Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Autobusy» Mercedes O530» Mercedes O530 #DO214 - wnętrze

Mercedes O530 #DO214 - wnętrze

«Poprzednie zdjęcie: Mercedes O530 #DO214 - wnętrze
Następne zdjęcie: Mercedes O530 #DO214 - wnętrze»

Mercedes O530 #DO214 - wnętrze

Data zrobienia zdjęcia: 9 marca 2011 roku (środa)
Opis: Wnętrze Mercedesa O530.
Słowa kluczowe: Mercedes O530 Citaro MPK_Kraków wnętrze
Data dodania zdjęcia: 10.03.2011 18:26, Wyświetleń: 2481, Pobrań: 8, Wielkość pliku: 247.8 KB
Dodał: thomas_

Ostatnie komentarze

Klimueres
Użytkownik

Komentarzy: 245
10.03.2011 18:28
Ooo i są te milutkie siedzonka 😛
Offline Klimueresgrisha6562 at gmail.com
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
10.03.2011 18:31
Ale tylko 25.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
10.03.2011 18:34
Jest i szafa (zabierająca cenne miejsca siedzące) 😛
Offline Wypalacz Rafał
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
10.03.2011 18:41
Wolę szafę niż schody...
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
longer151515
Użytkownik

Komentarzy: 144
10.03.2011 22:53
A co , jesteś niepełnosprawny ;/
Offline longer151515
mseifer
Użytkownik

Komentarzy: 463
11.03.2011 00:22
longer151515 napisał(a):
A co , jesteś niepełnosprawny ;/


Bez takich docinek bo to niegrzeczne... 😡
Offline mseifer
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
11.03.2011 07:25
Schody to techniczny krok w tył jak dla mnie, dąży się teraz zawsze do pojazdów 100% LF.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
11.03.2011 08:33
Ja się zastanawiam po co? No chyba że się zakłada że autobus będzie woził wyłącznie osoby z takich lub innych powodów niezdolne pokonać wyższy stopień. Niska podłoga z tyłu i tak nie jest płaska, a bardzo wąskie przejście też nie ułatwi jeżdżenie tam jakimś wózkiem.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
11.03.2011 18:03
Choćby dla osób starszych to duże ułatwienie, którym ciężko jest się wdrapywać po stopniach. A w niskowejściowych często gnają do najbliższych drzwi, a nie do I lub II.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
busik105
Użytkownik

Komentarzy: 1111
11.03.2011 19:55
Unrealgod- w przypadku autobusu niskowejściowego do ostatnich drzwi w ogóle nie wniesiesz wózka, to po pierwsze. Po drugie mimo, że nie jestem niepełnosprawny, a chodzenie po schodach to dla mnie chleb powszedni to odnoszę średnią przyjemność gdy muszę wchodzić do gniota po dwóch ogromnych stopniach. Wiadomo, że widoczne powyżej rozwiązanie jest bardziej skomplikowane, a co za tym idzie droższe, lecz pasażerowie dużo na tym zyskują, na czym zależy MPK. Takie jest wydaje mi się nie tylko moje zdanie.
Offline busik105
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
12.03.2011 09:36
A, no i należy dodać jedno. Przeciętne schody na przykład w budynku, mają takie proporcje, że wygodnie się ich używa. We wszystkich Jelczach w ostatnich drzwiach jest wyższa podłoga niż w stozłomkach, więc trochę trzeba się nagimnastykować by wsiąść.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Mr. Krolik
Użytkownik

Komentarzy: 66
12.03.2011 09:41
Niska podłoga to dużo szybsza wymiana na przystankach
Offline Mr. Krolikhttp://picasaweb.google.com/data/feed/base/user/116694264863469240440/albumid/5548452738729995345?alt=rss&kind=photo&hl=pl
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4229
12.03.2011 09:46
czatowiec napisał(a):
AWe wszystkich Jelczach w ostatnich drzwiach jest wyższa podłoga niż w stozłomkach, więc trochę trzeba się nagimnastykować by wsiąść.

Szczególnie w tych najkrótszych 😈
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
Coffee
Gość

12.03.2011 10:13
Dominiak napisał(a):
Wolę szafę niż schody...

czatowiec napisał(a):
Schody to techniczny krok w tył jak dla mnie, dąży się teraz zawsze do pojazdów 100% LF.

Ale o czym Wy mówicie?
Mercedes oferuje Citaro z układem amfiteatralnym. Wygląda to mniej/więcej, jak w naszych MAN-ach, a podłoga do wyjścia jest na tym samym poziomie, co w innych drzwiach.
Bardzo dobrze widać to na tym zdjęciu.
 
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
12.03.2011 10:27
M_Szymkowiak napisał(a):
czatowiec napisał(a):
AWe wszystkich Jelczach w ostatnich drzwiach jest wyższa podłoga niż w stozłomkach, więc trochę trzeba się nagimnastykować by wsiąść.

Szczególnie w tych najkrótszych 😈

Szit, zapomniałem o Vero i Libero. Mój błąd 😉
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
busik105
Użytkownik

Komentarzy: 1111
12.03.2011 11:02
Coffee- tu mowa o schodach pokroju tych z Jelcza. Układ amfiteatralny to swego rodzaju ultimatum, bo z jednej strony podłoga przy drzwiach jest niska, a z drugiej silnik ma więcej miejsca i jego zabudowa staje się mniej skomplikowana.
Offline busik105
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
12.03.2011 13:33
Ultimatum czy kompromis ? 😉
Offline Kasztann44
Mr. Krolik
Użytkownik

Komentarzy: 66
12.03.2011 13:40
Taa najlepiej jak byłby silnik tak jak w amerykańskich macach przed kabiną, wtedy byłby 100% LF
😁😁
Offline Mr. Krolikhttp://picasaweb.google.com/data/feed/base/user/116694264863469240440/albumid/5548452738729995345?alt=rss&kind=photo&hl=pl
Coffee
Gość

12.03.2011 13:51
busik105 napisał(a):
Coffee- tu mowa o schodach pokroju tych z Jelcza. Układ amfiteatralny to swego rodzaju ultimatum, bo z jednej strony podłoga przy drzwiach jest niska, a z drugiej silnik ma więcej miejsca i jego zabudowa staje się mniej skomplikowana.

Tak, ale ja im próbuje uświadomić, że mylą układ amfiteatralny z wersją LE, a Ty mi się jak zwykle wpierdzielasz w paradę.
Mr. Krolik napisał(a):
Taa najlepiej jak byłby silnik tak jak w amerykańskich macach przed kabiną, wtedy byłby 100% LF
😁😁

No ba... 🙂
 
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
12.03.2011 14:31
No i podłoga jest w tych pojazdach wszędzie niska, za to fotele są strasznie wysoko bo niezależnie jaka jest podłoga to zawieszenie, koła i napęd i tak się gdzieś muszą zmieścić. Chociaż tylnymi drzwiami wsiąść osobą starszym na pewno będzie łatwiej, to już osoby z wózkiem czy na wózku raczej nie będą się miały gdzie za nimi pomieścić.
Scania 113CLL miała pełno miejsca z niską podłogą za środkowymi drzwiami, wydawało mi się zawsze że taki układ w zupełności wystarcza. No i na tylne wysoko umieszczone fotele nie trzeba było się wspinać z poziomu podłogi.
Sama obecność szafy to jak by inna kwestia, wiem że są tacy co jej nie lubią strasznie. Ja tym i tak nie jeżdżę.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
busik105
Użytkownik

Komentarzy: 1111
12.03.2011 14:51
Kasztan44- kompromis, ultimatum to tak z rozbiegu. 😉

Coffee- czemu Ty stale dążysz do kłótni... Przecież każdy wie, o które "schody" chodzi...
Offline busik105
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
12.03.2011 23:59
Był jakiś przetarg z autobusami do wygrania?
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
13.03.2011 11:47
Co to dyskusji czy jest az tak ważne żeby autobus miał 100%LF to mogę tylko napisac że jezdzac linią 123 od Mistrzejowic do Struga gdzie 80% pasażerów to emeryci to stwierdzam ze sto procent niskiej podłogi jest jak najbardizej uzasadnione w takim przypadku 😏
Offline Kasztann44
Przemek
Użytkownik

Komentarzy: 817
21.03.2011 23:10
A ja napiszę tylko, że i ze 100%LF się dość ciężko wysiada, zwłaszcza na przystanku/pętli, gdzie z autobusu ląduje się na jezdni. A co mają powiedzieć w takim przypadku pasażerowie wysiadający z Ikarusów? http://transportnews.tk/galeria/details.php?image_id=1045 i http://transportnews.tk/galeria/details.php?image_id=1044
Offline Przemekhttps://transportnews.eu/