Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Tramwaje» Konstal 105Na» Konstal 105Na #445+446+405

Konstal 105Na #445+446+405

«Poprzednie zdjęcie: Konstal 105Na #752+753
Następne zdjęcie: Konstal 105Na #445+446+405»

Konstal 105Na #445+446+405

Data zrobienia zdjęcia: 23 czerwca 2014 roku (poniedziałek)
Opis: Zajezdnia Podgórze. Stopiątka w nowym schemacie malowania.
Słowa kluczowe: Konstal 105Na #445+446+405 MPK_Kraków Kraków zajezdnia_Podgórze
Data dodania zdjęcia: 23.06.2014 11:07, Wyświetleń: 4824, Pobrań: 12, Wielkość pliku: 453.5 KB
Dodał: thomas_
IPTC Info
Byline: Tomasz Bielecki
Object name: Konstal 105Na
Date created: 23.06.2014
Keywords: Konstal, 105Na, tramwaj, MPK, Kraków, Krakow
Copyright Notice: © Tomasz Bielecki, 2014, Wszelkie Prawa Zastrzezone
EXIF Info
Nazwa aparatu: Canon
Model aparatu: Canon EOS 70D
Czas ekspozycji: 1/1000 sec(s)
Wartość przysłony: F/5
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 23.06.2014 10:14:45
Długość ogniskowej: 18mm

Ostatnie komentarze

Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
23.06.2014 12:42
Biały i błękitny, to kolory miasta Krakowa. Biały i granatowy to nie wiem czyje barwy. Najpilniejszy problem komunikacji w Krakowie to ujednolicenie barw...
Pogratulować profesjonalnego podejścia.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Artegor
Użytkownik

Komentarzy: 144
23.06.2014 15:13
Tu mamy świetnie porównanie dwóch wzorów malowania. Moje uwagi to: za dużo białego i trochę mogliby pojaśnieć ten granatowy na niebieski. Ale najbardziej nurtuje mnie pytanie po co ten czarny?
Offline Artegor
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
23.06.2014 15:18
Czarny pas wzdłuż okiem pasuje jak najbardziej - pod warunkiem że okna w pojeździe są przyciemniane, którego to warunku stopiątki akurat nie spełniają...

No i tak jak napisał Artegor - ten granatowy nie pasuje, podobnie jak nadmiar czerni w górnej części
Offline Wypalacz Rafał
Michał76
Użytkownik

Komentarzy: 515
23.06.2014 15:22
Wysokość dolnego granatowego tak ale do tej wysokości, która jest na środkowej części wagonu.
Offline Michał76michu168 at interia.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
23.06.2014 15:31
Jak popatrzymy sobie na ten wzór to zrozumiemy dlaczego tak były malowane tramwaje 102N/102Na i później 105Na. Wagony 105Na są bardziej przeszklone więc bieli nie widać za bardzo, jednak oryginalne malowanie tych wagonów to generalnie po prostu flaga Krakowa.
Nowe typy tramwajów już nie koniecznie do takiego wzoru pasowały, później próbowano stare tramwaje przemalować tak,żeby wyglądały na nowe. No i teraz mamy to.

Tym gorzej wygląda taki wagon, na czele składu w którym dominuje malowanie klasyczne.

(W moim pierwszym komentarzu chodziło o kolor niebieski, nie o błękitny. Niebieski w zestawieniu z tym granatem, wydał mi się po prostu bardzo jasny)
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
23.06.2014 16:51
Ostatnio odchodzi się od kultywowania barw miejskich na rzecz designu. Zauważ, że np. nowy wzór malowania MZA/TW też odchodzi od barw warszawskich - ten nowy kolor czerwony jest o wiele bardziej pomidorowy, wpadający w pomarańcz aniżeli bordo. Nie powiem, ten kolor sam w sobie moim zdaniem jest ładniejszy od błękitnego, aczkolwiek sam schemat (czyli ta cała wanna) mógłby być nieco inny.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Przemek
Użytkownik

Komentarzy: 817
23.06.2014 18:33
Krzywizna, jak widzę, od ekierki. A powinna być zaokrąglona jak na AMZ. Dlaczego mnie to nie dziwi 😉
Offline Przemekhttps://transportnews.eu/
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4229
23.06.2014 20:16
Przemek napisał(a):
Krzywizna, jak widzę, od ekierki. A powinna być zaokrąglona jak na AMZ. Dlaczego mnie to nie dziwi 😉

No co chcesz, w końcu ZIKiT to wymyślał, wiadomo było że będzie fatalny efekt końcowy.
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
Michał76
Użytkownik

Komentarzy: 515
23.06.2014 21:06
Już niebawem stopiątki chyba pojadą na złom więc po co w ogóle zmieniano to malowanie. Obecne jest ładne i każdy się przywiązał do takiej kolorystyki jaka jest.
Offline Michał76michu168 at interia.pl