Strona główna» Różne» Humor» Zimny E1

Zimny E1

«Poprzednie zdjęcie: W samochodzie
Następne zdjęcie: Montanha Russa de Pobre»

Zimny E1

Data zrobienia zdjęcia: 5 grudnia 2010 roku (niedziela)
Opis: A mówią, że w szrocie ciepło.
Słowa kluczowe: Zimn_E1 E1 Kraków MPK_Kraków mróz
Data dodania zdjęcia: 05.12.2010 15:19, Wyświetleń: 2233, Pobrań: 15, Wielkość pliku: 204.9 KB
Dodał: Sudi
EXIF Info
Nazwa aparatu: EASTMAN KODAK COMPANY
Model aparatu: KODAK EASYSHARE Z1012 IS Digital Camera
Czas ekspozycji: 1/800 sec(s)
Wartość przysłony: F/3.2
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 05.12.2010 12:07:20
Długość ogniskowej: 10.5mm

Ostatnie komentarze

AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
05.12.2010 15:23
No jak się nie włączy ogrzewania, to nawet kaloryfer pozostaje zimny. Różnica jest taka, że szrot niemiecki da się ogrzać, a polski nie.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Sudi
Użytkownik

Komentarzy: 3364
05.12.2010 15:26
Ale ogrzewanie było włączone.
Offline Sudi
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
05.12.2010 15:32
To za mało włączone. Wyższość szrotu niemieckiego dzięki fotokomórkom jest w zimie niepodważalna.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
05.12.2010 16:28
AndrzejK napisał(a):
Różnica jest taka, że szrot niemiecki da się ogrzać, a polski nie.


To w Krakowie. W innych miastach w stopiątkach jest ciepło.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
05.12.2010 16:46
Pamiętam, mówiłeś to. W takim razie to wina MPK, a nie wagonu. Ale stanie na przystanku 30-90 sek. (jak jest światło) z otwartymi drzwiami nie pomaga. Szrot niemiecki jaki by nie był ma to choć jedno mądre rozwiązanie.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
05.12.2010 16:48
A śmieszne jest to, że w stopiątkach z fotokomórkami nie wprowadzono automatycznego zamykania drzwi. Więc jedyne co robią, to zapobiegają przytrzaśnięciu...
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Coffee
Gość

05.12.2010 19:02
czatowiec napisał(a):
A śmieszne jest to, że w stopiątkach z fotokomórkami nie wprowadzono automatycznego zamykania drzwi. Więc jedyne co robią, to zapobiegają przytrzaśnięciu...

Te fotokomórki były dobre. Wadą było to, iż zrobiono "odcięcie" rozruchu, poprzez bezpieczniki. Efektem tego było, jeżeli drzwi się nie zamknęły, a naciśnięto rozruch, trzeba było lecieć do #807 i wyłączać bezpieczniki.
 
busik105
Użytkownik

Komentarzy: 1111
05.12.2010 19:09
@czatowiec- pamiętam, że niedługo po modernizacji owego składu widziałem go bodajże na Pawiej, wszystkie drzwi nie dość, że zamykały się wolniej i delikatniej niż w innych stopiątkach, to w różnych czasie. Fotokomórki więc działały. Nie wiem dlaczego MPK z nich zrezygnowało, może dlatego, że wprowadzały zbędne zamieszanie u nieświadomego, którym wozem jedzie motorniczego...
Offline busik105
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
05.12.2010 19:16
kuba203 napisał(a):
To w Krakowie. W innych miastach w stopiątkach jest ciepło.

Bo w innych miastach się nie zastępuje grzejników konwektorowych gównianymi nagrzewnicami. Poza tym szczelność drzwi pozostawia wiele do życzenia.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
vear
Administrator

Komentarzy: 2470
05.12.2010 19:17
Tyle że te grzejniki takie samo, jeśli nie gorsze, gówno dają...
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
05.12.2010 19:23
Nie w każdej bo w #428 ładnie grzeją.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
Dziki
Użytkownik

Komentarzy: 356
06.12.2010 10:43
kuba203 napisał(a):
AndrzejK napisał(a):
Różnica jest taka, że szrot niemiecki da się ogrzać, a polski nie.


To w Krakowie. W innych miastach w stopiątkach jest ciepło.


Żebyś się nie zdziwił.

Dominiak napisał(a):
kuba203 napisał(a):
To w Krakowie. W innych miastach w stopiątkach jest ciepło.

Bo w innych miastach się nie zastępuje grzejników konwektorowych gównianymi nagrzewnicami. Poza tym szczelność drzwi pozostawia wiele do życzenia.


Kolejny marzyciel. W Łodzi od 2000 roku montują dmuchawy. W Poznaniu też je widziałem

Zwykłe grzałki są wydajne o ile są regularnie serwisowane.
Trochę się wczoraj najeździłem po mieście i ani razu nie było zimno w E1 czy GT8S. Nawet chłodniej było w NGT6. A w 105Na picówa jak nie wiem co.
Offline Dziki
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
06.12.2010 11:48
Dziki napisał(a):

Żebyś się nie zdziwił.


No właśnie się już kiedyś zdziwiłem, że przy tęgim mrozie w GOPie czy Częstochowie, a także w Warszawie było ciepło w wagonach. W Łodzi nie byłem w zimie, więc trudno mi się wypowiadać.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Dziki
Użytkownik

Komentarzy: 356
06.12.2010 12:23
W niemieckim złomie w 99% przypadków jest cieplej niż w polskim.

W wszelkich helmutach tak jak i w wozach generacji "N" itp. istnieje coś takiego jak tzw.opory zimowe. Wystarczy umiejętny styl jazdy motorowego i mamy cieplutko w środku.
Offline Dziki