Trochę się dziwię tej zmianie, gdyż SA110 i SA103 też się dobrze trzymały na tej trasie. Zostało dla nich jeszcze kilka kursów dziennie, ale ciekawe gdzie pójdą te zwolnione. Może zastąpią kible na trasie Kołobrzeg-Koszalin.
To już prawdziwa jednostka spalinowa a nie szynobus...
Dokładnie, przy okazji widać jak bezsensownie się teraz oznacza nowe pojazdy. Trójczłonowy zespół trakcyjny to "SA"? Na szczęście niedługo powinny już na dobre wejść nowe, cyfrowe oznaczenia.
Dokładnie, przy okazji widać jak bezsensownie się teraz oznacza nowe pojazdy. Trójczłonowy zespół trakcyjny to "SA"? Na szczęście niedługo powinny już na dobre wejść nowe, cyfrowe oznaczenia.
Ten sposób jest akurat czytelniejszy niż masa cyferek. Inna sprawa, że według PKP-owskiej normy to tutaj by chyba pasowało "SN", bo to już nie jest mały szynobusik, tylko długi SZT.
Dokładnie, przy okazji widać jak bezsensownie się teraz oznacza nowe pojazdy. Trójczłonowy zespół trakcyjny to "SA"?
Nie tylko teraz, bo już skład SA102 rodził takie problemy 😛
Te zasady oznaczania nie były przewidziane na taką dużą liczbę serii szynobusów, w końcu w czasach gdy powstawały, zamawiano nawet po tysiąc sztuk pojazdów tylko jednej serii. Jeszcze niecałe 10 lat temu przewidziano... 10 numerków na pojedyncze szynobusy.
Inną rzeczą jest, że mnogość mało licznych serii niekoniecznie będzie z biegiem lat ułatwiać ich eksploatację...