EU8N #3012
«Poprzednie zdjęcie: EU8N #3012
Następne zdjęcie: EU8N #3012»

EU8N #3012
Data zrobienia zdjęcia: | 1 kwietnia 2010 roku (czwartek) |
Opis: | Wnętrze pierwszego EU8N. Do jego produkcji wykorzystano pudło z wagonu E6 #4926, przegub z wózkiem z wagonu C6 #1928 oraz człon niskopodłogowy z fabryki Autosana. |
Słowa kluczowe: | EU8N #3012 MPK_Kraków Kraków zajezdnia_Podgórze wnętrze |
Data dodania zdjęcia: 09.04.2010 15:35, Wyświetleń: 9093, Pobrań: 23, Wielkość pliku: 243.0 KB | |
Dodał: | thomas_ |
Ostatnie komentarze
szubak Administrator Komentarzy: 1694 09.04.2010 15:46 |
Ilość miejsc siedzących powala 😛
|
|
![]() ![]() |
||
N8S Użytkownik Komentarzy: 860 09.04.2010 15:57 |
Hmm... Myślałem, że będzie w nim więcej miejsc siedzących...
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
thomas_ Administrator Komentarzy: 6594 09.04.2010 16:33 |
W sumie miejsc siedzących to będzie tyle samo co w E6.
|
|
![]() ![]() |
||
Sudi Użytkownik Komentarzy: 3364 09.04.2010 16:37 |
Po cholerę oni montowali w nim półtoraki?
|
|
![]() ![]() |
||
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 09.04.2010 16:38 |
Żeby poprawić statystyki 😛
|
|
![]() ![]() |
||
szubak Administrator Komentarzy: 1694 09.04.2010 16:43 |
thomas_ napisał(a): W sumie miejsc siedzących to będzie tyle samo co w E6. Tyle, że E6 by wyjechał zamiast GT6, a nie zamiast składu stozłom 😛 A w składzie E6+C6 by było w takim razie 2x więcej miejsc siedzących 😛 Wagon nie wygląda źle, na żywo robi nawet lepsze wrażenie, niż na zdjęciach, ale układ wnętrza ma fatalny😉 |
|
![]() ![]() |
||
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4536 09.04.2010 16:49 |
Sprowadzać szrot i nim jeździć można, ale budować z niego tramwaje... 🙁 FAIL.
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 09.04.2010 16:50 |
No cóż, układ wnętrza jest w jakimś stopniu kompromisem między potrzebami, możliwościami i kosztami.
A z kompromisami problem polega na tym, że zazwyczaj nikogo nie zadowalają... |
|
![]() ![]() |
||
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4536 09.04.2010 17:02 |
taa... A półtoraki to jest chyba kompromis między skrajnym debilizmem a nieopisanym idiotyzmem 🤣
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Michał Wojtaszek Użytkownik Komentarzy: 2991 09.04.2010 17:05 |
Spokojnie mogłyby tam być podwójne fotele.
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Rewizor Użytkownik Komentarzy: 55 09.04.2010 17:05 |
Ile ten EU8N ma metrów długości?
A są zdjęcia środka i tyłu wnętrza wagonu? |
|
![]() ![]() |
||
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 09.04.2010 17:05 |
Tylko czy podwójne fotele zamiast półtoraków nie utrudniłyby dostępu do tych klap na podłodze?
|
|
![]() ![]() |
||
szubak Administrator Komentarzy: 1694 09.04.2010 17:08 |
Klapy są bliżej przodu wagonu niż półtoraki🙂 Do tego w porównaniu z oryginałem powiększeniu uległa szafka z elektryką, w oryginale mieściły się tam trzy miejsca bokiem, tutaj już 4 + "dobudówka" dalej;p
|
|
![]() ![]() |
||
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 09.04.2010 17:12 |
No nic, trzeba poczekać aż wyjedzie na linię i zobaczyć na żywo...
|
|
![]() ![]() |
||
Jasiek1993krk Użytkownik Komentarzy: 1288 09.04.2010 17:42 |
AndrzejK napisał(a): taa... A półtoraki to jest chyba kompromis między skrajnym debilizmem a nieopisanym idiotyzmem 🤣 Zupełnie się zgadzam. Siądzie na tym jakiś "wypasiony" mocherowy beret z zakupami i z półtoraka robi się normalne jedno miejsce siedzące. Michał Wojtaszek napisał(a): Spokojnie mogłyby tam być podwójne fotele. Zupełnie się zgadzam 😁 Wypalacz Rafał napisał(a): Nie po otwarciu klapy zostałby jeszcze luz, a poza tym są one bliżej przodu.Tylko czy podwójne fotele zamiast półtoraków nie utrudniłyby dostępu do tych klap na podłodze? |
|
![]() ![]() ![]() |
||
szubak Administrator Komentarzy: 1694 09.04.2010 17:44 |
Jasiek1993krk napisał(a): Zupełnie się zgadzam. Siądzie na tym jakiś "wypasiony" mocherowy beret z zakupami i z półtoraka robi się normalne jedno miejsce siedzące. Bo półtorak to jest właściwie jedno miejsce siedzące...😉 |
|
![]() ![]() |
||
Michał Wojtaszek Użytkownik Komentarzy: 2991 09.04.2010 17:56 |
To jest miejsce dla miłośnika z torbą 😛
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
mseifer Użytkownik Komentarzy: 463 09.04.2010 18:17 |
Rewizor napisał(a): Ile ten EU8N ma metrów długości? A są zdjęcia środka i tyłu wnętrza wagonu? 28 metrów. |
|
![]() ![]() |
||
Michał Wojtaszek Użytkownik Komentarzy: 2991 09.04.2010 18:18 |
Na pewno nie ma 28 metrów 😛
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
mseifer Użytkownik Komentarzy: 463 09.04.2010 18:22 |
Michał Wojtaszek napisał(a): Na pewno nie ma 28 metrów 😛 A niby ile? W DP pisało 28 metrów... |
|
![]() ![]() |
||
Michał Wojtaszek Użytkownik Komentarzy: 2991 09.04.2010 18:28 |
Więcej niż 26 nie ma.
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
maserton Użytkownik Komentarzy: 57 09.04.2010 18:31 |
Jak nie ma 26 i 28 to na pewno ma 27 😈
|
|
![]() ![]() |
||
mseifer Użytkownik Komentarzy: 463 09.04.2010 18:33 |
Michał Wojtaszek napisał(a): Więcej niż 26 nie ma. A ile ma sam człon LF? |
|
![]() ![]() |
||
Creative Użytkownik Komentarzy: 564 09.04.2010 19:12 |
A nie ma tych wymiarów w SIWZ? Na Twoim forum można znaleźć linki do przetargów więc poszukaj 😈
|
|
![]() ![]() |
||
Michał Wojtaszek Użytkownik Komentarzy: 2991 09.04.2010 19:27 |
Część środkowa ma 7,20m
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Michał Wojtaszek Użytkownik Komentarzy: 2991 09.04.2010 19:35 |
Zgodnie z tym: http://xover.mud.at/~tramway/stvkr-a-wiki/index.php/Type_E6_%28Wien%29
E6 mają 19,7 metra długości. Dodając do tego 7,20m wychodzi 26,9m, czyli EU8N powinien mieć niecałe 27 metrów długości. |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
busik105 Użytkownik Komentarzy: 1111 09.04.2010 19:42 |
Wypalacz Rafał napisał(a): Tylko czy podwójne fotele zamiast półtoraków nie utrudniłyby dostępu do tych klap na podłodze? Ale dlaczego miałyby blokować dostęp? Przecież tradycyjne nie są wcale niższe niz półtoraki. ❓ |
|
![]() ![]() |
||
Stratys Użytkownik Komentarzy: 52 09.04.2010 20:49 |
A co sądzicie o tej ławeczce❓
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
szubak Administrator Komentarzy: 1694 09.04.2010 20:57 |
Michał Wojtaszek napisał(a): E6 mają 19,7 metra długości. Dodając do tego 7,20m wychodzi 26,9m, czyli EU8N powinien mieć niecałe 27 metrów długości. Jeszcze imho długość jednego przegubu😉 |
|
![]() ![]() |
||
mseifer Użytkownik Komentarzy: 463 09.04.2010 21:00 |
szubak napisał(a): Michał Wojtaszek napisał(a): E6 mają 19,7 metra długości. Dodając do tego 7,20m wychodzi 26,9m, czyli EU8N powinien mieć niecałe 27 metrów długości. Jeszcze imho długość jednego przegubu😉 Ile ma taki przegub? |
|
![]() ![]() |
||
Michał Wojtaszek Użytkownik Komentarzy: 2991 09.04.2010 21:25 |
eeeee, nie wiem czy w długość członu środkowego nie jest wliczony przegub.
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Łukasz W. Użytkownik Komentarzy: 126 09.04.2010 21:51 |
Jaka fajna wersalka 😲 Wreszcie pomyśleli o miejscach leżących 🤣
|
|
![]() ![]() |
||
Libero Gość 09.04.2010 22:02 |
Mam nadzieję, że nie będzie ona wykorzystywana przez "obywateli niższej klasy" 😛
|
|
M_Szymkowiak Użytkownik Komentarzy: 4229 09.04.2010 22:10 |
Z tyłu po lewej jest taka sama 😉
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Coffee Gość 09.04.2010 22:17 |
M_Szymkowiak napisał(a): Z tyłu po lewej jest taka sama 😉 To już widzę, jak ludzie się będą deptać na wzajem, jak w E1... 😕 |
|
YogY Administrator Komentarzy: 705 09.04.2010 23:21 |
Natomiast z tyłu w miejscu dawnej kabiny jest wnęka w sam raz na różne libacje i imprezy, bo jest "odgrodzona" od reszty "framugą".
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Kasztann44 Użytkownik Komentarzy: 1858 10.04.2010 00:34 |
Mogliby tam z tyłu zamontowac atrape kamery, to by rozwiązalo problem, bo 95% naszych krakowskich słomianych kozaków jednak traktuje pojazdy z monitoringiem z dużym respektem.
|
|
![]() ![]() |
||
szubak Administrator Komentarzy: 1694 10.04.2010 01:55 |
W ogóle w takich wagonach powinien być monitoring, bo z racji różnego poziomu podłogi jest sporo miejsca, gdzie nie widać co się dzieje. Zresztą wystarczy wejść do któregoś z huckich N8, żeby zobaczyć, jak są pobazgrane:/
|
|
![]() ![]() |
||
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 10.04.2010 07:44 |
Ciekawe czy którekolwiek inne zdjęcie na fotozajezdni miało ponad tysiąc wyświetleń w niespełna 24 godziny od publikacji...
|
|
![]() ![]() |
||
XeeRooX Użytkownik Komentarzy: 1706 10.04.2010 10:06 |
||
![]() ![]() ![]() |
||
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 10.04.2010 16:14 |
No może, faktycznie. Ale widzę jedną wspólną cechę obu tych zdjęć: przedstawiają z dawna oczekiwane nowinki taborowe.
|
|
![]() ![]() |
||
qmell Użytkownik Komentarzy: 41 11.04.2010 23:19 |
A podusie do spania też zamontują? 🙄
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Warwas z Rugii Użytkownik Komentarzy: 359 11.04.2010 23:38 |
Pierwsze moje skojarzenie na widok "kanapki" - Metrowagonmasz 81 🤣
|
|
![]() ![]() |
||
Dziki Użytkownik Komentarzy: 356 12.04.2010 01:27 |
Ale faktem jest, że wnęka z tyłu pojazdu mnie martwi-szybko będzie pobazgrany tył i porysowane szyby gdyż motorniczy nawet jakby chciał to nie zobaczy co się tam dzieje.
|
|
![]() ![]() |
||
czatowiec Użytkownik Komentarzy: 1563 12.04.2010 07:48 |
Mogli by tą szafę z tyłu rozłożyć tak, jak w 105NaD 😐
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
thomas_ Administrator Komentarzy: 6594 12.04.2010 11:07 |
czatowiec napisał(a): Mogli by tą szafę z tyłu rozłożyć tak, jak w 105NaD 😐 A z kablami co zrobisz? |
|
![]() ![]() |
||
czatowiec Użytkownik Komentarzy: 1563 12.04.2010 15:28 |
Sądzę, że gdyby np. przytrzymali wagon jeszcze miesiąc na przykład, to by coś wykombinowali, np, jakoś by je wpuścili w ściany wagonu. Ale nie mądrzę się, bo elektrykiem nie jestem 🙄
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
vear Administrator Komentarzy: 2470 12.04.2010 15:37 |
Idź się zatrudnić w TR. Skoro masz tyle rewelacyjnych pomysłów, na pewno znajdziesz tam pracę.
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
szubak Administrator Komentarzy: 1694 12.04.2010 15:37 |
czatowiec -> Przecież ten wagon był modernizowany według projektu, który powstał wcześniej niż rozpoczęła się sama przeróbka, więc nie wiem co miałoby zmienić jego pozostawienie na miesiąc dłużej w TR... Ty naprawdę sądzisz, że oni wzięli ten wagon, rozebrali na części i wtedy zaczęli się zastanawiać: a to sobie dajmy tu, a tamto może tam etc...?
|
|
![]() ![]() |
||
thomas_ Administrator Komentarzy: 6594 12.04.2010 15:47 |
czatowiec napisał(a): Sądzę, że gdyby np. przytrzymali wagon jeszcze miesiąc na przykład, to by coś wykombinowali, np, jakoś by je wpuścili w ściany wagonu. Ale nie mądrzę się, bo elektrykiem nie jestem 🙄 Jeśli elektrykiem nie jesteś to się nie wymądrzaj. Tu nie tylko chodzi o czas, ale też o koszty. Każde przeniesienie jakiejkolwiek szafki aparaturowej wiąże się z przepinaniem kabli, na których łączenie i tak potrzebujesz szafki, tyle że wtedy lepiej pociągnąć instalację od nowa, bo i tak te łączenia będą najsłabszym elementem instalacji. Przy NG stopzłomek można sobie pozwalać na przenoszenie szaf, itd ponieważ tam instalacja jest montowana od zera. Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale ten tramwaj miał być zmodernizowany małym kosztem. |
|
![]() ![]() |
||
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 12.04.2010 18:02 |
Takie przeróbki starych wagonów mają sens tylko jeżeli się je wykonuje jak najmniejszym kosztem. Bez żadnych plastików na przód tylko remont tego co jest żeby się nie psuło ciągle no i przeróbka na niskopodłogowy no i może jakieś technologiczne usprawnienia wynikające z postępu technicznego z ostatnich nastu lat.
A ta wersalka to powinna mieć dołożone takie "podłokietniki" bo tak to albo zaraz ktoś tam się położy, albo siądą tylko 3 szersze osoby albo jeden osobnik z zachwianą równowagą będzie się przewalał to w przód to w tył. Takie moje zdanie. |
|
![]() ![]() ![]() |