Strona główna» Szukaj» EU8N #3012

EU8N #3012

Następne zdjęcie: MAN NG323 Lion's City G #5249»

EU8N #3012

Data zrobienia zdjęcia: 1 kwietnia 2010 roku (czwartek)
Opis: Wnętrze pierwszego EU8N. Do jego produkcji wykorzystano pudło z wagonu E6 #4926, przegub z wózkiem z wagonu C6 #1928 oraz człon niskopodłogowy z fabryki Autosana.
Słowa kluczowe: EU8N #3012 MPK_Kraków Kraków zajezdnia_Podgórze wnętrze
Data dodania zdjęcia: 09.04.2010 15:35, Wyświetleń: 9096, Pobrań: 23, Wielkość pliku: 243.0 KB
Dodał: thomas_

Ostatnie komentarze

szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
09.04.2010 15:46
Ilość miejsc siedzących powala 😛
Offline szubak
N8S
Użytkownik

Komentarzy: 860
09.04.2010 15:57
Hmm... Myślałem, że będzie w nim więcej miejsc siedzących...
Offline N8Sdamian at interia.euhttp://krakowskiebrygady.info
thomas_
Administrator

Komentarzy: 6594
09.04.2010 16:33
W sumie miejsc siedzących to będzie tyle samo co w E6.
Offline thomas_
Sudi
Użytkownik

Komentarzy: 3364
09.04.2010 16:37
Po cholerę oni montowali w nim półtoraki?
Offline Sudi
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
09.04.2010 16:38
Żeby poprawić statystyki 😛
Offline Wypalacz Rafał
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
09.04.2010 16:43
thomas_ napisał(a):
W sumie miejsc siedzących to będzie tyle samo co w E6.

Tyle, że E6 by wyjechał zamiast GT6, a nie zamiast składu stozłom 😛 A w składzie E6+C6 by było w takim razie 2x więcej miejsc siedzących 😛

Wagon nie wygląda źle, na żywo robi nawet lepsze wrażenie, niż na zdjęciach, ale układ wnętrza ma fatalny😉
Offline szubak
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
09.04.2010 16:49
Sprowadzać szrot i nim jeździć można, ale budować z niego tramwaje... 🙁 FAIL.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
09.04.2010 16:50
No cóż, układ wnętrza jest w jakimś stopniu kompromisem między potrzebami, możliwościami i kosztami.

A z kompromisami problem polega na tym, że zazwyczaj nikogo nie zadowalają...
Offline Wypalacz Rafał
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
09.04.2010 17:02
taa... A półtoraki to jest chyba kompromis między skrajnym debilizmem a nieopisanym idiotyzmem 🤣
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2991
09.04.2010 17:05
Spokojnie mogłyby tam być podwójne fotele.
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
Rewizor
Użytkownik

Komentarzy: 55
09.04.2010 17:05
Ile ten EU8N ma metrów długości?
A są zdjęcia środka i tyłu wnętrza wagonu?
Offline Rewizor
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
09.04.2010 17:05
Tylko czy podwójne fotele zamiast półtoraków nie utrudniłyby dostępu do tych klap na podłodze?
Offline Wypalacz Rafał
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
09.04.2010 17:08
Klapy są bliżej przodu wagonu niż półtoraki🙂 Do tego w porównaniu z oryginałem powiększeniu uległa szafka z elektryką, w oryginale mieściły się tam trzy miejsca bokiem, tutaj już 4 + "dobudówka" dalej;p
Offline szubak
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
09.04.2010 17:12
No nic, trzeba poczekać aż wyjedzie na linię i zobaczyć na żywo...
Offline Wypalacz Rafał
Jasiek1993krk
Użytkownik

Komentarzy: 1288
09.04.2010 17:42
AndrzejK napisał(a):
taa... A półtoraki to jest chyba kompromis między skrajnym debilizmem a nieopisanym idiotyzmem 🤣

Zupełnie się zgadzam. Siądzie na tym jakiś "wypasiony" mocherowy beret z zakupami i z półtoraka robi się normalne jedno miejsce siedzące.
Michał Wojtaszek napisał(a):
Spokojnie mogłyby tam być podwójne fotele.

Zupełnie się zgadzam 😁
Wypalacz Rafał napisał(a):
Tylko czy podwójne fotele zamiast półtoraków nie utrudniłyby dostępu do tych klap na podłodze?
Nie po otwarciu klapy zostałby jeszcze luz, a poza tym są one bliżej przodu.
Offline Jasiek1993krkjasiek1993krk at interia.pl
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
09.04.2010 17:44
Jasiek1993krk napisał(a):

Zupełnie się zgadzam. Siądzie na tym jakiś "wypasiony" mocherowy beret z zakupami i z półtoraka robi się normalne jedno miejsce siedzące.

Bo półtorak to jest właściwie jedno miejsce siedzące...😉
Offline szubak
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2991
09.04.2010 17:56
To jest miejsce dla miłośnika z torbą 😛
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
mseifer
Użytkownik

Komentarzy: 463
09.04.2010 18:17
Rewizor napisał(a):
Ile ten EU8N ma metrów długości?
A są zdjęcia środka i tyłu wnętrza wagonu?


28 metrów.
Offline mseifer
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2991
09.04.2010 18:18
Na pewno nie ma 28 metrów 😛
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
mseifer
Użytkownik

Komentarzy: 463
09.04.2010 18:22
Michał Wojtaszek napisał(a):
Na pewno nie ma 28 metrów 😛


A niby ile? W DP pisało 28 metrów...
Offline mseifer
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2991
09.04.2010 18:28
Więcej niż 26 nie ma.
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
maserton
Użytkownik

Komentarzy: 57
09.04.2010 18:31
Jak nie ma 26 i 28 to na pewno ma 27 😈
Offline maserton
mseifer
Użytkownik

Komentarzy: 463
09.04.2010 18:33
Michał Wojtaszek napisał(a):
Więcej niż 26 nie ma.


A ile ma sam człon LF?
Offline mseifer
Creative
Użytkownik

Komentarzy: 564
09.04.2010 19:12
A nie ma tych wymiarów w SIWZ? Na Twoim forum można znaleźć linki do przetargów więc poszukaj 😈
Offline Creative
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2991
09.04.2010 19:27
Część środkowa ma 7,20m
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2991
09.04.2010 19:35
Zgodnie z tym: http://xover.mud.at/~tramway/stvkr-a-wiki/index.php/Type_E6_%28Wien%29

E6 mają 19,7 metra długości. Dodając do tego 7,20m wychodzi 26,9m, czyli EU8N powinien mieć niecałe 27 metrów długości.
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
busik105
Użytkownik

Komentarzy: 1111
09.04.2010 19:42
Wypalacz Rafał napisał(a):
Tylko czy podwójne fotele zamiast półtoraków nie utrudniłyby dostępu do tych klap na podłodze?


Ale dlaczego miałyby blokować dostęp? Przecież tradycyjne nie są wcale niższe niz półtoraki.
Offline busik105
Stratys
Użytkownik

Komentarzy: 52
09.04.2010 20:49
A co sądzicie o tej ławeczce
Offline Stratyskkoster at wp.pl
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
09.04.2010 20:57
Michał Wojtaszek napisał(a):
E6 mają 19,7 metra długości. Dodając do tego 7,20m wychodzi 26,9m, czyli EU8N powinien mieć niecałe 27 metrów długości.

Jeszcze imho długość jednego przegubu😉
Offline szubak
mseifer
Użytkownik

Komentarzy: 463
09.04.2010 21:00
szubak napisał(a):
Michał Wojtaszek napisał(a):
E6 mają 19,7 metra długości. Dodając do tego 7,20m wychodzi 26,9m, czyli EU8N powinien mieć niecałe 27 metrów długości.

Jeszcze imho długość jednego przegubu😉


Ile ma taki przegub?
Offline mseifer
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2991
09.04.2010 21:25
eeeee, nie wiem czy w długość członu środkowego nie jest wliczony przegub.
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
Łukasz W.
Użytkownik

Komentarzy: 126
09.04.2010 21:51
Jaka fajna wersalka 😲 Wreszcie pomyśleli o miejscach leżących 🤣
Offline Łukasz W.
Libero
Gość

09.04.2010 22:02
Mam nadzieję, że nie będzie ona wykorzystywana przez "obywateli niższej klasy" 😛
 
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4229
09.04.2010 22:10
Z tyłu po lewej jest taka sama 😉
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
Coffee
Gość

09.04.2010 22:17
M_Szymkowiak napisał(a):
Z tyłu po lewej jest taka sama 😉

To już widzę, jak ludzie się będą deptać na wzajem, jak w E1... 😕
 
YogY
Administrator

Komentarzy: 705
09.04.2010 23:21
Natomiast z tyłu w miejscu dawnej kabiny jest wnęka w sam raz na różne libacje i imprezy, bo jest "odgrodzona" od reszty "framugą".
Offline YogYyogy at onet.eu
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
10.04.2010 00:34
Mogliby tam z tyłu zamontowac atrape kamery, to by rozwiązalo problem, bo 95% naszych krakowskich słomianych kozaków jednak traktuje pojazdy z monitoringiem z dużym respektem.
Offline Kasztann44
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
10.04.2010 01:55
W ogóle w takich wagonach powinien być monitoring, bo z racji różnego poziomu podłogi jest sporo miejsca, gdzie nie widać co się dzieje. Zresztą wystarczy wejść do któregoś z huckich N8, żeby zobaczyć, jak są pobazgrane:/
Offline szubak
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
10.04.2010 07:44
Ciekawe czy którekolwiek inne zdjęcie na fotozajezdni miało ponad tysiąc wyświetleń w niespełna 24 godziny od publikacji...
Offline Wypalacz Rafał
XeeRooX
Użytkownik

Komentarzy: 1706
10.04.2010 10:06
Offline XeeRooXtomasz.k at fotozajezdnia.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
10.04.2010 16:14
No może, faktycznie. Ale widzę jedną wspólną cechę obu tych zdjęć: przedstawiają z dawna oczekiwane nowinki taborowe.
Offline Wypalacz Rafał
qmell
Użytkownik

Komentarzy: 41
11.04.2010 23:19
A podusie do spania też zamontują? 🙄
Offline qmelljwisnicki at o2.pl
Warwas z Rugii
Użytkownik

Komentarzy: 359
11.04.2010 23:38
Pierwsze moje skojarzenie na widok "kanapki" - Metrowagonmasz 81 🤣
Offline Warwas z Rugii
Dziki
Użytkownik

Komentarzy: 356
12.04.2010 01:27
Ale faktem jest, że wnęka z tyłu pojazdu mnie martwi-szybko będzie pobazgrany tył i porysowane szyby gdyż motorniczy nawet jakby chciał to nie zobaczy co się tam dzieje.
Offline Dziki
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
12.04.2010 07:48
Mogli by tą szafę z tyłu rozłożyć tak, jak w 105NaD 😐
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
thomas_
Administrator

Komentarzy: 6594
12.04.2010 11:07
czatowiec napisał(a):
Mogli by tą szafę z tyłu rozłożyć tak, jak w 105NaD 😐

A z kablami co zrobisz?
Offline thomas_
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
12.04.2010 15:28
Sądzę, że gdyby np. przytrzymali wagon jeszcze miesiąc na przykład, to by coś wykombinowali, np, jakoś by je wpuścili w ściany wagonu. Ale nie mądrzę się, bo elektrykiem nie jestem 🙄
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
vear
Administrator

Komentarzy: 2470
12.04.2010 15:37
Idź się zatrudnić w TR. Skoro masz tyle rewelacyjnych pomysłów, na pewno znajdziesz tam pracę.
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
12.04.2010 15:37
czatowiec -> Przecież ten wagon był modernizowany według projektu, który powstał wcześniej niż rozpoczęła się sama przeróbka, więc nie wiem co miałoby zmienić jego pozostawienie na miesiąc dłużej w TR... Ty naprawdę sądzisz, że oni wzięli ten wagon, rozebrali na części i wtedy zaczęli się zastanawiać: a to sobie dajmy tu, a tamto może tam etc...?
Offline szubak
thomas_
Administrator

Komentarzy: 6594
12.04.2010 15:47
czatowiec napisał(a):
Sądzę, że gdyby np. przytrzymali wagon jeszcze miesiąc na przykład, to by coś wykombinowali, np, jakoś by je wpuścili w ściany wagonu. Ale nie mądrzę się, bo elektrykiem nie jestem 🙄

Jeśli elektrykiem nie jesteś to się nie wymądrzaj.
Tu nie tylko chodzi o czas, ale też o koszty. Każde przeniesienie jakiejkolwiek szafki aparaturowej wiąże się z przepinaniem kabli, na których łączenie i tak potrzebujesz szafki, tyle że wtedy lepiej pociągnąć instalację od nowa, bo i tak te łączenia będą najsłabszym elementem instalacji.

Przy NG stopzłomek można sobie pozwalać na przenoszenie szaf, itd ponieważ tam instalacja jest montowana od zera.

Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale ten tramwaj miał być zmodernizowany małym kosztem.
Offline thomas_
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
12.04.2010 18:02
Takie przeróbki starych wagonów mają sens tylko jeżeli się je wykonuje jak najmniejszym kosztem. Bez żadnych plastików na przód tylko remont tego co jest żeby się nie psuło ciągle no i przeróbka na niskopodłogowy no i może jakieś technologiczne usprawnienia wynikające z postępu technicznego z ostatnich nastu lat.
A ta wersalka to powinna mieć dołożone takie "podłokietniki" bo tak to albo zaraz ktoś tam się położy, albo siądą tylko 3 szersze osoby albo jeden osobnik z zachwianą równowagą będzie się przewalał to w przód to w tył. Takie moje zdanie.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com