Strona główna» Szukaj» Protram 205WrAs #2726

Protram 205WrAs #2726

Protram 205WrAs #2726

Data zrobienia zdjęcia: 16 lipca 2011 roku (sobota)
Opis: Wrocław, ulica Hugona Kołłątaja/Podwale.
Kilka dni przed moim przyjazdem Wrocławskie MPK odebrało z Protramu kilka nowych wagonów 205WrAs. Oczywiście ze względu na prace remontowe na Legnickiej wagony do zajezdni Borek zostały przywiezione na lawetach samochodowych. Wszystkie nowe WrAsy jeździły na linii "11"
Słowa kluczowe: Protram 205WrAs #2726 linia_11 MPK_Wrocław Wrocław Kołłątaja Podwale 990px
Data dodania zdjęcia: 01.08.2011 20:44, Wyświetleń: 2852, Pobrań: 8, Wielkość pliku: 332.1 KB
Dodał: Wypalacz Rafał
EXIF Info
Nazwa aparatu: PENTAX Corporation
Model aparatu: PENTAX K100D Super
Czas ekspozycji: 1/250 sec(s)
Wartość przysłony: F/9.5
Wartość ISO: 200
Data utworzenia: 16.07.2011 15:05:22
Długość ogniskowej: 63mm

Ostatnie komentarze

Butelka
Użytkownik

Komentarzy: 492
02.08.2011 11:32
Oby było więcej zakupów tych wagonów. Mistrzowska konstrukcja 🙂
Offline Butelka
Granite
Użytkownik

Komentarzy: 23
02.08.2011 13:13
Mistrzowska jest ta ukośna belka w oknie. Toć nawet krakowskie MPK i Modertrans poradziły sobie z ukryciem elementów konstrukcyjnych/wzmacniających w ścianach.
Offline Granite
Ruppercik
Użytkownik

Komentarzy: 613
02.08.2011 14:05
Wygląda jak 105 po jakiejś modernizacji.
Offline Ruppercikruppercik at go2.pl
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
02.08.2011 14:33
Bo to jest 105 po modernizacji.

Miałem to kłamstwo usunąć, ale postanowiłem zostawić, by nie było wątpliwości co do bana. Wiroos
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
02.08.2011 14:36
Dominiak - pamiętasz pewien cytat vear-a?
Offline Wypalacz Rafał
Wiroos
Administrator

Komentarzy: 3794
02.08.2011 14:49
Będzie teraz miał dużo czasu na przypomnienie sobie go.

Dominiak: zgodnie z wcześniejszą obietnicą - dostajesz tygodniowy ban na komentarze. Odpoczniesz, przemyślisz, może się czegoś dowiesz nowego... pewnego...
Offline Wiroos
Butelka
Użytkownik

Komentarzy: 492
02.08.2011 15:43
Wygląda trochę jak 105, bo konstrukcja jest częściowo wzorowana na 105Na - i wg mnie bardzo dobrze. Wnętrze przestronne jak nigdzie indziej, prosta i funkcjonalna stylistyka.
Offline Butelka
B4
Użytkownik

Komentarzy: 364
03.08.2011 10:00
Czy on ma tylko środkowy człon niskopodłogowy, a resztę wysokopodłogową 😲
Offline B4https://www.facebook.com/pages/Krochmal-Photography/133892706698495
Klimueres
Użytkownik

Komentarzy: 245
03.08.2011 10:47
Tak, przecież widać.
Offline Klimueresgrisha6562 at gmail.com
B4
Użytkownik

Komentarzy: 364
03.08.2011 14:06
I wrocławianie nie protestują 😲 Przecież jakby w Krakowie kupić tramwaje nowe wysokopodłogowe to tłumy starych babć zaczęły by wszczynać protesty 😈
Offline B4https://www.facebook.com/pages/Krochmal-Photography/133892706698495
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
03.08.2011 14:08
Nie tłum starych babć tylko tłum Mkmów 🙂
Offline Kasztann44
Przemek
Użytkownik

Komentarzy: 817
03.08.2011 14:56
@B4: Ostatnie tramwaje wysokopodłogowe MPK kupiło w roku 2008.
Offline Przemekhttps://transportnews.eu/
Maciek_143
Użytkownik

Komentarzy: 35
03.08.2011 19:13
Przemek napisał(a):
@B4: Ostatnie tramwaje wysokopodłogowe MPK kupiło w roku 2008.

Jemu chodziło raczej o NOWE tramwaje, a nie używane...
Offline Maciek_143
Butelka
Użytkownik

Komentarzy: 492
03.08.2011 19:16
@B4 - co za burżuj z Ciebie 😛 Dokładnie tak, tylko środkowy człon niski, i sprawdza się to bardzo dobrze. Dzięki temu wnętrze jest maksymalnie przestronne, a budowa takiego wozu nie kosztuje tak wiele. A mohery zadowolone, bo po jakimś czasie już wiedzą, że wsiada się pośrodku.

A w gruncie rzeczy - dla większości osób tramwaj jest środkiem lokomocji i bardziej niż niska podłoga interesuje ich dotarcie na czas do celu w przyzwoitych warunkach.
Offline Butelka
Jasiek1993krk
Użytkownik

Komentarzy: 1288
03.08.2011 20:35
Butelka napisał(a):
@B4 - co za burżuj z Ciebie 😛 Dokładnie tak, tylko środkowy człon niski, i sprawdza się to bardzo dobrze. Dzięki temu wnętrze jest maksymalnie przestronne, a budowa takiego wozu nie kosztuje tak wiele. A mohery zadowolone, bo po jakimś czasie już wiedzą, że wsiada się pośrodku.

A w gruncie rzeczy - dla większości osób tramwaj jest środkiem lokomocji i bardziej niż niska podłoga interesuje ich dotarcie na czas do celu w przyzwoitych warunkach.

Załóżmy, że jesteś motorniczym takiego tramwaju. Teraz wyobraź sobie sytuację, kiedy stara babcia o lasce "biegnie" przez połowę długości tramwaju, by "doczłapać" się do członu niskopodłogowego. Przecież to jakiś koszmar...
Offline Jasiek1993krkjasiek1993krk at interia.pl
B4
Użytkownik

Komentarzy: 364
03.08.2011 20:46
Taki sam koszmar jest w EU8N. tyle że one nie są nowe...
Offline B4https://www.facebook.com/pages/Krochmal-Photography/133892706698495
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
03.08.2011 20:59
Mylisz się - są dopuszczane do ruchu jako fabrycznie nowe tramwaje 😛
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
B4
Użytkownik

Komentarzy: 364
03.08.2011 22:09
Powiedział bym że nowy mają tylko design. Bo flaki jak i inne elementy konstrukcji są stare. Zresztą śmierdzi w nich smarem 😡
Offline B4https://www.facebook.com/pages/Krochmal-Photography/133892706698495
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
03.08.2011 22:30
Szkoda że wzorowali się na Konstalach. Z całym szacunkiem dla naszych inżynierów ale mogli by wzorować się na starszych modelach Tatry. Na przykład takiej T3. Tam jest chyba jeszcze więcej miejsca niż w 105N a i te wagony wydaja śię śmigać lepiej i chyba znacznie dłużej (chociaż może być to kwestia standardów utrzymania taboru).
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Wiroos
Administrator

Komentarzy: 3794
03.08.2011 23:12
Offline Wiroos
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2991
03.08.2011 23:12
ooooo lol 😛
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
Przemek
Użytkownik

Komentarzy: 817
03.08.2011 23:56
@EU8NMPK: A o czym innym ja mówię, jak nie o nowych tramwajach? #2564+2565 pozyskano rok później przecież. http://old.transportnews.tk/newsy/1233633243 @Unrealgod: Byłoby trudno zważywszy na to, że w grodzie nad Odrą nigdy czegoś takiego nie widziano, a co dopiero mówić o ich remontowaniu przez RMT Protram 😉
Offline Przemekhttps://transportnews.eu/
Butelka
Użytkownik

Komentarzy: 492
04.08.2011 00:23
@Unrealgod - To może lepiej wzorować się na 13N? 😕 Dłuższa żywotność słabo ma się do konstrukcyjnego wzorca...
Offline Butelka
Przemek
Użytkownik

Komentarzy: 817
04.08.2011 01:20
A tak swoją drogą, ptaszki ćwierkają, że nowy prezes chce, by 205WrAsy jeździły tylko na 11 (tylko wozy zakupione częściowo ze środków unijnych), a reszta ma stać na zajezdni, bo bardziej się MPK opłaca wysyłać dwuskłady na linie 😉 (w sensie więcej pckm)

Trudno to jednak zrozumieć, gdy dopowiedzieć, że to za jego kadencji wycofano ostatnie 102Na, za które przejechany liniowo kilometr płacono najwięcej...
Offline Przemekhttps://transportnews.eu/
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
04.08.2011 08:06
Butelka napisał(a):
@Unrealgod - To może lepiej wzorować się na 13N? 😕 Dłuższa żywotność słabo ma się do konstrukcyjnego wzorca...


Najwyraźniej nie doczytałeś nigdzie, że 13N to skopiowana Tatra T1
😛
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Butelka
Użytkownik

Komentarzy: 492
05.08.2011 14:20
No i co z tego? Mówię tak bo 13N polskie, porównuję po prostu...
Offline Butelka