Ostatnie komentarze
![]() |
13.02.2017 11:02 ...
|
![]() |
30.12.2016 19:04 Wypalacz Rafał napisał(a): A nie patrzyłeś w rejonie Mydlnik Wapiennika czy i tam nie rosną ekrany? Niestety powoli też będą rosły 🙁 póki co od strony KBP do przejazdu przed stacją, a docelowo dalej też. |
![]() |
24.11.2013 11:51 .
|
![]() |
20.10.2013 11:47 TLK Dolnoślązak i Wyspiański kursują w takim zestawieniu do czasu skompletowania 168 wagonów do składów Przemyśl - Szczecin. Później pewnie wrócą stare wagony 😉
|
02.07.2012 21:36 A masz może jakiś rozkład ? Byłbym wdzięczny 🙂
|
|
![]() |
25.06.2012 22:09 To jest dokładnie iR Gubałówka/Nikifor relacji Warszawa Wschodnia - Zakopane/Krynica. Obsługiwać je mają podwójne ED72, które mają być rozłączane/sprzęgane w Płaszowie. Dopóki nie zakończą się prace na "zakopiance" iR Gubałówka będzie kursował w skróconej relacji do Krakowa Płaszowa.
|
![]() |
06.06.2012 19:43 tom_nie napisał(a): Bo właścicielem jest wojewoda Małopolski jak i nie wyjeżdzają poza granice województwa, Państwa ? Fakt źle myślałem ale poszperałem trochę i znalazłem to odnośnie numeracji pojazdów kolejowych na terenie UE. |
![]() |
05.06.2012 22:28 Bo właścicielem jest wojewoda Małopolski jak i nie wyjeżdzają poza granice województwa, Państwa ?
|
![]() |
21.05.2012 10:31 Teraz EU07-078 wygląda tak
|
![]() |
17.04.2012 10:49 Od 11 grudnia 2011 iR Barbakan zatrzymuje się jako Regio na odc Katowice - Kraków Gł. Wcześniej był ciągnięty przez ET22, teraz kursuje z EU07 PKP Intercity.
|
![]() |
16.04.2012 19:07 Chyba masz jeszcze czas zimowy w aparacie 😉
|
![]() |
17.01.2012 21:14 Dojeżdża do Mydlnik a minął właśnie Mydliniki Wapiennik 😁 Widać semafory wjazdowe 🙂
|
![]() |
08.01.2012 18:07 |
![]() |
25.04.2011 15:00 Dla mnie to jest TLK 31504 Czesław Miłosz do Białegostoku. Godzina by się mniej więcej zgadzała 😉
|
![]() |
12.04.2011 20:21 Ok dzięki za info. Nigdzie nie było info, że dzisiaj ma być kwesta 😉
|
![]() |
12.04.2011 20:13 Z jakiej okazji # 210 na 24 ❓
|
![]() |
26.03.2011 19:37 kuba203 napisał(a): No cóż, kilkanaście lat temu pociągi o tej długości nie były niczym nadzwyczajnym. Zgadzam się. To tylko obrazuje jak kolej zdziadziała i ile pasażerów nią jeździ. |
![]() |
26.03.2011 19:25 Chyba po drodze zgubili jeden wagon 😡 bo ja naliczyłem 13 a wg komunikatu ;drugi komuniat 🤣 miało byc 14 ście 🤣
|
![]() |
06.03.2011 19:54 Coffee napisał(a): Michał Wojtaszek napisał(a): Akurat ta zmiana jest jak najbardziej cacy. 😛 Nie do końca. Owszem daje to oszczędność, ale doprowadza do tego, by dojechać dalej, niż Aleje (oczywiście z wyjątkami), trzeba się znów 2 razy przesiąść. Akurat dla mnie ta zmiana jest jak najbardziej na minus bo z/na kleparz szybko można było się szybko dostać bez zbędnego przesiadania. A teraz jakoś nie widzę na tej linii tłumów. Wolę już 164 i przejść się piechotą na Kuźnicy. |
![]() |
02.02.2011 18:04 Dla mnie lepszy wygląd miały przody Acatusów z I serii 🙄 😐
|