Strona główna» Kolej» Lokomotywy elektryczne» ET22/201E» ET22-956

ET22-956

«Poprzednie zdjęcie: ET22-537
Następne zdjęcie: ET22-527»

ET22-956

Data zrobienia zdjęcia: 17 lipca 2010 roku (sobota)
Opis: Szlak pogp. Warszawa Włochy - pogp. Warszawa Gołąbki. "Byk" w towarzystwie dwóch wagonów, jako pociag InterRegio relacji Warszawa Wschodnia - Gorzów Wielkopolski.
Słowa kluczowe: ET22 ET22-956 PKP_Cargo Przewozy_Regionalne InterRegio Warszawa_Gołąbki Warszawa D29-3
Data dodania zdjęcia: 29.09.2010 05:09, Wyświetleń: 1648, Pobrań: 7, Wielkość pliku: 251.8 KB
Dodał: Szymon Mrowiec
EXIF Info
Nazwa aparatu: Canon
Model aparatu: Canon EOS 450D
Czas ekspozycji: 1/400 sec(s)
Wartość przysłony: F/7.1
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 17.07.2010 13:05:28
Długość ogniskowej: 70mm

Ostatnie komentarze

Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
29.09.2010 09:30
IR. Najdłuższe i najcięższe składy osobowe, wymagające najcięższych lokomotyw.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
vear
Administrator

Komentarzy: 2470
29.09.2010 11:56
No co, grupa PKP dba, żeby PKP Cargo nie zarobiło za wiele. Wszak wynajmując tańsze elektrowozy, jeszcze PRom by się zachciało uruchamiać więcej pociągów i potrzebować większej liczby lokomotyw...
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
Ziner
Użytkownik

Komentarzy: 648
29.09.2010 12:19
PR dostałoby tańsze elektrowozy, a Cargo jeździłoby droższymi. PR to jakaś święta krowa, że Cargo ma sobie dla nich w strzelać w nogę?
Offline Zinereu07483 at o2.plhttp://www.ep09.rail.pl
vear
Administrator

Komentarzy: 2470
29.09.2010 12:24
Po krzakach stoi dość sprawnych lokomotyw, które niewielkim kosztem możnaby przywrócić do życia, żeby obsłużyć jedno i drugie. Notabene dla KM Cargo potrafi jeździć, mimo że świętą krową chyba nie jest 😉
Notabene kaemowe lokomotywy po kolei zaczną być zbyteczne chyba już w przyszłym roku.
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
29.09.2010 18:28
Ziner napisał(a):
PR dostałoby tańsze elektrowozy, a Cargo jeździłoby droższymi. PR to jakaś święta krowa, że Cargo ma sobie dla nich w strzelać w nogę?


No jak to, nie wiesz? PRy to najlepszy przewoźnik na świecie, wręcz święty, tylko wszyscy ich uciskają i rzucają kłody pod nogi, nie pozwalając rozwijać sieci pociągów IR, które rozwiązują wszelkie problemy komunikacyjne kraju a dodatkowo powodują, że można olać uruchamianie osobówek.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
29.09.2010 18:53
Kuba203 - muszę cię poprzeć. PR-y to naprawdę świetna firma, a InterRegio mają ogromny potencjał. Na trasie z Krakowa do Warszawy to nawet widać - coraz częściej IC jadą puste, a ED72 jedzie zaprany jak "50" w godzinach szczytu 😉
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
29.09.2010 19:15
Czatowiec, myśle ze Kuba ironicznie nazwał PR "świetną firmą" ...
Offline Kasztann44
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
29.09.2010 19:26
Fajnie że firma która z założenia i z nazwy ma się zajmować transportem lokalnym się wpycha na rynek przewozów krajowych, gdzie są klienci chętni korzystać z tańszych niż konkurencja usług. Szkoda że nie robią nic na rynku lokalnym. Chyba że gdzieś są klienci to można podnieść cenę na maxa (patrz Balice Express).
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
29.09.2010 19:30
Nie jest tak źle. Parę linii i trochę kas biletowych ostatnio PR-y reaktywowały. Do tego stworzyli całkiem sympatyczną taryfę na terenie aglomeracji Krakowskiej z podziałem na strefy (jak jechałem jeszcze rok temu do Zabierzowa, to obowiązywała taryfa na liczbę kilometrów).
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
29.09.2010 20:00
Zajebiste reaktywacje, jedna albo dwie pary pociągów na dobę... A strefy w aglomeracji krakowskiej wprowadzono w 2003 roku, więc rok temu najwyraźniej ktoś Cię naciągnął (zapewne to też wina spiskowców z grupy PKP).
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
29.09.2010 20:52
No to kasjerka w PR-ach musiała mnie naciągnąć, bo dopiero w tym roku zacząłem dostawać bilet strefowy, a nie na liczbę kilometrów, a do Zabierzowa często jeżdżę akurat...
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
29.09.2010 21:00
@ kuba203, jak możesz być tak surowy, na niektórych nawet trzy!
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
29.09.2010 21:15
Nie jest tak źle faktycznie. Mi się udało ostatnio zastraszyć konduktora - kierownika pociągu i zamiast biletu + kary zapłaciłem jedynie zwykły bilet, jeszcze na krótszą trasę. Tak że się tam jeszcze, jeszcze im całkiem nie odbiła i nie uważają się za nie wiadomo kogo. Przynajmniej nie wszyscy.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
29.09.2010 21:18
A za co ci karę niby chcieli wlepić?
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
29.09.2010 21:27
Za to że zaraz po tym jak wsiadłem do pociągu (Žilina -Kraków), na dworcu w Żywcu to do niego nie poleciałem od razu na początek pociągu (bo wsiadałem ostatnimi drzwiami) po bilet tylko czekałem aż przyjdzie. A nie poszedłem do niego dlatego że byłem już mocno zakwaszony i z gorączka po kilku deszczowych dniach w górach. No i przede wszystkim inny pan w mundurze PR siedzący w przedziale służbowym na końcu EZT (u którego chciałem bilet zakupić) powiedział że on nie sprzedaje ale można sobie usiąść i kupić jak przyjdzie kierownik. A potem atmosfera się troszkę podgrzała...
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
29.09.2010 21:45
Aha. Ja jak jechałem IR z W-wy do Krakowa to czekałem na kierownika, bo zająłem sobie miejsce, a na dworcu była zbyt długa kolejka bym tam kupił. Nie było najmniejszego problemu 😉
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Ziner
Użytkownik

Komentarzy: 648
30.09.2010 01:49
vear napisał(a):
Po krzakach stoi dość sprawnych lokomotyw, które niewielkim kosztem możnaby przywrócić do życia, żeby obsłużyć jedno i drugie.

To zdanie doskonale świadczy o tym, jakie masz pojęcie o taborze trakcyjnym i jego utrzymaniu.
vear napisał(a):
Notabene dla KM Cargo potrafi jeździć, mimo że świętą krową chyba nie jest 😉

W KM muszą jeździć EU07. Z prostej przyczyny - wagony są utrzymywane na Grochowie.
Offline Zinereu07483 at o2.plhttp://www.ep09.rail.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
03.10.2010 17:02
W Koninie co wieczór stacjonuję ze 4 zestawy ET22 + 3 wagony 2 klasy (piętrowe, z przedziałami lub bonanzy, w różnych układach) jeżdżące w dzień do Poznania i z powrotem.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com