Mercedes O530 #DO214 - wnętrze
«Poprzednie zdjęcie: Mercedes O530 #DO214 - wnętrze
Następne zdjęcie: Mercedes O530 #DO214 - wnętrze»

Mercedes O530 #DO214 - wnętrze
Data zrobienia zdjęcia: | 9 marca 2011 roku (środa) |
Opis: | Wnętrze Mercedesa O530. |
Słowa kluczowe: | Mercedes O530 Citaro MPK_Kraków wnętrze |
Data dodania zdjęcia: 10.03.2011 18:26, Wyświetleń: 2481, Pobrań: 8, Wielkość pliku: 247.8 KB | |
Dodał: | thomas_ |
Ostatnie komentarze
Klimueres Użytkownik Komentarzy: 245 10.03.2011 18:28 |
Ooo i są te milutkie siedzonka 😛
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4536 10.03.2011 18:31 |
Ale tylko 25.
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 10.03.2011 18:34 |
Jest i szafa (zabierająca cenne miejsca siedzące) 😛
|
|
![]() ![]() |
||
Dominiak Użytkownik Komentarzy: 3739 10.03.2011 18:41 |
Wolę szafę niż schody...
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
longer151515 Użytkownik Komentarzy: 144 10.03.2011 22:53 |
A co , jesteś niepełnosprawny ❓ ;/
|
|
![]() ![]() |
||
mseifer Użytkownik Komentarzy: 463 11.03.2011 00:22 |
longer151515 napisał(a): A co , jesteś niepełnosprawny ❓ ;/ Bez takich docinek bo to niegrzeczne... 😡 |
|
![]() ![]() |
||
czatowiec Użytkownik Komentarzy: 1563 11.03.2011 07:25 |
Schody to techniczny krok w tył jak dla mnie, dąży się teraz zawsze do pojazdów 100% LF.
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 11.03.2011 08:33 |
Ja się zastanawiam po co? No chyba że się zakłada że autobus będzie woził wyłącznie osoby z takich lub innych powodów niezdolne pokonać wyższy stopień. Niska podłoga z tyłu i tak nie jest płaska, a bardzo wąskie przejście też nie ułatwi jeżdżenie tam jakimś wózkiem.
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
czatowiec Użytkownik Komentarzy: 1563 11.03.2011 18:03 |
Choćby dla osób starszych to duże ułatwienie, którym ciężko jest się wdrapywać po stopniach. A w niskowejściowych często gnają do najbliższych drzwi, a nie do I lub II.
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
busik105 Użytkownik Komentarzy: 1111 11.03.2011 19:55 |
Unrealgod- w przypadku autobusu niskowejściowego do ostatnich drzwi w ogóle nie wniesiesz wózka, to po pierwsze. Po drugie mimo, że nie jestem niepełnosprawny, a chodzenie po schodach to dla mnie chleb powszedni to odnoszę średnią przyjemność gdy muszę wchodzić do gniota po dwóch ogromnych stopniach. Wiadomo, że widoczne powyżej rozwiązanie jest bardziej skomplikowane, a co za tym idzie droższe, lecz pasażerowie dużo na tym zyskują, na czym zależy MPK. Takie jest wydaje mi się nie tylko moje zdanie.
|
|
![]() ![]() |
||
czatowiec Użytkownik Komentarzy: 1563 12.03.2011 09:36 |
A, no i należy dodać jedno. Przeciętne schody na przykład w budynku, mają takie proporcje, że wygodnie się ich używa. We wszystkich Jelczach w ostatnich drzwiach jest wyższa podłoga niż w stozłomkach, więc trochę trzeba się nagimnastykować by wsiąść.
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Mr. Krolik Użytkownik Komentarzy: 66 12.03.2011 09:41 |
Niska podłoga to dużo szybsza wymiana na przystankach
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
M_Szymkowiak Użytkownik Komentarzy: 4229 12.03.2011 09:46 |
czatowiec napisał(a): AWe wszystkich Jelczach w ostatnich drzwiach jest wyższa podłoga niż w stozłomkach, więc trochę trzeba się nagimnastykować by wsiąść. Szczególnie w tych najkrótszych 😈 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Coffee Gość 12.03.2011 10:13 |
Dominiak napisał(a): Wolę szafę niż schody... czatowiec napisał(a): Schody to techniczny krok w tył jak dla mnie, dąży się teraz zawsze do pojazdów 100% LF. Ale o czym Wy mówicie? Mercedes oferuje Citaro z układem amfiteatralnym. Wygląda to mniej/więcej, jak w naszych MAN-ach, a podłoga do wyjścia jest na tym samym poziomie, co w innych drzwiach. Bardzo dobrze widać to na tym zdjęciu. |
|
czatowiec Użytkownik Komentarzy: 1563 12.03.2011 10:27 |
M_Szymkowiak napisał(a): czatowiec napisał(a): AWe wszystkich Jelczach w ostatnich drzwiach jest wyższa podłoga niż w stozłomkach, więc trochę trzeba się nagimnastykować by wsiąść. Szczególnie w tych najkrótszych 😈 Szit, zapomniałem o Vero i Libero. Mój błąd 😉 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
busik105 Użytkownik Komentarzy: 1111 12.03.2011 11:02 |
Coffee- tu mowa o schodach pokroju tych z Jelcza. Układ amfiteatralny to swego rodzaju ultimatum, bo z jednej strony podłoga przy drzwiach jest niska, a z drugiej silnik ma więcej miejsca i jego zabudowa staje się mniej skomplikowana.
|
|
![]() ![]() |
||
Kasztann44 Użytkownik Komentarzy: 1858 12.03.2011 13:33 |
Ultimatum czy kompromis ? 😉
|
|
![]() ![]() |
||
Mr. Krolik Użytkownik Komentarzy: 66 12.03.2011 13:40 |
Taa najlepiej jak byłby silnik tak jak w amerykańskich macach przed kabiną, wtedy byłby 100% LF
😁😁 |
|
![]() ![]() ![]() |
||
Coffee Gość 12.03.2011 13:51 |
busik105 napisał(a): Coffee- tu mowa o schodach pokroju tych z Jelcza. Układ amfiteatralny to swego rodzaju ultimatum, bo z jednej strony podłoga przy drzwiach jest niska, a z drugiej silnik ma więcej miejsca i jego zabudowa staje się mniej skomplikowana. Tak, ale ja im próbuje uświadomić, że mylą układ amfiteatralny z wersją LE, a Ty mi się jak zwykle wpierdzielasz w paradę. Mr. Krolik napisał(a): Taa najlepiej jak byłby silnik tak jak w amerykańskich macach przed kabiną, wtedy byłby 100% LF 😁😁 No ba... 🙂 |
|
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 12.03.2011 14:31 |
No i podłoga jest w tych pojazdach wszędzie niska, za to fotele są strasznie wysoko bo niezależnie jaka jest podłoga to zawieszenie, koła i napęd i tak się gdzieś muszą zmieścić. Chociaż tylnymi drzwiami wsiąść osobą starszym na pewno będzie łatwiej, to już osoby z wózkiem czy na wózku raczej nie będą się miały gdzie za nimi pomieścić.
Scania 113CLL miała pełno miejsca z niską podłogą za środkowymi drzwiami, wydawało mi się zawsze że taki układ w zupełności wystarcza. No i na tylne wysoko umieszczone fotele nie trzeba było się wspinać z poziomu podłogi. Sama obecność szafy to jak by inna kwestia, wiem że są tacy co jej nie lubią strasznie. Ja tym i tak nie jeżdżę. |
|
![]() ![]() ![]() |
||
busik105 Użytkownik Komentarzy: 1111 12.03.2011 14:51 |
Kasztan44- kompromis, ultimatum to tak z rozbiegu. 😉
Coffee- czemu Ty stale dążysz do kłótni... Przecież każdy wie, o które "schody" chodzi... |
|
![]() ![]() |
||
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 12.03.2011 23:59 |
Był jakiś przetarg z autobusami do wygrania?
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Kasztann44 Użytkownik Komentarzy: 1858 13.03.2011 11:47 |
Co to dyskusji czy jest az tak ważne żeby autobus miał 100%LF to mogę tylko napisac że jezdzac linią 123 od Mistrzejowic do Struga gdzie 80% pasażerów to emeryci to stwierdzam ze sto procent niskiej podłogi jest jak najbardizej uzasadnione w takim przypadku 😏
|
|
![]() ![]() |
||
Przemek Użytkownik Komentarzy: 817 21.03.2011 23:10 |
A ja napiszę tylko, że i ze 100%LF się dość ciężko wysiada, zwłaszcza na przystanku/pętli, gdzie z autobusu ląduje się na jezdni. A co mają powiedzieć w takim przypadku pasażerowie wysiadający z Ikarusów? http://transportnews.tk/galeria/details.php?image_id=1045 i http://transportnews.tk/galeria/details.php?image_id=1044
|
|
![]() ![]() ![]() |