Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Autobusy» Jelcz M081MB» Jelcz M081MB #DH356

Jelcz M081MB #DH356

«Poprzednie zdjęcie: Jelcz M081MB #BH383
Następne zdjęcie: Jelcz M081MB #DH380»

Jelcz M081MB #DH356

Data zrobienia zdjęcia: 6 marca 2011 roku (niedziela)
Opis: Kręgosłup komunikacyjny Kuźnicy Kołłątajowskiej opuszcza dworzec na Krowodrzy.
Słowa kluczowe: Jelcz M081MB #DH356 MPK_Kraków Kraków Krowodrza_Górka Krowoderskich_Zuchów Fieldorfa-Nila linia_137
Data dodania zdjęcia: 06.03.2011 14:00, Wyświetleń: 2120, Pobrań: 9, Wielkość pliku: 300.0 KB
Dodał: Michał Wojtaszek
IPTC Info
Byline: unknown
EXIF Info
Nazwa aparatu: Canon
Model aparatu: Canon EOS 350D DIGITAL
Czas ekspozycji: 1/320 sec(s)
Wartość przysłony: F/11
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 06.03.2011 11:21:50
Długość ogniskowej: 44mm

Ostatnie komentarze

Wiroos
Administrator

Komentarzy: 3794
06.03.2011 14:02
Mnie tam trzeba było focić 8 godzin wcześniej 😛
Offline Wiroos
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
06.03.2011 15:17
Do 137 też coś macie?
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Coffee
Gość

06.03.2011 15:24
Wiesz, jako pracownik urzędu sprawującego "władzę" nad komunikacją też bym miał do wszystkiego "ale"...
 
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2991
06.03.2011 19:31
Akurat ta zmiana jest jak najbardziej cacy. 😛
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
Coffee
Gość

06.03.2011 19:48
Michał Wojtaszek napisał(a):
Akurat ta zmiana jest jak najbardziej cacy. 😛

Nie do końca. Owszem daje to oszczędność, ale doprowadza do tego, by dojechać dalej, niż Aleje (oczywiście z wyjątkami), trzeba się znów 2 razy przesiąść.
 
vear
Administrator

Komentarzy: 2470
06.03.2011 19:52
Co pasażerowie 137 i tak robili, żeby nie grzęźć w korkach bez sensu. Teraz dodatkowo będą tracić mniej czasu na przesiadkę, bo na Krowodrzy jest prostsza niż przy Bratysławskiej.
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
tom_nie
Użytkownik

Komentarzy: 46
06.03.2011 19:54
Coffee napisał(a):
Michał Wojtaszek napisał(a):
Akurat ta zmiana jest jak najbardziej cacy. 😛

Nie do końca. Owszem daje to oszczędność, ale doprowadza do tego, by dojechać dalej, niż Aleje (oczywiście z wyjątkami), trzeba się znów 2 razy przesiąść.

Akurat dla mnie ta zmiana jest jak najbardziej na minus bo z/na kleparz szybko można było się szybko dostać bez zbędnego przesiadania. A teraz jakoś nie widzę na tej linii tłumów. Wolę już 164 i przejść się piechotą na Kuźnicy.
Offline tom_nie
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
06.03.2011 20:00
W zamian za skrócenie kursuje częściej, a jest wygodna przesiadka drzwi w drzwi, oraz podróż ogólnie będzie szybsza (tramwaj nie gnije w korkach na prądnickiej). Trzeba się przyzwyczaić do przesiadania, dopiero w grudniu się zacznie...
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
06.03.2011 20:05
vear napisał(a):
Co pasażerowie 137 i tak robili, żeby nie grzęźć w korkach bez sensu. Teraz dodatkowo będą tracić mniej czasu na przesiadkę, bo na Krowodrzy jest prostsza niż przy Bratysławskiej.


A przede wszystkim bezpieczniejsza - bez przechodzenia przez ulicę...
Offline Wypalacz Rafał
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
06.03.2011 23:52
Ale cóż to za stworzenie, którego kręgosłup stanowi jedna minibusowa linia jeżdżąca przyzwoicie tylko w szczycie? Ktoś w transporcie przesypia rozwój przestrzenny miasta.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
06.03.2011 23:55
Podobno na Kuźnicy Kołłątajowskiej coś większego niż Libero nie może wjeżdżać ze względu na stan drogi (tak MW pisze u siebie 😛).
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
07.03.2011 05:53
Na tej samej zasadzie nie może wjeżdżać, co niektóre typy wagonów tramwajowych "nie mogą" wjeżdżać do tunelu, gdyż stałoby to w sprzeczności z jakąś bliżej nieokreśloną juliańską doktryną.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2991
07.03.2011 07:31
Niekoniecznie, zwłaszcza że akurat Mobilis w tej sprawie ma podobne zdanie.
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
pavlack
Użytkownik

Komentarzy: 392
07.03.2011 07:56
Cicho, przecież Kuba jako kierowca z wieloletnim doświadczeniem na kat. D wie lepiej 😛
Offline pavlackpavlack at skrzynka.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
07.03.2011 09:12
123 też nagle przestał się mieścić na Wawelskiej i już nie jeździ przez Złotego Wieku.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
07.03.2011 19:34
Przez kilka lat na trasach 203 i 409 nie mieściło się Vero a teraz zaczęło się mieścić. Cud jakiś czy co 🤣

Pojeździjcie trochę po innych miastach, zobaczcie, po jakich drogach jeżdżą 12-metrowe autobusy (i w jakich miejscach zawracają). Gdzie indziej się da - u nas nie.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2991
07.03.2011 19:40
Wolałbym nie naśladować pewnych praktyk z innych miast. Skoro policja i dwóch przewoźników stwierdziło, że taki skręt może powodować zagrożenie ruchu, to chyba coś w tym jest.
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
Profesor
Użytkownik

Komentarzy: 278
07.03.2011 19:55
Michał Wojtaszek napisał(a):
Wolałbym nie naśladować pewnych praktyk z innych miast. Skoro policja i dwóch przewoźników stwierdziło, że taki skręt może powodować zagrożenie ruchu, to chyba coś w tym jest.


W tym miejscu teoria z praktyką się rozmija. Autobus to nie samochód osobowy, nie róbmy sobie jaj.
Offline Profesorprofex.cd at gmail.comhttp://www.nadruki-cd.pl
Coffee
Gość

08.03.2011 22:21
kuba203 napisał(a):
i 409 nie mieściło się Vero a teraz zaczęło się mieścić.

Akurat tu są problemy z zbyt niskimi zderzakami/i wysuniętym tylnym zwisem (z resztą Vero nawet na prostej drodze, dociążone z tyłu potrafi haratać asfalt)... Przypatrz się jak w niektórych Vero wyglądają zderzaki przednie (w szczególności z boku i na spodzie). A jak trzeba było, to na "409" był i SanCity/Libero.

Wypalacz Rafał napisał(a):
A przede wszystkim bezpieczniejsza - bez przechodzenia przez ulicę...

Teoretycznie. 😏 Bo jakby ktoś chciał się na Kleparzu z tramwaju przesiąść na autobus w stronę Cracovii, to też musi przejść przez ruchliwe skrzyżowanie.
 
thomas_
Administrator

Komentarzy: 6594
08.03.2011 22:52
Po co, przecież ma 12.
Offline thomas_
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
09.03.2011 06:10
Coffee napisał(a):

Akurat tu są problemy z zbyt niskimi zderzakami/i wysuniętym tylnym zwisem (z resztą Vero nawet na prostej drodze, dociążone z tyłu potrafi haratać asfalt)...


To jest inny problem, że droga nie nadaje się do jazdy. Gdyby w MPK pracowali ludzie z jajami, za każdy przypadek uszkodzenia pojazdu powinni występować o odszkodowanie do zarządcy drogi (którym w tym przypadku nie jest ZIKiT, więc nie ma mowy o konflikcie interesów).
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl