Skocz do menu Strona główna» Komentarze wysłane przez Granite

Panel kontrolny

[1]  2  »  Ostatnia strona »
Protram 205WrAs #2726 dodał: Granite, 02.08.2011 13:13
Mistrzowska jest ta ukośna belka w oknie. Toć nawet krakowskie MPK i Modertrans poradziły sobie z ukryciem elementów konstrukcyjnych/wzmacniających w ścianach.
Duewag GT8S #3057 dodał: Granite, 10.05.2011 15:44
Maciej12991 napisał(a):

Zamykają wiadukt na osiedlu Lecha w związku z budową węzła z nową trasą na Franowo. W związku z tym powstaną dwie "ślepe" linie.


Może to dlatego #3009 nie dostał nowego malowania. W Poznaniu pewnie i tak stacjonowałby na którejś pętli, więc mógłby stać się ofiarą lokalnych lakierników w pasiastych strojach. (Nikt nie powiedział, że tylko GT8S tam trafią)
Sanok SN1 #37 dodał: Granite, 09.02.2011 16:02
Unrealgod napisał(a):
Za nieprawidłowe parkowanie są przewidziane ustawowe kary, a naklejanie naklejek nie jest jedną z nich. Można sobie w ten sposób narobić kłopotów, prawnych i finansowych.
Tak jak akcja pod hipermarketem w której to jacyś "aktywiści" zakleili szybę czołową samochodu, który jak się okazało mógł parkować na miejscu dla inwalidy bo faktycznie przewoził osobę niepełnosprawną. Próba usunięcia naklejki skończyła się zarysowaniem szyby i jej wymianą na ich koszt.


Za to w galerii krakowskiej regulamin parkingu obejmuje naklejenie takiej naklejki przez ochroniarza (o czym poinformował parkującego na miejscu dla niepełnosprawnych swoim SUVem człowieka nie posiadającego odpowiedniego dokumentu) i jest to kara umowna, na którą to karę zgadzasz się akceptując regulamin, czyli parkując. Parking przed hipermarketem jest TERENEM PRYWATNYM, i korzystając z niego musisz zgodzić się z tym, co Ci właściciel zaoferuje.
Podobnie ustawa nie mówi nic o mandatach w komunikacji miejskiej, niemniej wsiadając, kary umowne zaczynają obowiązywać.
Duewag GT8S #3063 dodał: Granite, 31.01.2011 15:34
W takim Poznaniu to nie idą w gadżety. Nie każdy pojazd ma radio (u nas nie do pomyślenia).
Nowa Hala Wisły dodał: Granite, 30.01.2011 20:39
Nie tyle NIEDASIĘ, co właściciel działki na to nie pozwolił. Właścicielowi działki zależało na tym, by teren był możliwie jak największym cierniem w boku i by ktoś go w końcu kupił, dlatego nie zezwolił na zerwanie asfaltu i wysianie trawy.
Solaris Tramino #451 dodał: Granite, 30.01.2011 17:51
Solaris_Bus_&_Coach
Nowa Hala Wisły dodał: Granite, 30.01.2011 12:36
Jakby była moją własnością, podzieliłbym ją, sprzedał 4,5ha w zamian za 2,4ha w innym miejscu i 6mln PLN a na koniec powiedział, że mam jeszcze jeden 5-cio arowy kawałeczek na środku, i oddam go za zaledwie milion, to pewnie bym miał na karku prokuraturę, za oszustwo.
Moderus Alfa HF/10 dodał: Granite, 11.12.2010 21:55
Jak to dobrze, że nikt nie próbuje trupa pudrować. No może prawie, mogliby darować sobie plastiki w EU8N.
Rozpiska 250-01B dodał: Granite, 05.12.2010 23:14
Przebieranka na 101 i dalej w trasę
Iveco TurboDaily 45-12 #MB051 dodał: Granite, 24.10.2010 15:54
vear napisał(a):

Jeszcze inna sprawa to brak honorowania ulg ustawowych przez busiarzy, mimo że jest to ich psi obowiązek i kosztuje ich tyle, co wysłanie listu poleconego...

Tyle by ich kosztował, gdyby każdy klient brał paragon i wszystko musiało by być zaksięgowane. Tyle tylko, że jak wtedy szlachetni busiarze mogliby oszczędzać na podatkach?
Dziwnym trafem wszystkie firmy które kursowały na trasie Kraków-Alwernia działały na granicy opłacalności, a przychody z biletów były takie, że można było odnieść wrażenie, że wożą powietrze.
E1 #111 dodał: Granite, 12.10.2010 23:25
Wiroos, ale to nie są normalne studia ;]
Automat biletowy w #827 dodał: Granite, 05.10.2010 12:28
Oj, zdziwiłbyś się.
Pierwszą rzeczą, za którą chwaliła krakowską komunikację moja współlokatorka po przeprowadzce z Poznania było właśnie to, że tramwaje praktycznie (w jej mniemaniu) nie stoją na światłach.
Niestety, ale w Poznaniu, poza PST, przez niektóre skrzyżowania przejeżdża się dłużej niż przez Grzegórzeckie i Dietla/Starowiślna razem wzięte.
System sterowania sygnalizacją, który znajduje się na pokładzie poznańskich tramwajów nie do końca się sprawdza.
Duewag N8S #3066 dodał: Granite, 21.09.2010 14:04
Duewag M8S przerobiony na N8S poprzez zmianę wózków. Wyprodukowany w Duewagu w Duesseldorfie a nie w MANie w Norymberdze, jak reszta naszych N8S-NF
Ikarus 280.26 #DK260 dodał: Granite, 30.05.2010 13:06
W sumie, trochę dalej jest parking, na którym raczej nie byłoby problemu z zawróceniem, a pewnie nawet dałoby się też pod klasztorem zawrócić - jest tam pętelka wielkości niektórych pętli autobusowych w Krakowie.
Plus, gdyby się dogadać ze strażakami ochotnikami, to i pewnie by się dało fotografować czerwonego Ikarusa w otoczeniu innych czerwonych wozów, pewnie i starszych od Ikara.
Solbus SM12 LNG dodał: Granite, 02.04.2010 10:45
Zapewne "Wyświetlacze diodowe w kolorze bursztynowym". Raczej będzie to już tradycyjny wymóg.
Konstal 102Na #2059 dodał: Granite, 25.03.2010 19:39
kuba203 napisał(a):
To rezerwa. A pobazgrane wagony niestety nie są we Wrocławiu nadzwyczajnym widokiem.


No niestety, wnętrz wagonów nikomu nie chce się czyścić, tak więc nawet nowe kartofle 105NWr są pobazgrane od podłogi aż po dach.
Dodatkowo zdarzają się takie kwiatki jak głośne swego czasu włamanie graficiarzy na teren hali Zajezdni Borek (sic!) i zamalowanie wszystkich (sic!) stojących tam Skód. O fakcie zorientowano się dopiero rano (sic!)
Pod względem dbałości o estetykę, MPK Wrocław, to naprawdę głęboka komuna.
Mercedes O530G #DC518 dodał: Granite, 14.03.2010 10:47
Z całym światem bym nie przesadzał, ale ten dipol na 80m łączność z kawałkiem Azji i Afryki powinien bez problemu zapewnić. Przy dobrych (słonecznych ;]) wiatrach, być może także USA.

A jeśli chodzi o przemienniki, to pewnie zrezygnowano z nich, bo Koskowa Góra i Luboń Wielki zapewniają o wiele lepszy zasięg. (Nawet MPK słychać lepiej na Luboniu, niż na Woli Duchackiej)
[1]  2  »  Ostatnia strona »