Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Autobusy» Ikarus 280.26» Ikarusy skasowane» Ikarusy, które dotrwały do końca

Ikarusy, które dotrwały do końca

«Poprzednie zdjęcie: Renault Major #KMY 78TT i Ikarus 280.26 #DK278
Następne zdjęcie: Ikarus 280.26 #BK256»

Ikarusy, które dotrwały do końca

Data zrobienia zdjęcia: 24 września 2007 roku (poniedziałek)
Opis: Od prawej stoją: DK570, DK580, DK572, DK272, DK591, DK260, DK582, DK276, DK007, DK287 i DK275. I to właśnie wśród nich należy szukać przyszłego zabytkowego Ikarusa. DK280 ze względu na kiepski stan prawdopodobnie wyląduje w Skomielnej...
Słowa kluczowe: Ikarus 280.26 #DK570 #DK580 #DK572 #DK272 #DK591 #DK260 #DK582 #DK276 #DK007 #DK287 #DK275 MPK_Kraków Kraków zajezdnia_Wola_Duchacka kasacje_Ikarusów Pożegnanie_Ikarusów
Data dodania zdjęcia: 24.09.2007 23:40, Wyświetleń: 3509, Pobrań: 0, Wielkość pliku: 120.4 KB
Dodał: Wiroos

Ostatnie komentarze

MeteorKKR
Użytkownik

Komentarzy: 187
24.09.2007 23:49
Szkoda że nie ostał się #261..... Najmocniejszy chyba wśród krakowskich Ikarusów. 😐
Offline MeteorKKRmeteorkkr at wp.plhttp://www.meteorfoto.prv.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
24.09.2007 23:49
Czy także z tej puli mają zostać wozy dla kibiców?
Zabytkowy koniecznie powinien mieć aluminiowe listwy i znaczek IKARUS z przodu. Fajnie by było gdyby dostał też oryginalny zderzak z halogenami. Jakoś mało tych elementów dotrwało do końca.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Wiroos
Administrator

Komentarzy: 3794
24.09.2007 23:58
Lepszy taki ze znaczkiem Ikarus i wszystkimi bajerami, ale ze słabą kratownicą, która pęknie po pół roku, czy Ikarus w dobrym stanie, do którego można podorabiać elementy oryginalnego wyposażenia? Wyobraź sobie, że muzealnego Ikarusa nie wybiera się po listwach czy zderzaku...

A 24261 wywieźli już jakiś czas temu, niestety...
Offline Wiroos
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
25.09.2007 00:05
Warto te elementy pozyskać póki stoją na placu niż później szukać po szrotach czy w innych miastach. Zabytkowa 260 ma te elementy?
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Wiroos
Administrator

Komentarzy: 3794
25.09.2007 00:13
Po pierwsze, nie ma zabytkowej 260.
Po drugie, zamiast klepać durne komentarze, może zrobiłbyś coś w kierunku ocalenia takich elementów?
Offline Wiroos
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
25.09.2007 00:20
Niestety w Skomielnej tylko jeden Ikar miał logo z przodu i nie dało się go odkręcić nieuszkadzając go. Mam inne fajne elementy. Co do 260 to słyszałem że gdzie w Krakowie jest jedna zachowana z przeznaczeniem na zabytek. Ale może coś źle zrozumiałem.
Niestety nie mam takich chodów jak Wy (nie należę do układu) i nie chcą mnie wpuścić na teren zajezdni celem demontażu elementów autobusów.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Wiroos
Administrator

Komentarzy: 3794
25.09.2007 00:28
"nie należę do układu" czyt. "nie chcę należeć do układu".
Teraz to już nawet układ nie chce Ciebie...
Offline Wiroos
Owsik
Użytkownik

Komentarzy: 758
25.09.2007 00:57
Meteor - czym się wyróżniał 261 ?

Który z ocalałych jest najstarszy ?
Offline Owsik
spex
Gość

25.09.2007 01:46
Jeszcze jeden stał na hali
 
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
25.09.2007 06:28
ROTFL 🤣 Unreal, bądź łaskaw nie pouczać nas jak powinien wyglądać zabytek, bo wiemy o tym lepiej od Ciebie i w przeciwieństwie do Ciebie mniej na ten temat piszemy, a więcej robimy. A wozy dla kibiców będą, jak sobie kibice wystartują w przetargu na zakup używanych pojazdów.
Zabytkowy 260 "jest, ale jakoby go nie było", gdyż przekazano go we władanie MIMu, a ta instytucja niestety nie dba o zabytki 😡
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
pavlack
Użytkownik

Komentarzy: 392
25.09.2007 09:28
a co do elementów, to już pół roku temu zostały zachowane...
Offline pavlackpavlack at skrzynka.pl
Wiroos
Administrator

Komentarzy: 3794
25.09.2007 10:36
DK261 miał wymieniony silnik na mocniejszy.
Najstarszy z widocznych na zdjęciu jest DK570.
A na hali stał DK244.
Offline Wiroos
Wojteczek13
Gość

25.09.2007 11:20
DK261 już dawno nie miał tego silnika. Dostał ten 300konny silnik jeszcze w Czyżynach. Był on najszybszym i zarazem najgłośniejszym ikarem. Ikar ten jeździł bardzo długo z reklamą Komfortu i był przypisany do znanego niektórym kierowcy i linii 139. Ikar ten był wysyłany na wycieczki poza miasto ponieważ w trasie można było nim bez problemu jechać ze stała prędnością 80km\h czy nawet szybciej.
 
Owsik
Użytkownik

Komentarzy: 758
25.09.2007 11:32
Dzięki 🙂
Offline Owsik
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
25.09.2007 18:24
Dobrze ze nie chca wpuszczac wszystkich na zajezdnie, bo z tych ikarusow to juz nic by nie zostalo... 😈
Offline szubak
kaczor
Użytkownik

Komentarzy: 586
25.09.2007 21:43
Zdecydowanie (uśmiech w stronę XeeRooXa) 😈
Offline kaczormmkaczor at gmail.com
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4229
26.09.2007 15:02
@Pavlack: To fajnie 🙂 A co udało się Wam zachować?
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
pavlack
Użytkownik

Komentarzy: 392
26.09.2007 15:05
Raczej pytanie, czego nie udało się zachować, bo ukradli to "pseudomiłośnicy"...
Offline pavlackpavlack at skrzynka.pl
XeeRooX
Użytkownik

Komentarzy: 1706
26.09.2007 17:21
Kaczor ja już nie będę mówił kto ze mną był 😁 Ostatnio mnie straszą elementy DK588 😁
Offline XeeRooXtomasz.k at fotozajezdnia.pl
kaczor
Użytkownik

Komentarzy: 586
26.09.2007 18:12
Nie mów XeeRooX 😛 A czego, Pavlack brakuje? 😉
Offline kaczormmkaczor at gmail.com
Coffee
Gość

26.09.2007 19:13
A takie pytanie:
Gdzie się podział DK280
 
ABSOLWE_NT
Użytkownik

Komentarzy: 545
26.09.2007 19:48
Stoi sobie poza kadrem, a prawej strony.
Offline ABSOLWE_NT
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4229
27.09.2007 13:54
@Pavlack: Czyli kto, i czego wam brakuje?
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
27.09.2007 17:53
Hmmm, m.in. Ty powinienes to bardzo dobrze wiedziec... 😈
Offline szubak
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4229
28.09.2007 13:45
Ja
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl