Strona główna» Szukaj» Duewag GT8S #3057

Duewag GT8S #3057

Następne zdjęcie: Jelcz M081MB #DH355»

Duewag GT8S #3057

Data zrobienia zdjęcia: 5 grudnia 2010 roku (niedziela)
Opis: Dwukierunkowiec w towarzystwie Solarisów na ul. Piasta Kołodzieja.
Słowa kluczowe: Duewag GT8S #3057 Solaris Urbino_12 #BU824 #BU825 MPK_Kraków Kraków Nowa_Huta Piasta_Kołodzieja Os_Piastów linia_40 zima panorama widok_z_okna
Data dodania zdjęcia: 05.12.2010 14:08, Wyświetleń: 2640, Pobrań: 4, Wielkość pliku: 233.9 KB
Dodał: Czeskee
IPTC Info
Object name:
EXIF Info
Nazwa aparatu: PENTAX
Model aparatu: PENTAX X70
Czas ekspozycji: 1/400 sec(s)
Wartość przysłony: F/6.3
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 05.12.2010 12:52:48
Długość ogniskowej: 12.7mm

Ostatnie komentarze

tophie
Użytkownik

Komentarzy: 390
05.12.2010 14:46
Ciekawe spojrzenie. Jeśli godzina się zgadza, to mamy tam na dole #BU824 i #BU825.
Offline tophie
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
05.12.2010 14:56
Swoją drogą ciekawe kiedy Podgórze wreszcie przerobi je z powrotem na "jednokierunkowe". Nowohuckie N8S mają zakryte stopnie po lewej stronie...
Offline Wypalacz Rafał
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
05.12.2010 14:58
Może im się nie chce? Zdemontowali je, bo "20" to linia podgórska, i za czasów końcówki na Szklarskiej wszystkei GT8S i N8S z Podgórza mogły tam zostać wysłane.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Czeskee
Użytkownik

Komentarzy: 374
05.12.2010 15:03
tophie napisał(a):
Jeśli godzina się zgadza, to mamy tam na dole #BU824 i #BU825.

Godzina jest dobra, więc je dopiszę. Dzięki.
Offline Czeskee
Słońce
Użytkownik

Komentarzy: 494
05.12.2010 15:41
czatowiec napisał(a):
Może im się nie chce? Zdemontowali je, bo "20" to linia podgórska, i za czasów końcówki na Szklarskiej wszystkei GT8S i N8S z Podgórza mogły tam zostać wysłane.

To wiadomo. Ale teraz przecież nie ma żadnej linii na której wykorzystuje się dwukierunkowość tych wozów. A ponowne zainstalowanie zaślepek na stopnie po nieużywanej stronie byłoby dodatkowym miejscem w tłoku.
Offline Słońce
misiek88
Użytkownik

Komentarzy: 78
05.12.2010 22:39
Mogli by zrobić jakąś jednokierunkową linie w krk np. do Wiekiczki
było by ciekawie🙂
Offline misiek88
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
06.12.2010 02:46
Nie ma co liczyc na tramwaj do Wieliczki w najbliższym i dalszym czasie zresztą też, ale nie da sie ukryc ze byłoby to ciekawe rozwiązanie. Może tą rolę przynajmniej w jakims stopniu przejmie w przyszłosci kolej aglomeracyjna. Zobaczymy.
Offline Kasztann44
MeteorKKR
Użytkownik

Komentarzy: 187
06.12.2010 18:13
Skor jacuś wygrał to będzie to baaaardzo daleka przyszłość...😈
wszak w Wieliczce nie ma ksw... 😛
Offline MeteorKKRmeteorkkr at wp.plhttp://www.meteorfoto.prv.pl
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
06.12.2010 18:45
SKA też nie będzie, bo przecież te tłumy przyjezdnych, którzy dojeżdżają autem pod samo centrum to nie problem Krk....
Offline szubak
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2991
06.12.2010 18:51
Za tworzenie SKA w głównej mierze odpowiada właśnie województwo i tu Kracik ma spore pole do popisu. Zwłaszcza, że Małopolska ciągle pozostaje w tyle za takimi województwami, jak Mazowieckie, Wielkopolskie, Kujawsko-Pomorskie czy Dolnośląskie.
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
06.12.2010 19:05
@ MeteorKKR, szubak - Wasze wypowiedzi sugerują, że inny prezydent zrealizowałby te inwestycje, litości.

@ Michał Wojtaszek - dokładnie tak. Razi mnie strasznie jednak Twoje określenie "w tyle". W tyle to sobie może być Opolskie albo Pomorskie. U nas są dożynki.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
vear
Administrator

Komentarzy: 2470
06.12.2010 19:28
W ogóle tramwaj do Wieliczki to by było obecnie, jak i zapewne jeszcze przez dekady, kuriozum 😛
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
06.12.2010 21:14
AndrzejK napisał(a):
@ MeteorKKR, szubak - Wasze wypowiedzi sugerują, że inny prezydent zrealizowałby te inwestycje, litości.

Sugerujesz, że każdy inny prezydent miałby ten temat tak samo głęboko w d... jak obecny?;p Bo JM nie tyle nie wykazuje jakichkolwiek chęci jeśli chodzi o stworzenie SKA, co wręcz otwarcie mówi, że coś takiego jest... niepotrzebne:/
Offline szubak
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
06.12.2010 21:44
A ja mówię, że jest potrzebne i wynika z tego dokładnie tyle samo - nic. Pociągi od strony północnej przyjeżdżają do Krakowa średnio co 100 min w ciągu dnia. Od Skawiny co 130 min. I co, prezydent Krakowa zrobi, że będą co 20-30?
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
07.12.2010 04:06
Żeby powstała SKA z prawdziwego zdarzenia, zaangażować się w to powinno zarówno PKP, miasto, jak i ościenne gminy. Osoba uważająca cały ten pomysł za nikomu niepotrzebną zabawkę raczej tego nie ułatwia...

A że miasto powinno się w to zaangażować? wystarczy się przejść w ciągu dnia po ulicach w centrum (szczególnie tam, gdzie nie ma strefy) i zobaczyć, ile jest aut na blachach innych niż "KR".
Offline szubak
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
07.12.2010 05:19
Też mi wyznacznik. Znam mnóstwo osób, włącznie z moimi rodzicami, którzy mieszkając w Krakowie mają na samochodzie blachy inne niż "KR".
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
vear
Administrator

Komentarzy: 2470
07.12.2010 09:05
A ja znam osoby, włącznie z moimi rodzicami, którzy mieszkając poza Krakowem mają na samochodzie blachy "KR" 😈
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
07.12.2010 15:11
kuba203 napisał(a):
Też mi wyznacznik. Znam mnóstwo osób, włącznie z moimi rodzicami, którzy mieszkając w Krakowie mają na samochodzie blachy inne niż "KR".


Bo jakbyś Kubo drogi nie wiedział to zależy od tego gdzie się znajduje firma leasingowa. Jeżeli znajduje się w Krakowie to samochód ma "KR".
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
07.12.2010 15:46
Naprawdę? O jaaaaaa 😲 😲 😲

Równie dobrze może zależeć od tego, gdzie jest zameldowany faktyczny mieszkaniec Krakowa, albo gdzie mieszka właściciel samochodu (a nie jego użytkownik).
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Warwas z Rugii
Użytkownik

Komentarzy: 359
07.12.2010 16:30
W mieście akademickim raczej trudno, żeby wszyscy mieli blachy KR - coraz więcej studentów ma samochody, a mało który z nich się melduje w KRK (albo jeździ samochodem rodziców, który mieszkają "gdzieś"😉.
Offline Warwas z Rugii
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
07.12.2010 19:14
kuba203 napisał(a):
Naprawdę? O jaaaaaa 😲 😲 😲

Nie bądź beszczelny bo i ja zaczne być.
Cytat:
Równie dobrze może zależeć od tego, gdzie jest zameldowany faktyczny mieszkaniec Krakowa, albo gdzie mieszka właściciel samochodu (a nie jego użytkownik).
O ja Cie naprawdę No coś takiego, nie wiedziałem....
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2991
07.12.2010 19:27
Dominiak napisał(a):
Nie bądź beszczelny bo i ja zaczne być.
No to Gumek będzie miał używanie 😛
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
Sudi
Użytkownik

Komentarzy: 3364
07.12.2010 19:35
Bohaterów Września 43?
Offline Sudi
Czeskee
Użytkownik

Komentarzy: 374
07.12.2010 19:43
Nie, fociłem z tego nowego nr 68.
Offline Czeskee
Sudi
Użytkownik

Komentarzy: 3364
07.12.2010 19:55
Dzięki. Rzeczywiście, Bohaterów Września 43 nie ma widoku z klatki ani z mieszkań na pętle od tej strony 🙂 .
Offline Sudi
Czeskee
Użytkownik

Komentarzy: 374
07.12.2010 20:00
Spoko. Ten z klatki też nie ma. Jedynie z balkonów 🙂 .
Offline Czeskee
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
07.12.2010 20:49
Dominiak napisał(a):
Nie bądź beszczelny bo i ja zaczne być.


Ja jestem raczej szczelny, a Tobie polecam kupno uszczelek w takiej sytuacji. Alternatywnie - słownika ortograficznego 😈
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
07.12.2010 21:10
Gumek oj Gumek, nudny jesteś... 😛 Chociaż mnie to nie przeszkadza bo przynajmniej mi się humor poprawia. 🙂
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
07.12.2010 22:33
Się kłócicie o tą kolej miejską... Nie ma się co łudzić że powstanie bo nie ma na nią miejsca. Fizycznie. W miastach gdzie taka kolej funkcjonuje są dla niej wydzielone tory. W warszawie, podwójny most średnicowy z parą torów dla ruchu lokalnego i parą dla dalekobieżnego. W 3-mieście całkiem osobne tory dla SKM i osobne dla reszty kolei, w GOPie pełno jest torów i jakoś się mieści ta kolej lokalna. A u nas? jedyne co kursuje z częstotliwością kolei miejskiej to Balice Express. I moje odczucie jest takie że ledwo się mieści z innymi pociągami na linii do Mydlnik. Jak jedzie jakieś IR, IC, TLK, trochę opóźnione to się czasem dobre kilkanaście minut czeka przed semaforem w burakach, ani wysiadać ani na samolot zdążyć. Żeby jakaś kolej miejska tu się pomieściła to by trzeba osobną linię wybudować. I pewnie by się dało akurat do Mydlnik. Ale jak zmieścić dodatkową parę torów na wiadukcie przy Hali Targowej? Stary most jest zabytkowy i się go nie przebuduje, dobudować obok drugi też nie bardzo. Obłożenie tej linii jest spore a SKM bez połączenia Płaszowa z Głównym jest bez sensu. Tak że jakoś nie ma się chyba co łudzić i raczej należy stawiać na metro.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
07.12.2010 22:58
20 lat transformacji i zbudowaliśmy 10 km linii tramwajowych (Kurdwanów, Płaszów, Pawia). Ile lat będziemy budować to metro? 200? 😉
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
08.12.2010 05:21
Wiadomo, że takiej SKM-ki jak w Berlinie mieć nigdy nie będziemy, ale szlak Główny - Płaszów ma jeszcze sporą rezerwę przepustowości, która jest obecnie zjadana przez ograniczenia do 20 km/h...
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
08.12.2010 09:23
Warwas z Rugii napisał(a):
W mieście akademickim raczej trudno, żeby wszyscy mieli blachy KR - coraz więcej studentów ma samochody, a mało który z nich się melduje w KRK (albo jeździ samochodem rodziców, który mieszkają "gdzieś"😉.

I ci studenci równo o 8 rano zjeżdżają się do centrum i równo o 16 z niego wyjeżdżają. Potem ok. 17 pchają się gromadnie, m. in. obok mnie poza miasto 😛
Jasne, ze są i studenci i osoby, które skądś przyjechały i nie mają krakowskich blach. Ale jest również sporo mieszkańców okolic Krk, którzy dzień w dzień pchają się do centrum własnymi samochodami. I przy obecnej km im się jakoś specjalnie nie dziwię. SKA nie ma, 2xx leżą i kwiczą, a znalezienie miejsca do zaparkowania jest czasami łatwiejsze w centrum, niż gdzieś przy linii tramwajowej, bo z braku P+R wszystkie miejsca są poobstawiane...:/ A mając alternatywę dojazdu busem leżąc na przedniej szycie, tudzież, gdy są kontrole nie mając pewności, czy się w ogóle zmieszczę, raczej długo nad wyborem auta bym się nie zastanawiał...
Offline szubak
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
08.12.2010 09:52
AndrzejK napisał(a):
(...)Ile lat będziemy budować to metro? 200? 😉

Jak będziemy o tym tylko gadać to do Św. Nigdy się nie wyrobimy. A tak na prawdę to wystarczyły by ze 3 linie i to takie nie koniecznie 100% podziemne. Chodzi tylko o to żeby odizolować całkowicie pociągi or ruchu naziemnego. Od przejść dla pieszych, świateł... a przy okazji i warunków atmosferycznych.
kuba203 napisał(a):
(...)szlak Główny - Płaszów ma jeszcze sporą rezerwę przepustowości, która jest obecnie zjadana przez ograniczenia do 20 km/h...

Tylko trzeba pamiętać że taka kolej aglomeracyjna odniesie sukces jak będzie punktualna. Jak ktoś z niej skorzysta i raz, drugi, trzeci spóźni się do szkoły czy do pracy to postawi na niej krzyżyk i tyle widziano takiego pasażera. A jak dyspozytornia będzie miała wybór czy puścić opóźniony już ze szlaku IC czy IR albo terminowego SKM to mam wrażenie że najpierw pojedzie ten dalekobieżny żeby nie opóźniać się bardziej a SKM sobie poczeka. A jak ludzie będą mieli zaplanowaną dokładnie podróż z przesiadkami to opóźnienie 10min będzie dla nich problemem.
@szubak:
Tak jak piszesz. Byłem sobie pooglądać w dzień otwarcia Mały Płaszów, tyle ze już późnym wieczorem. I miałem kłopot żeby znaleźć gdzieś miejsce. W końcu zaparkowałem na trawniku gdzieś w osiedlu. Jak przypominam sobie Krakowskie pętle tramwajowe, to jakoś nie przychodzi mi na myśl jakaś która miała by obok wolne miejsca parkingowe. No może z wyjątkiem Walcowni. A te ostatnio przebudowywane, jak Krowodrza Górka, Dworzec Towarowy czy Mały Płaszów to już całkiem porażka. Jak się jedno miejsce trafi to dobrze.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
08.12.2010 10:33
Unrealgod napisał(a):

Tylko trzeba pamiętać że taka kolej aglomeracyjna odniesie sukces jak będzie punktualna


Pełna zgoda. I jedno jest pewne: obsługa takiej kolei przez PKP albo post-PKP = porażka.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
08.12.2010 11:24
Więc wiemy że nikt nie chce jej powołać, nie miała by gdzie jeździć i nie miałby jej kto obsługiwać tak żeby to miało jakiś sens. Więc może lepiej że jej nie będzie.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
08.12.2010 11:26
Władzom miasta i społeczeństwu dobrze by zrobiło zrozumienie, że w Krakowie w ciągu najbliższych 20-30 lat nie rozpocznie się budowa metra. Może wtedy ktoś by zaczął myśleć o realnych rozwiązaniach. Natomiast SKA mogłaby powstać tylko gdyby tzw. "kolej w Polsce" wykonała zwrot o 180 stopni na swej drodze donikąd. Ponieważ nie należy na to liczyć w ciągu min. 10-15 lat, niech się ktoś zainteresuje dostępnymi środkami.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
vear
Administrator

Komentarzy: 2470
08.12.2010 11:27
Oczywiście że miałaby gdzie jeździć. Nawet dobudowa pary torów między KG a KP nie jest problemem, o czym o dziwo mówili ludzie z pekapu. Obsługa to sprawa wtórna, oferując umowę na 30-50 lat możliwe byłoby powołanie zupełnie nowego przewoźnika (samorządowego, albo przyciągnięcie jednego z już istniejących, np. Arriva pewnie byłaby zainteresowana), który z miejsca kupiłby świeży tabor. Wszystko sprowadza się do pieniędzy i inicjatywy...
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
08.12.2010 11:55
A kto zapłaci za pociągi co 20 minut z, powiedzmy, Balic, Wieliczki, Skawiny i Wzgórz Krzesławickich? Obcinacze wozokilometrów tramwajowych czy par pociągów? Jedyne co da się zrobić to przyspieszyć tramwaje o 20-30%.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
08.12.2010 12:07
Przyśpieszony o 30% tramwaj będzie w centrum tylko trochę szybszy od rowerzysty. To nie przekona nikogo kto dziś dojeżdża samochodem żeby się chciał dopchnąć do grona pasażerów.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
08.12.2010 12:18
Może to smutne, ale to wszystko na co nas stać 🤣 Choć miałem na myśli trochę lepiej niż rowerzysta, np. 10 minut z R. Mogilskiego do Placu Inwalidów.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
08.12.2010 12:45
To jest smutne.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
08.12.2010 12:53
Jest smutne, bo jesteśmy w smutnym kraju i tak to wygląda. Przyzwoity (nawet nie dobry) tramwaj to wszystko na co nas stać. A i to w wielkich bólach, bo tylko na drodze wielkiej wojny z samochodami (wszystko inne poza tramwajem musi się zatrzymać).

A zadaniem pierwszym w kolejności dla aglomeracji, na szczęście łatwiejszym niż metro i SKA, choć trudniejszym niż nasranie w kącie w okrągłym pokoju, jest prawdziwy wspólny bilet na WSZYSTKO, WSZĘDZIE I ZAWSZE.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
08.12.2010 13:28
Nie ma się co dziwić że są wojny z samochodami. No i przy obecnej polityce te wojny są z góry skazane na klęskę. Będzie tak puki ktoś z ZIKiTu albo MPK albo magistratu czy kto tam jeszcze decyduje zda sobie sprawę że nic nie dadzą coraz to nowe ograniczenia w ruchu samochodów tylko znaczne poprawienie jakości usług przewoźnika (szybsza jazda-krótszy przejazd, brak spóźnień-trzymanie się rozkładów, możliwość przesiadek, brak tłoku-wolne miejsca siedzące). Wtedy jest szansa na przekonanie ludzi do tramwajów i autobusów. Ale najpierw trzeba zrobić to co w nawiasie.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
08.12.2010 13:45
Unreal - wszystko ładnie i pięknie, ale to właśnie przez puszki nie da się dotrzymać rozkładu i jechać szybko. Znikną samochodny - znikną największe problemy KM.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
08.12.2010 13:53
To co jest w nawiasie rozumiem jako przyzwoity tramwaj właśnie 😉 Uważam, że jedynym realnym rozwiązaniem strategicznym dla Krakowa jest przyzwoity tramwaj, nie metro i SKA. A że trudno go zrobić? 50 razy łatwiej niż metro i SKA.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
08.12.2010 14:41
czatowiec napisał(a):
Unreal - wszystko ładnie i pięknie, ale to właśnie przez puszki nie da się dotrzymać rozkładu i jechać szybko. Znikną samochodny - znikną największe problemy KM.


Rozumiem, że za awarie taboru, katastrofalny stan niektórych torowisk, światła programowane tak, by sabotować zbiorkom i przepełnienia na wielu liniach też odpowiadają kierowcy samochodów.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
08.12.2010 15:12
czatowiec napisał(a):
(...). Znikną samochodny - znikną największe problemy KM.

Ale zdajesz sobie sprawę że ludzie z dnia na dzień nie zostawią samochodów pod domami i przesiądą na tramwaje bo może z czasem te będą szybciej jeździły (pomijając fakt że w godzinach szczytu i tak się do nich nie dopchają dodatkowi pasażerowie). Najpierw KM musi być lepsza. I może (ale tylko może) przyciągnie użytkowników samochodów.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
08.12.2010 16:12
" W końcu zaparkowałem na trawniku gdzieś w osiedlu "

Sorry ale brak miejsca do parkowania nie uprawiedliwia Cie w rozjezdzaniu ludziom trawników, to jest karygodne i świadczy o pewnym poziome .... Ja nigdy bym nie zaparkował na trawniku, już prędzej odjade i w ogóle nie zaparkuje, nie mam ochoty miec łaty "więśniaka".
Offline Kasztann44
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
08.12.2010 17:07
Tak na prawdę to zaparkowałem na błotnistym poboczu (które z grzeczności nazwałem trawnikiem) wśród innych, parkujących tam samochodów. Czuję się więc "uprawiedliwiony" i nie czuję się "Więśniakiem", kimkolwiek "Więśniacy" są.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
08.12.2010 19:45
Mam nadzieje że nie masz do mnie o to określenie żalu, ani tym bardziej nikt mieszkający na wsi. A to że spółdzielnie mieszkaniowe nie dbają o swoje zieleńce i pozwalają na takie dzikie parkowanie to już inna sprawa, czasami wystarczy postawic mały płotek by temu zapobiec, bo to się samo zapętla - trawnik może i był ale został zamieniony w błoto przez samochody. U mnie na osiedlu to samo i jakos nie ma mocnych z administracji. Oczywiscie wiem że nie ma gdzie parkowac, że brak infrastruktury parkingowej w tym kraju/miescie woła o pomste do nieba a władze jakby nie widziały problemu. Najwiekszym kuriozum jest wybudowanie dwóch stadionów bez odpowiedniej infrastruktury parkingowej. A stadion Cracovii to już zupełnie jest pozbawiony parkingu - bo ten mały tymczasowy betonowy plac dla Vipów trudno nazwac parkingiem. Przy stadionie Wisły tez miały byc wielokondygnacyjne parkingi, a skonczyło sie na wylaniu ordynarnego betonu w około areny.
Offline Kasztann44
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
10.12.2010 00:45
بدون جرم.
A co do miejsc parkingowych to spółdzielnie są dla mieszkańców nie na odwrót i jeżeli mieszkańcy potrzebują mieć miejsca parkingowe to wygospodarowanie na nie miejsca kosztem trawnika nie jest chyba jakimś problemem.
Nie można mieć pretensji do mieszkańców że mają samochody. To nie PRL. A jak je mają to wiadomo że gdzieś muszą je parkować.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com