Panel kontrolny
[1] 2 3 4 » Ostatnia strona »![]() |
dodał: tomuś, 11.06.2013 23:40 Popraw na wszystkich zdjęciach nr rejestracyjny bo masz DV zamiast DW.
|
![]() |
dodał: tomuś, 04.01.2013 22:47 Masz jakieś info o godzinach odjazdów z DGW?
|
![]() |
dodał: tomuś, 19.12.2012 20:46 Nie wiedziałem, że ta linia to wycieczka krajoznawcza przez północno-wschodni Kraków.
|
![]() |
dodał: tomuś, 19.11.2012 21:43 Te słupy WN strasznie szpecą okolicę.
|
![]() |
dodał: tomuś, 23.10.2012 20:20 Ten keep smile śmigał też po Wybickiego :)
|
![]() |
dodał: tomuś, 09.08.2012 18:46 Muszę przyznać że efekt nowej "paszczy" wyszedł świetny.
|
![]() |
dodał: tomuś, 23.07.2012 09:33 Patrząc po godzinie wykonania zdjęcia spóźniłem się na niego jedno kółko, ehh szkoda.
|
![]() |
dodał: tomuś, 22.07.2012 15:17 Nikt inny się nie wypowiada, więc pewnie tylko ja mam skrzywione spojrzenie. Ale jakbym mógł oceniać to i tak bym dał ładną cyferkę :)
|
![]() |
dodał: tomuś, 21.07.2012 17:59 Na fejsbukowej tablicy MPK jest to zdjęcie chyba bez obróbki i wg mnie tamto wygląda chyba lepiej.
Ale ogólnie miażdży :) |
![]() |
dodał: tomuś, 20.07.2012 18:07 Będzie jeździł na 132 w niedzielę?
|
![]() |
dodał: tomuś, 16.07.2012 09:49 A w tle już prawie gotowy nowy McDonald's :)
|
![]() |
dodał: tomuś, 05.05.2012 12:21 Podobno działa przy prędkości nie przekraczającej 30km/h.
Zgodnie z Rozporządzeniem MINISTRA TRANSPORTU I GOSPODARKI MORSKIEJ z dnia 10 września 1998 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle kolejowe i ich usytuowanie (Dz.U. 1998 nr 151 poz. 987): § 49. Punkt 12: W celu przeciwdziałania skutkom wykolejenia się taboru na i pod obiektem inżynieryjnym należy: 1) na obiektach inżynieryjnych, których długość przekracza 20 m, 2) na obiektach inżynieryjnych o długości 6-20 m, z wyjątkiem obiektów z jazdą górą, posiadających nawierzchnię na podsypce, usytuowanych: a) w łukach o promieniu mniejszym od 350 m oraz na krzywych przejściowych przylegających do tych łuków, b) w torach na stacjach, c) na nasypach o wysokości ponad 4 m, 3) pod obiektami inżynieryjnymi, których podpory znajdują się w odległości mniejszej niż 2,5 m od osi toru, - ułożyć na całej jego długości wewnątrz toru w odległości 190 mm - 210 mm od bocznej powierzchni główki szyny (rys. 3.3) odbojnice z szyn starych użytecznych, kształtowników stalowych lub innych konstrukcji. Zakończenie części dziobowej odbojnic powinno się wykonać w formie bezpośredniego połączenia ze sobą szyn odbojnicowych lub kształtowników bez stosowania dziobów z drewna. I zdjęcie: http://www.abc.com.pl/image/image_gallery?img_id=3706531 |
![]() |
dodał: tomuś, 03.02.2012 23:09 Normalnie wygląda jak linia tramwajowa gdzieś na wsi w polach ;o
|
![]() |
dodał: tomuś, 09.01.2012 23:51 @Creative
Zastawił, ale kolega z seata też stoi na przejściu dla pieszych, więc według mnie też jest winny (no może ciut mniej ;) ) |
![]() |
dodał: tomuś, 09.01.2012 19:31 Dlaczego jedną tablicę zasłoniłeś a drugiej już nie?
|
![]() |
dodał: tomuś, 01.08.2011 19:42 Według mnie taka informacja ma sens. Przynajmniej z daleka widać czy musimy się śpieszyć (zwłaszcza gdy mamy ciężkie bagaże), czy też możemy spokojnie zmierzać do autobusu. Informowanie pasażerów już zasiadających w pojeździe ma imho mniejszy sens.
|
![]() |
dodał: tomuś, 19.07.2011 21:36 To nie taka nowość, czytałem o tym już chyba pod koniec ubiegłego roku :) Cieszę się, że pomogłem :cool:
|
![]() |
dodał: tomuś, 19.07.2011 20:06 Z tego co wiem, tam ma być galeria Serenada, więcej info na stronie inwestora http://www.mayland.pl/pl/#lanceur42 .
Plan zagospodarowania terenu: http://inwestycje-krakow.pl/wp-content/uploads/2010/12/serenada1.jpg |