Strona główna» Różne» Reporterskie» Swięte krowy

Swięte krowy

«Poprzednie zdjęcie: Po szerokim torze
Następne zdjęcie: Swięte krowy»

Swięte krowy

Data zrobienia zdjęcia: 9 stycznia 2012 roku (poniedziałek)
Opis: Niech łażą po trawie mieszczuchy. Foto telefon.
Słowa kluczowe: Kraków Bronowice_Małe święte_krowy Seat
Data dodania zdjęcia: 09.01.2012 18:48, Wyświetleń: 2375, Pobrań: 7, Wielkość pliku: 243.0 KB
Dodał: Omar Sharif
EXIF Info
Nazwa aparatu: Nokia
Model aparatu: 7230
Data utworzenia: 09.01.2012 07:36:19

Ostatnie komentarze

tomuś
Użytkownik

Komentarzy: 62
09.01.2012 19:31
Dlaczego jedną tablicę zasłoniłeś a drugiej już nie?
Offline tomuś
Creative
Użytkownik

Komentarzy: 564
09.01.2012 19:35
Offline Creative
Paweł A.
Użytkownik

Komentarzy: 102
09.01.2012 21:52
A myślałem, że zwyczaj podnoszenia wycieraczek w takich sytuacjach tylko na Złotych Łanach funkcjonuje 😁
Offline Paweł A.http://jelczrto.pl/
tomuś
Użytkownik

Komentarzy: 62
09.01.2012 23:51
@Creative

Zastawił, ale kolega z seata też stoi na przejściu dla pieszych, więc według mnie też jest winny (no może ciut mniej 😉 )
Offline tomuś
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
10.01.2012 03:27
Żaden nie stoi na przejściu, tylko na jakiejś zatoczce (sądząc po krawężniku) parkingowej.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
marcin3991
Użytkownik

Komentarzy: 290
10.01.2012 13:51
Tablica rejestracyjna nie jest dobrem chronionym...
Offline marcin3991
Maciej12991
Gość

10.01.2012 14:41
@Unrealgod Primo - obaj stoją poza wyznaczonymi miejscami parkowania, co widać na zdjęciu (P18). Secundo - obowiązuje tu także KRD i przepisy mówiące o przestrzeni przylegającej do przejścia dla pieszych. Więc mam nadzieję, że nie twierdzisz, iż oba samochody są zaparkowane prawidłowo, bo tak może twierdzić tylko osoba, która nie zdawała nigdy egzaminu na prawo jazdy. 😉
 
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
10.01.2012 19:42
Nie wiem czy tam obowiązują przepisy KRD czy nie, nie znam tego osiedla i nie wiem jakie są oznaczenia przy wjeździe. Nie wiem czy jest zakaz parkowania w tym miejscu.
Widzę że jest to ciąg z jakąś zatoczka parkingową, czyli przynajmniej w zamyśle budowniczych był to parking.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Omar Sharif
Użytkownik

Komentarzy: 353
10.01.2012 20:31
Wzdłuż ulicy przy bloku parkowanie odbywa się w taki sposób jak na fotce. Oczywiście z wyjątkami gdzie znajdują się przejscia dla pieszych. Kierowcy szanujący przepisy wiedzą, że w takich miejscach jak na fotce się nie parkuje. Ćwoki parkują gdzie im pasuje. Nie raz przyjeżdżam pod blok, a tu na dwóch miejscach zaparkował jakiś buc bo "jemu wolno". Jak mam czas to sobie poluję na takiego i zjeba.
Offline Omar Sharif
Maciej12991
Gość

10.01.2012 20:36
I namalowano znak poziomy P18, to dla kierowcy chyba wystarczająca informacja, gdzie kończą/zaczynają się miejsca parkingowe.
 
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
10.01.2012 22:45
Pytanie czy jest tam oznaczona strefa ruchu (oznaczona odpowiednimi znakami).
Można narzekać na ludzi źle parkujących. Pół biedy jak na takim "osiedlowym przejściu" albo trawniku, gorzej jak jeden zaparkuje na trzech miejscach (na przykład w poprzek). Ja zawsze bardziej narzekam na ludzi którzy projektują nowe budynki czy mieszkalne czy urzędy, ktoś wydaje na to zgodę, ale nikt nie przewidzi miejsc parkingowych, i nie ma nawet połowy wymaganej przestrzeni dla dojeżdżających samochodami.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
sarzek
Administrator

Komentarzy: 1859
11.01.2012 01:11
Coś dla miłośników rejestracji typu KCH itp 😈

http://www.youtube.com/watch?v=PH-tTCIxnlk
Offline sarzekssarzek at gmail.comhttp://
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
11.01.2012 13:14
Niezła żenada.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Sudi
Użytkownik

Komentarzy: 3364
11.01.2012 15:09
sarzek napisał(a):
Coś dla miłośników rejestracji typu KCH itp 😈

http://www.youtube.com/watch?v=PH-tTCIxnlk

🤣 . Ale taka jest smutna prawda Unrealgodzie.
Offline Sudi
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
11.01.2012 16:59
Jest to stereotyp, biorący się z tego, że rzadziej przyjeżdżający do Krakowa przedstawiciele KCH, KBC itd. gorzej sobie radzą w ruchu krakowskim.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
11.01.2012 18:23
Może Unreal sam śmiga na KPRze 😁
Offline Kasztann44
vear
Administrator

Komentarzy: 2470
11.01.2012 19:04
AndrzejK napisał(a):
Jest to stereotyp, biorący się z tego, że rzadziej przyjeżdżający do Krakowa przedstawiciele KCH, KBC itd. gorzej sobie radzą w ruchu krakowskim.

To w Krakowie obowiązują jakieś inne przepisy niż w reszcie kraju? Nie wiem, kiedyś mieliśmy czas krakowski, przesunięty o 20 minut wobec czasu południka 15°, więc może i PoRD jest odrębne...
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
11.01.2012 19:46
Chyba przyznasz, że jak ktoś jeździ przez pół roku tylko po wioskach, to doznaje w Krakowie szoku 😉
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
11.01.2012 20:10
Unrealgod napisał(a):
Niezła żenada.

Po prostu bronisz populacji stalowych blachosmrodziarzy.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
Omar Sharif
Użytkownik

Komentarzy: 353
11.01.2012 20:27
AndrzejK napisał(a):
Jest to stereotyp, biorący się z tego, że rzadziej przyjeżdżający do Krakowa przedstawiciele KCH, KBC itd. gorzej sobie radzą w ruchu krakowskim.

To kto ich uczył przepisów. Chyba, że tak jak pisze vear, tych przyjezdnych nie obowiązują przepisy o ruchu drogowym. Wszystko zależy od kultury człowieka /kierowcy/.
Offline Omar Sharif
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
11.01.2012 21:20
Ja nie mówię, że są nieprzepisowi albo niekulturalni. Wykonują manewry wolniej, ostrożniej, częściej popełniają błędy. Umiejętność się bierze z treningu, oni mają treningu w ruchu wielkomiejskim mniej.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
pilot1123
Użytkownik

Komentarzy: 622
11.01.2012 21:21
Czasami mam wrażenie, że mieszkańcy miast najchętniej odgrodziliby się od reszty świata kamiennym murem na 50 m. Przed zrobieniem tego powstrzymuje ich chyba jedynie to, że wieś bez miasta przeżyje, a miasto bez wsi już niespecjalnie😛
Offline pilot1123https://www.google.com/+S%C5%82awomirBosak9000
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
11.01.2012 22:35
Dominiak napisał(a):
Unrealgod napisał(a):
Niezła żenada.

Po prostu bronisz populacji stalowych blachosmrodziarzy.

Chodziło akurat o filmik na którym w pętli pokazywanych jest 9 samochodów (z czego połowa w komisach) z rejestracjami z różnych powiatów Małopolski. Jakaś "nuta" nie całkiem na temat w tle... Dla mnie żenada nie na temat po prostu.

Co do 'blachosmrodziarzy" dojeżdżających samochodami z wiosek. Jaką mają niby alternatywę? Nie specjalnie ją widać, więc dojeżdżają samochodami. Ignoruje się to nie budując parkingów ani nie usprawniając transportu.
No i są efekty. A że ktoś rejestruje samochód tam gdzie jest taniej? Nie ma się co dziwić. Myślenie ekonomiczne.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Butelka
Użytkownik

Komentarzy: 492
12.01.2012 00:27
Od połowy komentarzy gadacie o różnicach mieszczuchów i wieśmac'ów, a zapomnieliście że chodzi tylko o chamsko parkującego gościa w czerwonym Seacie Leonie 😛
Offline Butelka
Omar Sharif
Użytkownik

Komentarzy: 353
12.01.2012 09:12
Butelka napisał(a):
Od połowy komentarzy gadacie o różnicach mieszczuchów i wieśmac'ów, a zapomnieliście że chodzi tylko o chamsko parkującego gościa w czerwonym Seacie Leonie 😛

Właśnie.
Offline Omar Sharif
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
12.01.2012 11:14
Butelka napisał(a):
(...) chodzi tylko o chamsko parkującego gościa w czerwonym Seacie Leonie 😛

Jeżeli nie miał gdzie indziej miejsca do zaparkowania pod domem, to nie jest chamstwo a konieczność.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Maciej12991
Gość

12.01.2012 17:05
Nie. To zawsze jest chamstwo, prostactwo i kompletny brak poszanowania jakichkolwiek przepisów. O dobrych zwyczajach i uprzejmości pisać nie będę, bo takim ignorantom wielce dalece do nich.
 
Butelka
Użytkownik

Komentarzy: 492
12.01.2012 20:01
Unrealgod napisał(a):
Jeżeli nie miał gdzie indziej miejsca do zaparkowania pod domem, to nie jest chamstwo a konieczność.

Popatrz na "następne zdjęcie", tam widać wyraźnie ulicę kawałek dalej, na której z pewnością mógł zaparkować przy krawężniku bądź częściowo poza jezdnią.
Offline Butelka
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
12.01.2012 23:56
Unrealgod napisał(a):
Jeżeli nie miał gdzie indziej miejsca do zaparkowania pod domem, to nie jest chamstwo a konieczność.

Czytając tego typu komentarze dochodzę do wniosku, że jeszcze długo w naszym kraju najsprawniejszą metodą na ucywilizowanie parkowania będą słupki...:/
Offline szubak
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
13.01.2012 02:57
Maciej12991 napisał(a):
Nie. To zawsze jest chamstwo, (...)

szubak napisał(a):
Czytając tego typu komentarze (...)

Niektórzy żyją ciągle w PRLu gdzie posiadanie samochodu było prawie równie kosztowne z posiadaniem własnego dużego mieszania. No i było tym samym mega luksusem. Dzisiaj samochód dla wielu to konieczność niezbędna do życia codziennego. Ciągle nie rozumieją tego władze miasta czy centralne...

Butelka napisał(a):
Popatrz na "następne zdjęcie", tam widać wyraźnie ulicę kawałek dalej, na której z pewnością mógł zaparkować przy krawężniku bądź częściowo poza jezdnią.

Jeżeli faktycznie miał gdzie indziej zaparkować, to bez wątpienia nie powinien tego robić w sposób który komuś utrudnia przejście.
Ja na przykład wole swoje auto zaparkować na trawniku przed blokiem, niż na miejscu parkingowym kawałek dalej, gdzie co noc jest jakieś włamanie...
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
13.01.2012 08:45
Unrealgod - po pierwsze, nie jest niezbędny. Wbrew pozorom dużą grupa ludzi nie ma samochodów i jakoś żuje. Po drugie, idąc Twoim tokiem myślenia, jeśli państwo mi nie zapewnia wystarczającej ilości pieniędzy koniecznej do życia, to mam kraść, tak? Przepisy są po coś i obowiązują niezależnie od Twojej sytuacji. Dotyczy to zarówno miejsca parkingowago jak i kradzieży.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
13.01.2012 12:01
Hehe, jak nie mam wolnego "legalnego" miejsca parkingowego pod swoim blokiem, co się zdarza dość często, to szukam najbliższego wolnego. Czasami jest to 200-300 m dalej, a szukanie zajmuje nawet kilkanaście minut.

Oczekiwałbym takiej postawy od wszystkich kierowców w każdym miejscu i porze. Jakieś miejsce jest do znalezienia w 99% przypadków.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
13.01.2012 14:34
Unreal generalnie przyjmuje zasadę ze mu się wszystko należy, że państwo ma mu wszystko zapewnic i podłożyc pod nos, a jak tego nie zrobi to on ma pełne prawo do łamania prawa i robienia z siebie buraka czatowiec dobrze to podsumował. 🤣
Offline Kasztann44
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
13.01.2012 16:40
Skąd pomysł że łamię prawo albo że robię z siebie buraka.

Co do niezbędności to zgadzam się że dla sporej grupy obywateli własny pojazd nie jest koniecznością. Jednak nie wszędzie da się dojechać albo wszystkiego przewieźć komunikacją zbiorową.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2991
13.01.2012 17:29
Też ostatnio coraz rzadziej mam możliwość parkowania pod domem, ba, nawet na swojej ulicy. I w związku z tym nie zostawiam auta na zieleńcu lub jak niektórzy sąsiedzi, na chodnik po drugiej stronie ulicy, że w ogóle nie da się przejść (tych klientów od czasu do czasu prostuje Straż Miejska), tylko jadę ulicę dalej i koniec.
Natomiast niedawno musiałem zaparkować pod blokiem na Mistrzejowicach. Nie było miejsca, więc zacząłem się wycofywać. Za mną wjechał inny pojazd i jak się okazało, znalazł miejsce... stojąc okrakiem na zieleńcu jednocześnie tarasując przejście mniej więcej tak jak na zdjęciu. Po sposobie parkowania można się było domyślić, jakie numery rejestracyjne ma ten pojazd. Oczywiście KPR... 😛
Dochodzą też niestety sytuacje takie, że zostałem jakiś czas temu "wysłany" na kurs nauki jazdy przez jakiegoś miszcza kierownicy, ponieważ parkując pojazd zostawiłem przejście na przecięciu ciągu pieszego, żeby ludzie mogli przejść, a nie przeciskać się pomiędzy samochodami, a gość najwyraźniej nie widział nic poza czubkiem własnego nosa i dla niego najważniejsze było to, że jego pojazd już nie zmieścił się na ulicy...
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
Maciej12991
Gość

13.01.2012 18:58
Kasztann44 napisał(a):
Unreal generalnie przyjmuje zasadę ze mu się wszystko należy, że państwo ma mu wszystko zapewnic i podłożyc pod nos, a jak tego nie zrobi to on ma pełne prawo do łamania prawa i robienia z siebie buraka czatowiec dobrze to podsumował. 🤣

I to jest właśnie ta komuna Unreala, której się tak bardzo wypiera 🤣
 
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
13.01.2012 20:40
Dobrze że macie takiego czarnego luda pod ręką.

Państwo mi nic nie zapewnia, tylko coraz większe podatki, akcyzy, abonamenty i składki na opłacenie coraz większej armii urzędników która ma nas kontrolować.

Za parkowanie na czymś co było trawnikiem, czarni nic mi nie zrobią bo to nigdy nie był miejski trawnik a jak przyjdzie wiosna to spółdzielnia obiecała wysypać go tłuczniem żeby się lepiej parkowało ludziom.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
13.01.2012 22:00
Na tej samej zasadzie, to jak byś miał psa to byś z nim wychodził go załatwić na zieleńce spółdzielni mieszkaniowej bo tam Ci czarni nie naskoczą? Twoja logika myślenia jest dziwna 😛
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Butelka
Użytkownik

Komentarzy: 492
13.01.2012 22:19
Unreal, ty zaprzeczasz sam sobie... Władze miasta mają zapewniać coś, bo "się należy", ale socjalizmu się wypierasz.

Po pierwsze - Skoro nie ma miejsca parkingowego, to znaczy, że nie możesz w danym miejscu zaparkować. To tak samo jak z robotą - nie ma wolnych etatów, to nie przyjmą cię do pracy. W systemie kapitalistycznym, tak samo jak miejsce pracy, miejsce parkingowe jest możliwością, nie prawem.

Po drugie - Kultura obowiązuje (chyba że Ty jesteś wyjątkiem, to mów od razu). Jeśli ktoś stawia swój samochód na/przy chodniku nie zostawiając dostatecznie dużo miejsca przechodniom, to w tym momencie zachowuje się egoistycznie i niekulturalnie.
Offline Butelka
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
13.01.2012 23:08
czatowiec napisał(a):
Na tej samej zasadzie, to jak byś miał psa to byś z nim wychodził go załatwić na zieleńce spółdzielni mieszkaniowej bo tam Ci czarni nie naskoczą?

😁
@Butelka:
Dla ciebie to brak kultury, dla ogółu to po prostu realia dnia codziennego.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Butelka
Użytkownik

Komentarzy: 492
14.01.2012 00:58
Unrealgod napisał(a):
Dla ciebie to brak kultury, dla ogółu to po prostu realia dnia codziennego.

Kogo nazywasz ogółem? Siebie i panów z rejkami KCH i KPR? Gratuluję.
Offline Butelka