Skocz do menu Strona główna / Komentarze wysłane przez szubak

Panel kontrolny

[1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  ...  »  Ostatnia strona »
Schemat sieci tramwajowej MPK Kraków 1984 dodał: szubak, 15.05.2017 12:19
kuba203 napisał(a):
Fajny materiał do porównań: Wzgórza K. było 22 jest 15, Borek F. było 21 jest 15, Bronowice było 32 jest 27, Cichy Kącik było 12 jest 6, Salwator było 23 jest 15, Rakowicka było 19 jest 6, Al. Pokoju było 27 jest 18. I tak dalej, widzę jedynie dwa wyjątki: Bieżanów było 18 jest 21 i Kapelanka było 16 jest 30. Oczywiście, zmienił się kształt sieci i inne są cele podróży. Dlatego celowo nie porównuję Pleszowa i Walcowni. Ale zasadniczo pasażerów z pociętych tras nie interesuje, że na Ruczaju jest lepiej.

Pytanie, jaka była pojemność tych składów? Ja np. pamiętam na Kocmyrzowskiej 12 poc/h, tyle, że '1' była chyba w 102Na solo, a '5' w T4+B4 (a później w GT6 solo) ;)
Autosan M09LE #DA115 dodał: szubak, 14.01.2017 17:36
Zgodnie z ostatnimi trendami w MPK, Judyma Szkoła powinna się wyświetlać w dwóch linijkach :p Tak jak np.:

"Os.Na
Stoku"

na dużych wyświetlaczach w nowych SU12 ;)
EN79-001 dodał: szubak, 13.12.2016 09:25
Tak swoją drogą to wiadomo, jakie obecnie gdzie bilety obowiązują? Bo informacje na stronie KMŁ, MKA, w systemie IPR i w pociągach PR są ze sobą sprzeczne...

Przykładowo SKA2:
- strona KMŁ - brak taryfy MTA na SKA2 (wg. cennika obowiązuje ona jedynie na liniach SKA1 i SKA3);
- strona MKA - taryfa MTA obowiązuje na SKA2;
- pociąg - obsługa sprzedaje bilety wg. taryfy PR;
- system IPR - taryfa MTA obowiązuje na SKA2.

Rozumiem zawirowania z obsługą, ale czy organizatora przerasta nawet jasne poinformowanie pasażerów o obowiązujących cenach?
Solaris Urbino 12 #PU988 dodał: szubak, 15.08.2016 14:09
AndrzejK napisał(a):
Widzę za to całkowity idiotyzm stworzenia linia 452 której nie będzie się dało skoordynować rozkładowo ze 152 i wsparcie dla złodziejskiej taryfy PR do Balic.

W sensie nie będzie się dało skorodynować ze sobą linii z f-20 (152) z linią z f-20 (452)? :twisted:
Pesa 2014N #RG914 dodał: szubak, 30.12.2015 00:20
Wypalacz Rafał napisał(a):
Po dziś dzień nie rozumiem czemu - skoro zdecydowano się wdrożyć na pełną skalę system literkowo-cyfrowy - dokonano podziału grup numerów między zajezdnie zamiast po prostu nadawać im numery w kolejności wyprodukowania/przyjęcia na stan MPK :|

Tak jest raczej czytelniej dla osób, które się tym zajmują. Jak ktoś w tym siedzi, to raczej np. zazwyczaj raczej nie używa oznaczeń literowych, a same numery ;)
Mina Chuquicamata dodał: szubak, 27.11.2015 08:38
Wozili nas po tej kopalni autobusem i koło koparki było większe od niego ;)
Pesa 2014N #HG925 dodał: szubak, 26.11.2015 14:54
AndrzejK napisał(a):
Efekt może i był ten sam kiedyś, ale dziś Kraków jest 1000 km za Warszawą taborowo.

Ale czemu jest niby 1000 km za Warszawą? Akurat % udział składów LF na koniec roku będzie porównywalny w Krakowie, co w Warszawie ;)
Pesa 2014N #RG901 dodał: szubak, 30.08.2015 22:56
Klima początkowo działała ok, mimo sporej ilości ludzi. Potem jakby zdechła :/

Ale spokojnie, za chwilę dowiemy się, że "się nie da", bo "za dużo ludzi i przystanki", a poza tym "jest klimatyzacja, więc dbamy o komfort pasażerów". Mimo, że np. w Warszawie, mimo równie sporej ilości pasażerów i przystanków, klima działa, aż miło (czasem jest nawet za zimno ;) ). Więc chyba jednak "da się".

Ale w Krakowie ma ładnie wyglądać, a tam ma sprawnie funkcjonować :)
Solaris Urbino 18 #BR731 dodał: szubak, 05.08.2015 08:23
snejk04 napisał(a):
Ale na lotnisku chyba pracują jacyś ludzie? Na pewno się ucieszą jak zostanie im tylko pociąg z cacy taryfą.

Ale z jaką cacy taryfą? Przecież miesięczny ma kosztować 65 zł...
Solaris Tramino S100 #451 dodał: szubak, 16.07.2015 13:36
8o Posadzili drzewa wzdłuż torowiska / ulicy. Rozumiem, że tylko na króciutkim odcinku? :D
Bombardier NGT6 #RP614 dodał: szubak, 08.07.2015 15:45
Ale też będą częściowo nieprzezroczyste ze względów... bezpieczeństwa. Dla porównania estakada tramwajowa w Hadze: http://c8.alamy.com/comp/B87Y7C/randstad-rail-tram-the-hague-netherlands-B87Y7C.jpg
Tramwaj Lipska-Wielicka 2015-07-04 dodał: szubak, 06.07.2015 10:27
123 i 221 by tu mogli wydłużyć. Szkoda tylko, że zlikwidowali przejście, więc na przystanek tramwajowy w stronę centrum jest stąd ok... 100m :evil:
Bombardier NGT6 #RP614 dodał: szubak, 06.07.2015 08:31
Wyobraź sobie zielony mur ekranów - tak będą docelowo wyglądać wszystkie ulice :) Za ~3 lata tak będzie w całości wyglądać Meissnera i 29L :)
Pesa 2014N #RG901 dodał: szubak, 01.07.2015 21:20
Nie no, możliwość przewiezienia roweru tramwajem od czasu do czasu się przydaje. Niemniej spokojnie da się go przewieźć w zwykłej rzeźni ;)
Pesa 2014N #RG901 wnętrze dodał: szubak, 01.07.2015 21:18
Nie dramatyzowałbym z tym tłokiem na 4. Obecnie bardzo często tłok jest w pierwszym wagonie, a w trzecim pustawo. Tu będzie jeden długi wagon, więc ludzie powinni się rozmieścić bardziej równomiernie :)
Pesa 2014N #RG901 dodał: szubak, 01.07.2015 21:11
Cytat:
Kasztann44 napisał(a):
Kilka lat temu takie tramwaje mieliśmy tylko w sferze marzeń (komentarze)http://fotozajezdnia.pl/details.php?image_id=11461&mode=search

Kilka lat temu miałem pod domem 1/3 kursów tramwajów więcej, bezpośredni autobus spod domu do pracy co 15 minut, a spod firmy do centrum autobus co ~ 1o minut.

Obecnie tramwaj jeździ rzadziej, autobus do pracy mam co 20/30 minut (i nie pod firmę, a ok. 1 km od niej), a jadąc stamtąd do centrum mogę wybierać między autobusem co 30 minut, a drugim co 40...

Tramwaj ładny, będzie się go fajnie oglądać jadąc na rowerze albo zza szyby samochodu :) W sumie to chyba o to chodzi: żeby komunikacja wyglądała ładnie...
Pesa 2014N #RG901 wnętrze dodał: szubak, 01.07.2015 11:05
Taki sufit chyba był w SIWZ. Tak samo jak np. inne okna. Generalnie ten tramwaj, a SIWZ, to w wielu miejscach dwie różne rzeczy :P

No i kolejna wersja SIP. Może MPK będzie w każdym pojeździe montować inny? :D
Tramwaj Lipska-Wielicka 2015-05-03 dodał: szubak, 04.05.2015 22:10
W porównaniu z przejazdem rowerem tunelem pod torami, jazda estakadą to dłuższa i gorsza trasa :/ Ale fakt, ładniej wygląda :)
Tramwaj Lipska-Wielicka 2015-04-18 dodał: szubak, 22.04.2015 15:11
Zważywszy na fakt, że obok jest droga stanowiąca obecnie dojazd do kilku magazynów, to ilość płotków / słupków / etc. mających uniemożliwiać nielegalne przechodzenie przez jezdnię, jak i ilość pasów ruchu, zakrawa na idiotyzm. No ale najważniejsze, że między bramą magazynu, a sygnalizacją przy Lipskiej, będzie się można na 200m rozpędzić do 70km/h, wybierając jeden z trzech pasów ruchu.

A przy okazji up... przesiadki w tym miejscu. szczególnie między ew. autobusami, a tramwajami jadącymi w kierunku centrum. Likwidacja przejścia przez wlot Kuklińskiego to istny festiwal głupoty :evil:
Solaris Urbino 12 #DU977 - wnętrze dodał: szubak, 13.04.2015 22:09
Spokojnie, przy normalnym przetargu to MPK będzie układało specyfikację, więc pewnie wrócą dechy, półtoraki i kulka zamiast normalnej choinki :p
[1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  ...  »  Ostatnia strona »