Protram 205WrAs #2726
«Poprzednie zdjęcie: Škoda 19T #3107
Następne zdjęcie: Konstal 105NWr #2530+2529»

Protram 205WrAs #2726
|
|
Ostatnie komentarze
Butelka Użytkownik Komentarzy: 492 02.08.2011 11:32 |
Oby było więcej zakupów tych wagonów. Mistrzowska konstrukcja 🙂
|
|
![]() ![]() |
||
Granite Użytkownik Komentarzy: 23 02.08.2011 13:13 |
Mistrzowska jest ta ukośna belka w oknie. Toć nawet krakowskie MPK i Modertrans poradziły sobie z ukryciem elementów konstrukcyjnych/wzmacniających w ścianach.
|
|
![]() ![]() |
||
Ruppercik Użytkownik Komentarzy: 613 02.08.2011 14:05 |
Wygląda jak 105 po jakiejś modernizacji.
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Dominiak Użytkownik Komentarzy: 3739 02.08.2011 14:33 |
Bo to jest 105 po modernizacji.
Miałem to kłamstwo usunąć, ale postanowiłem zostawić, by nie było wątpliwości co do bana. Wiroos |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 02.08.2011 14:36 |
Dominiak - pamiętasz pewien cytat vear-a?
|
|
![]() ![]() |
||
Wiroos Administrator Komentarzy: 3794 02.08.2011 14:49 |
Będzie teraz miał dużo czasu na przypomnienie sobie go.
Dominiak: zgodnie z wcześniejszą obietnicą - dostajesz tygodniowy ban na komentarze. Odpoczniesz, przemyślisz, może się czegoś dowiesz nowego... pewnego... |
|
![]() ![]() |
||
Butelka Użytkownik Komentarzy: 492 02.08.2011 15:43 |
Wygląda trochę jak 105, bo konstrukcja jest częściowo wzorowana na 105Na - i wg mnie bardzo dobrze. Wnętrze przestronne jak nigdzie indziej, prosta i funkcjonalna stylistyka.
|
|
![]() ![]() |
||
B4 Użytkownik Komentarzy: 364 03.08.2011 10:00 |
Czy on ma tylko środkowy człon niskopodłogowy, a resztę wysokopodłogową 😲
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Klimueres Użytkownik Komentarzy: 245 03.08.2011 10:47 |
Tak, przecież widać.
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
B4 Użytkownik Komentarzy: 364 03.08.2011 14:06 |
I wrocławianie nie protestują 😲 Przecież jakby w Krakowie kupić tramwaje nowe wysokopodłogowe to tłumy starych babć zaczęły by wszczynać protesty 😈
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Kasztann44 Użytkownik Komentarzy: 1858 03.08.2011 14:08 |
Nie tłum starych babć tylko tłum Mkmów 🙂
|
|
![]() ![]() |
||
Przemek Użytkownik Komentarzy: 817 03.08.2011 14:56 |
@B4: Ostatnie tramwaje wysokopodłogowe MPK kupiło w roku 2008.
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Maciek_143 Użytkownik Komentarzy: 35 03.08.2011 19:13 |
Przemek napisał(a): @B4: Ostatnie tramwaje wysokopodłogowe MPK kupiło w roku 2008. Jemu chodziło raczej o NOWE tramwaje, a nie używane... |
|
![]() ![]() |
||
Butelka Użytkownik Komentarzy: 492 03.08.2011 19:16 |
@B4 - co za burżuj z Ciebie 😛 Dokładnie tak, tylko środkowy człon niski, i sprawdza się to bardzo dobrze. Dzięki temu wnętrze jest maksymalnie przestronne, a budowa takiego wozu nie kosztuje tak wiele. A mohery zadowolone, bo po jakimś czasie już wiedzą, że wsiada się pośrodku.
A w gruncie rzeczy - dla większości osób tramwaj jest środkiem lokomocji i bardziej niż niska podłoga interesuje ich dotarcie na czas do celu w przyzwoitych warunkach. |
|
![]() ![]() |
||
Jasiek1993krk Użytkownik Komentarzy: 1288 03.08.2011 20:35 |
Butelka napisał(a): @B4 - co za burżuj z Ciebie 😛 Dokładnie tak, tylko środkowy człon niski, i sprawdza się to bardzo dobrze. Dzięki temu wnętrze jest maksymalnie przestronne, a budowa takiego wozu nie kosztuje tak wiele. A mohery zadowolone, bo po jakimś czasie już wiedzą, że wsiada się pośrodku. A w gruncie rzeczy - dla większości osób tramwaj jest środkiem lokomocji i bardziej niż niska podłoga interesuje ich dotarcie na czas do celu w przyzwoitych warunkach. Załóżmy, że jesteś motorniczym takiego tramwaju. Teraz wyobraź sobie sytuację, kiedy stara babcia o lasce "biegnie" przez połowę długości tramwaju, by "doczłapać" się do członu niskopodłogowego. Przecież to jakiś koszmar... |
|
![]() ![]() ![]() |
||
B4 Użytkownik Komentarzy: 364 03.08.2011 20:46 |
Taki sam koszmar jest w EU8N. tyle że one nie są nowe...
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
czatowiec Użytkownik Komentarzy: 1563 03.08.2011 20:59 |
Mylisz się - są dopuszczane do ruchu jako fabrycznie nowe tramwaje 😛
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
B4 Użytkownik Komentarzy: 364 03.08.2011 22:09 |
Powiedział bym że nowy mają tylko design. Bo flaki jak i inne elementy konstrukcji są stare. Zresztą śmierdzi w nich smarem 😡
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 03.08.2011 22:30 |
Szkoda że wzorowali się na Konstalach. Z całym szacunkiem dla naszych inżynierów ale mogli by wzorować się na starszych modelach Tatry. Na przykład takiej T3. Tam jest chyba jeszcze więcej miejsca niż w 105N a i te wagony wydaja śię śmigać lepiej i chyba znacznie dłużej (chociaż może być to kwestia standardów utrzymania taboru).
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Wiroos Administrator Komentarzy: 3794 03.08.2011 23:12 |
||
![]() ![]() |
||
Michał Wojtaszek Użytkownik Komentarzy: 2991 03.08.2011 23:12 |
ooooo lol 😛
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Przemek Użytkownik Komentarzy: 817 03.08.2011 23:56 |
@EU8NMPK: A o czym innym ja mówię, jak nie o nowych tramwajach? #2564+2565 pozyskano rok później przecież. http://old.transportnews.tk/newsy/1233633243 @Unrealgod: Byłoby trudno zważywszy na to, że w grodzie nad Odrą nigdy czegoś takiego nie widziano, a co dopiero mówić o ich remontowaniu przez RMT Protram 😉
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Butelka Użytkownik Komentarzy: 492 04.08.2011 00:23 |
@Unrealgod - To może lepiej wzorować się na 13N? 😕 Dłuższa żywotność słabo ma się do konstrukcyjnego wzorca...
|
|
![]() ![]() |
||
Przemek Użytkownik Komentarzy: 817 04.08.2011 01:20 |
A tak swoją drogą, ptaszki ćwierkają, że nowy prezes chce, by 205WrAsy jeździły tylko na 11 (tylko wozy zakupione częściowo ze środków unijnych), a reszta ma stać na zajezdni, bo bardziej się MPK opłaca wysyłać dwuskłady na linie 😉 (w sensie więcej pckm)
Trudno to jednak zrozumieć, gdy dopowiedzieć, że to za jego kadencji wycofano ostatnie 102Na, za które przejechany liniowo kilometr płacono najwięcej... |
|
![]() ![]() ![]() |
||
kuba203 Użytkownik Komentarzy: 4498 04.08.2011 08:06 |
Butelka napisał(a): @Unrealgod - To może lepiej wzorować się na 13N? 😕 Dłuższa żywotność słabo ma się do konstrukcyjnego wzorca... Najwyraźniej nie doczytałeś nigdzie, że 13N to skopiowana Tatra T1 😛 |
|
![]() ![]() ![]() |
||
Butelka Użytkownik Komentarzy: 492 05.08.2011 14:20 |
No i co z tego? Mówię tak bo 13N polskie, porównuję po prostu...
|
|
![]() ![]() |