Panel kontrolny
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... » Ostatnia strona »![]() |
dodał: szubak, 15.05.2017 12:19 |
![]() |
dodał: szubak, 14.01.2017 17:36 Zgodnie z ostatnimi trendami w MPK, Judyma Szkoła powinna się wyświetlać w dwóch linijkach :p Tak jak np.:
"Os.Na Stoku" na dużych wyświetlaczach w nowych SU12 ;) |
![]() |
dodał: szubak, 13.12.2016 09:25 Tak swoją drogą to wiadomo, jakie obecnie gdzie bilety obowiązują? Bo informacje na stronie KMŁ, MKA, w systemie IPR i w pociągach PR są ze sobą sprzeczne...
Przykładowo SKA2: - strona KMŁ - brak taryfy MTA na SKA2 (wg. cennika obowiązuje ona jedynie na liniach SKA1 i SKA3); - strona MKA - taryfa MTA obowiązuje na SKA2; - pociąg - obsługa sprzedaje bilety wg. taryfy PR; - system IPR - taryfa MTA obowiązuje na SKA2. Rozumiem zawirowania z obsługą, ale czy organizatora przerasta nawet jasne poinformowanie pasażerów o obowiązujących cenach? |
![]() |
dodał: szubak, 15.08.2016 14:09 AndrzejK napisał(a): Widzę za to całkowity idiotyzm stworzenia linia 452 której nie będzie się dało skoordynować rozkładowo ze 152 i wsparcie dla złodziejskiej taryfy PR do Balic. W sensie nie będzie się dało skorodynować ze sobą linii z f-20 (152) z linią z f-20 (452)? :twisted: |
![]() |
dodał: szubak, 30.12.2015 00:20 Wypalacz Rafał napisał(a): Po dziś dzień nie rozumiem czemu - skoro zdecydowano się wdrożyć na pełną skalę system literkowo-cyfrowy - dokonano podziału grup numerów między zajezdnie zamiast po prostu nadawać im numery w kolejności wyprodukowania/przyjęcia na stan MPK :| Tak jest raczej czytelniej dla osób, które się tym zajmują. Jak ktoś w tym siedzi, to raczej np. zazwyczaj raczej nie używa oznaczeń literowych, a same numery ;) |
![]() |
dodał: szubak, 27.11.2015 08:38 Wozili nas po tej kopalni autobusem i koło koparki było większe od niego ;)
|
![]() |
dodał: szubak, 26.11.2015 14:54 AndrzejK napisał(a): Efekt może i był ten sam kiedyś, ale dziś Kraków jest 1000 km za Warszawą taborowo. Ale czemu jest niby 1000 km za Warszawą? Akurat % udział składów LF na koniec roku będzie porównywalny w Krakowie, co w Warszawie ;) |
![]() |
dodał: szubak, 30.08.2015 22:56 Klima początkowo działała ok, mimo sporej ilości ludzi. Potem jakby zdechła :/
Ale spokojnie, za chwilę dowiemy się, że "się nie da", bo "za dużo ludzi i przystanki", a poza tym "jest klimatyzacja, więc dbamy o komfort pasażerów". Mimo, że np. w Warszawie, mimo równie sporej ilości pasażerów i przystanków, klima działa, aż miło (czasem jest nawet za zimno ;) ). Więc chyba jednak "da się". Ale w Krakowie ma ładnie wyglądać, a tam ma sprawnie funkcjonować :) |
![]() |
dodał: szubak, 05.08.2015 08:23 snejk04 napisał(a): Ale na lotnisku chyba pracują jacyś ludzie? Na pewno się ucieszą jak zostanie im tylko pociąg z cacy taryfą. Ale z jaką cacy taryfą? Przecież miesięczny ma kosztować 65 zł... |
![]() |
dodał: szubak, 16.07.2015 13:36 8o Posadzili drzewa wzdłuż torowiska / ulicy. Rozumiem, że tylko na króciutkim odcinku? :D
|
![]() |
dodał: szubak, 08.07.2015 15:45 Ale też będą częściowo nieprzezroczyste ze względów... bezpieczeństwa. Dla porównania estakada tramwajowa w Hadze: http://c8.alamy.com/comp/B87Y7C/randstad-rail-tram-the-hague-netherlands-B87Y7C.jpg
|
![]() |
dodał: szubak, 06.07.2015 10:27 123 i 221 by tu mogli wydłużyć. Szkoda tylko, że zlikwidowali przejście, więc na przystanek tramwajowy w stronę centrum jest stąd ok... 100m :evil:
|
![]() |
dodał: szubak, 06.07.2015 08:31 Wyobraź sobie zielony mur ekranów - tak będą docelowo wyglądać wszystkie ulice :) Za ~3 lata tak będzie w całości wyglądać Meissnera i 29L :)
|
![]() |
dodał: szubak, 01.07.2015 21:20 Nie no, możliwość przewiezienia roweru tramwajem od czasu do czasu się przydaje. Niemniej spokojnie da się go przewieźć w zwykłej rzeźni ;)
|
![]() |
dodał: szubak, 01.07.2015 21:18 Nie dramatyzowałbym z tym tłokiem na 4. Obecnie bardzo często tłok jest w pierwszym wagonie, a w trzecim pustawo. Tu będzie jeden długi wagon, więc ludzie powinni się rozmieścić bardziej równomiernie :)
|
![]() |
dodał: szubak, 01.07.2015 21:11 Cytat: Kasztann44 napisał(a): Kilka lat temu takie tramwaje mieliśmy tylko w sferze marzeń (komentarze)http://fotozajezdnia.pl/details.php?image_id=11461&mode=search Kilka lat temu miałem pod domem 1/3 kursów tramwajów więcej, bezpośredni autobus spod domu do pracy co 15 minut, a spod firmy do centrum autobus co ~ 1o minut. Obecnie tramwaj jeździ rzadziej, autobus do pracy mam co 20/30 minut (i nie pod firmę, a ok. 1 km od niej), a jadąc stamtąd do centrum mogę wybierać między autobusem co 30 minut, a drugim co 40... Tramwaj ładny, będzie się go fajnie oglądać jadąc na rowerze albo zza szyby samochodu :) W sumie to chyba o to chodzi: żeby komunikacja wyglądała ładnie... |
![]() |
dodał: szubak, 01.07.2015 11:05 Taki sufit chyba był w SIWZ. Tak samo jak np. inne okna. Generalnie ten tramwaj, a SIWZ, to w wielu miejscach dwie różne rzeczy :P
No i kolejna wersja SIP. Może MPK będzie w każdym pojeździe montować inny? :D |
![]() |
dodał: szubak, 04.05.2015 22:10 W porównaniu z przejazdem rowerem tunelem pod torami, jazda estakadą to dłuższa i gorsza trasa :/ Ale fakt, ładniej wygląda :)
|
![]() |
dodał: szubak, 22.04.2015 15:11 Zważywszy na fakt, że obok jest droga stanowiąca obecnie dojazd do kilku magazynów, to ilość płotków / słupków / etc. mających uniemożliwiać nielegalne przechodzenie przez jezdnię, jak i ilość pasów ruchu, zakrawa na idiotyzm. No ale najważniejsze, że między bramą magazynu, a sygnalizacją przy Lipskiej, będzie się można na 200m rozpędzić do 70km/h, wybierając jeden z trzech pasów ruchu.
A przy okazji up... przesiadki w tym miejscu. szczególnie między ew. autobusami, a tramwajami jadącymi w kierunku centrum. Likwidacja przejścia przez wlot Kuklińskiego to istny festiwal głupoty :evil: |
![]() |
dodał: szubak, 13.04.2015 22:09 Spokojnie, przy normalnym przetargu to MPK będzie układało specyfikację, więc pewnie wrócą dechy, półtoraki i kulka zamiast normalnej choinki :p
|
Pytanie, jaka była pojemność tych składów? Ja np. pamiętam na Kocmyrzowskiej 12 poc/h, tyle, że '1' była chyba w 102Na solo, a '5' w T4+B4 (a później w GT6 solo) ;)