Strona główna» Komunikacja w Polsce» Szczecin» Szczecin - Tramwaje» Moderus Alfa HF/10

Moderus Alfa HF/10

«Poprzednie zdjęcie: PESA 120NaS #801
Następne zdjęcie: Tatra KT4DtM #101»

Moderus Alfa HF/10

Data zrobienia zdjęcia: 10 grudnia 2010 roku (piątek)
Opis: Szczecin, ulica Klonowica. Przybycie nowego pudła "Moderusa".
Słowa kluczowe: Moderus_Alfa HF/10 Szczecin Tramwaje_Szczecińskie Klonowica
Data dodania zdjęcia: 10.12.2010 17:39, Wyświetleń: 2593, Pobrań: 17, Wielkość pliku: 290.4 KB
Dodał: Mario
EXIF Info
Nazwa aparatu: Canon
Model aparatu: Canon EOS 550D
Czas ekspozycji: 1/800 sec(s)
Wartość przysłony: F/6.3
Wartość ISO: 200
Data utworzenia: 10.12.2010 11:18:04
Długość ogniskowej: 41mm

Ostatnie komentarze

Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
10.12.2010 17:53
Dobrze mi się wydaje że on nie ma skosów?
Offline Wypalacz Rafał
Mario
Użytkownik

Komentarzy: 64
10.12.2010 17:55
Dobrze widzisz. Jest bez skosów. 😁
Offline Mario
Marcin_FTŚ
Gość

10.12.2010 17:55
Tak, nie ma skosów.
 
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
10.12.2010 18:08
Dzięki za obie odpowiedzi 😁
I jeszcze jedno pytanie: ten kwadratowy otwór pod pierwszym oknem to ma być wsyp piasku do piasecznicy (o ile takową będzie ten wagon posiadał) czy kierunkowskaz?
Offline Wypalacz Rafał
Mario
Użytkownik

Komentarzy: 64
10.12.2010 18:58
Pewnie na wsyp piasku do piasecznicy. Na kierunkowskaz ma bardzo małą dziurkę. 🙂 Warto dodać, że ma całkiem nowe wózki.
Offline Mario
Mr. Krolik
Użytkownik

Komentarzy: 66
10.12.2010 19:06
Gdyby się dało jakimś tanim sposobem obniżyć podlogę to byłaby dużo większa alternatywa dla całkowicie nowych niskopodłogowych tramwajów.
Offline Mr. Krolikhttp://picasaweb.google.com/data/feed/base/user/116694264863469240440/albumid/5548452738729995345?alt=rss&kind=photo&hl=pl
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
10.12.2010 19:52
Niestety się nie da. Konstrukcja stopiątek jest wredna pod tym względem przez belkę grzbietową której nie da się podzielić na kilka części, by po środku zrobić niską podłogę :/ Z Tatrami T3 można się tak bawić, bo nie mają belki grzbietowej.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
vear
Administrator

Komentarzy: 2470
10.12.2010 20:51
"Nie da" to się przemieszczać szybciej od światła, a i co do tego nie ma pewności. Stozłomkę przerobisz nawet na rollercoaster, kwestia tylko czy to się opłaci...
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
mziuuu
Użytkownik

Komentarzy: 299
10.12.2010 21:37
Cytat:
Stozłomkę przerobisz nawet na rollercoaster
W sumie to dobre by to było 😛
Offline mziuuuhttp://english.virtualbus.info/
Dziki
Użytkownik

Komentarzy: 356
10.12.2010 22:15
Przyjedź do Łodzi to zrozumiesz, że już przerobili🙂
Offline Dziki
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
11.12.2010 05:41
W GOPie też już się to udało. To najtańsza przeróbka z możliwych 😈
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
misiek88
Użytkownik

Komentarzy: 78
11.12.2010 21:53
szkoda że w Krk nie ma modernizowanych 105-tek:/ było by to coś ciekawszego i zarazem ładniej by wyglądały🙂
Offline misiek88
Granite
Użytkownik

Komentarzy: 23
11.12.2010 21:55
Jak to dobrze, że nikt nie próbuje trupa pudrować. No może prawie, mogliby darować sobie plastiki w EU8N.
Offline Granite
gregg8
Użytkownik

Komentarzy: 54
11.12.2010 23:55
105-tkom mogli by dać w Krakowie malowanie z EU8N które jest genialne 😉
Offline gregg8
Ruppercik
Użytkownik

Komentarzy: 613
14.12.2010 09:22
Sto pięćdziesiąt razy bardziej wolałbym modernizacje 105-tek niż te szarpiące muły z zachodniego złomowiska!
Offline Ruppercikruppercik at go2.pl
misiek88
Użytkownik

Komentarzy: 78
14.12.2010 22:14
Ruppercik napisał(a):
Sto pięćdziesiąt razy bardziej wolałbym modernizacje 105-tek niż te szarpiące muły z zachodniego złomowiska!

Dziękuje za solidarność 🙂 Wkońcu jest ktoś kto woli modernizacje niż te paście z zachodu🙂
Offline misiek88
gregg8
Użytkownik

Komentarzy: 54
15.12.2010 00:00
Priorytetem powinna być niskopodłogowość. Nie ważne czy miała by to być pocięta stopiątka czy ekstremalnie przerobiony EU8N 🙂
Offline gregg8