Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Tramwaje» MAN GT6+B4» MAN GT6 #187

MAN GT6 #187

«Poprzednie zdjęcie: MAN GT6 #187
Następne zdjęcie: MAN GT6 #194»

MAN GT6 #187

Data zrobienia zdjęcia: 22 sierpnia 2010 roku (niedziela)
Opis: Ostatnie chwile wagonu #187 w nowohuckiej zajezdni.
Słowa kluczowe: MAN GT6 #187 MPK_Kraków Kraków zajezdnia_Nowa_Huta
Data dodania zdjęcia: 23.08.2010 00:43, Wyświetleń: 2588, Pobrań: 8, Wielkość pliku: 260.6 KB
Dodał: thomas_

Ostatnie komentarze

busik105
Użytkownik

Komentarzy: 1111
23.08.2010 19:48
😭
Offline busik105
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
23.08.2010 22:50
Czemu płaczesz? Przecież tylko zmienił zajezdnię, istnieje nadal, i istnieć będzie, bo to prawdopodobnie będzie przyszły wóz zabytkowy 😉
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
24.08.2010 07:15
On już od dawna jest zabytkiem... Podobnie jak coraz większa część taboru szynowego.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
busik105
Użytkownik

Komentarzy: 1111
24.08.2010 08:06
kuba203 napisał(a):
On już od dawna jest zabytkiem... Podobnie jak coraz większa część taboru szynowego.



Taa, Kuba masz rację. 😈 Po prostu mi szkoda, że opuszczają zajezdnię w której jeździły przez 15 lat na rzecz jakiegoś podgórza.... 😡
Offline busik105
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
24.08.2010 13:56
Rozumiem sentyment, ale go nie podzielam. Uważam, że jeździły o te 15 lat za długo 😉
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
YogY
Administrator

Komentarzy: 705
24.08.2010 17:30
O niebo to lepsze od 105 😛 Przynajmniej sie nie psuło i bezpieczne było 😛
Offline YogYyogy at onet.eu
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
24.08.2010 17:45
Fotokomórki to był postęp. Nie stał w zimie na przystanku z otwartymi drzwiami przez minutę. I lepiej dogrzany był, bo szczelniejszy.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
24.08.2010 20:11
I nie był ciasny jak wiedeń. Pamiętam jak przyjechały to bym taki ekskluzywny tramwaj przez to wnętrze wykończone drewnem a nie plastikiem jak nasze Konstale.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
25.08.2010 07:19
Gdzie Ty tam drewno widziałeś 😲 Przecież to sklejka.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
25.08.2010 12:21
Po pierwsze to miałem 10 lat i się nie znałem na tworzywach. Po drugie sklejka jest z drewna zrobiona (z klejonych ze sobą cienki warstw). Więc widziałem tam prawdziwe drewno.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
25.08.2010 14:14
Wiem, wiem, ale określenie "wnętrze wykończone drewnem" przywodzi mi na myśl nieco inny obrazek niż ten z wnętrza GT6. Sorry, mój błąd 🙂
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
25.08.2010 14:31
Jak porównasz sobie jak wtedy wyglądało wnętrze w tych Niemcach a jak w naszych 102Na i 105Na które wtedy jeździły to MAN wyda Ci się salonką.
Do tego cisza i w miarę ciepłe oświetlenie w porównaniu do bladych jarzeniówek.
Pierwsze przejazdy tymi wagonami robiły bardzo pozytywne wrażenie, jak w jakiejś wyższej klasie. Później przyszło przyzwyczajenie i tak "ekskluzywność" gdzieś wyblakła i zanikła.
To oczywiście moje subiektywne odczucia. Nie musisz ich dzielić.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
25.08.2010 14:51
Eee tam, przecież 102Na były lepsze, szybsze, cichsze, wygodniejsze, lepiej wykończone, szczelniejsze i w ogóle wypas, a to tylko dlatego, że nie były sprowadzone z zachodu 😛 😛 😛
Offline szubak
YogY
Administrator

Komentarzy: 705
25.08.2010 16:23
Ja z dzieciństwa pamiętam, że napawało mnie lękiem, kiedy wagon stał i nie wydawał żadnego dźwięku. Byłem przyzwyczajony, że jak jechałem gdzieś konstalem i przestał szumieć, to ludzie wpadali w panike, że nie dojadą... Z resztą dalej tak jest - wystarczy przetwornice wyłączyć na postoju, a w wagonie już poruszenie.
Offline YogYyogy at onet.eu
Voith
Gość

25.08.2010 21:12
Dziwisz się? Jak toto huczy, jakby miało kocioł parowy pod podłogą...
 
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
26.08.2010 07:36
szubak napisał(a):
Eee tam, przecież 102Na były lepsze, szybsze, cichsze, wygodniejsze, lepiej wykończone, szczelniejsze i w ogóle wypas, a to tylko dlatego, że nie były sprowadzone z zachodu 😛 😛 😛


Chciałeś być złośliwy, a dałeś tylko popis niewiedzy. Otóż prawie połowa ilostanu była sprowadzona z Landsberga i Danzig, zapoczątkowując erę wymieniania starego na jeszcze starsze 😈
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl