Strona główna» Komunikacja w Polsce» Poznań» Poznań - Tramwaje» Moderus Alfa #226+225 - wnętrze

Moderus Alfa #226+225 - wnętrze

«Poprzednie zdjęcie: Moderus Alfa #226+225 - wnętrze
Następne zdjęcie: Moderus Alfa #226+225»

Moderus Alfa #226+225 - wnętrze

Data zrobienia zdjęcia: 22 grudnia 2008 roku (poniedziałek)
Opis: tym razem wnętrze, część pasażerska, uważam, że nawet nawet 🙂 schludnie i cieplutko
Słowa kluczowe: Poznań MPK_Poznań Konstal 105Na+105NaD Moderus Alfa #226+225 Modertrans Żegrze wieczór wnętrze
Data dodania zdjęcia: 23.12.2008 16:22, Wyświetleń: 2796, Pobrań: 8, Wielkość pliku: 256.9 KB
Dodał: lyngby
EXIF Info
Nazwa aparatu: NIKON CORPORATION
Model aparatu: NIKON D300
Czas ekspozycji: 8 sec(s)
Wartość przysłony: F/27
Data utworzenia: 22.12.2008 21:03:16
Długość ogniskowej: 11.5mm

Ostatnie komentarze

M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4229
23.12.2008 16:34
Dziękuję bardzo 🙂 Bardzo fajne to wnętrze 🙂
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
Mel
Użytkownik

Komentarzy: 60
23.12.2008 17:35
Może i fajnie to zrobione, ale jak dla mnie wyrzucony pieniądz.
Offline Mel
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4229
23.12.2008 18:02
To już inna sprawa... 😛
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
23.12.2008 18:16
Bardzo fajnie. Tylko po co...? Dalej mamy stopiątkę (z bajerami).
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
mseifer
Użytkownik

Komentarzy: 463
23.12.2008 18:26
Mało siedzeń;/
Offline mseifer
szypa
Użytkownik

Komentarzy: 52
23.12.2008 19:17
Pozwolę ...
... sobie zauważyć, że w Moderusach nie występują grzejniki, które w 105-kach znajdują się wzdłuż ścian bocznych wagonu. Tutaj zastąpiono je kilkoma (chyba 4 lub 6) nagrzewnicam(?)i umiesznonymi pod siedzeniami. Mimo, ze zima nie jest tęga, to w wagonie jednak jest zimno.
Ale tak wogole wagony prezentują się ekstra i z tego co wiem budowane są prawie od nowa.
Offline szypa
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
23.12.2008 19:36
wnętrze wypas 🙂 a dla mnie duże okna są dużym plusem tego tramwaju
Offline Kasztann44
Dawid Lehmann
Użytkownik

Komentarzy: 311
23.12.2008 21:24
Panowie...
... proponuje iść do zarządu MPK Poznań 😏 Może modernizacja tych wagonów nie miała na celu usprawniania ich technicznie tylko wzbudzeniu u pasażera złudzenia, że jedzie nowym tramwajem dzięki czemu polepsza się wizerunek MPK, za stosunkowo małe nakłady finansowe.
Offline Dawid Lehmann
wmmedia
Użytkownik

Komentarzy: 631
23.12.2008 23:00
@Dawid
A co przeciętnemu pasażerowi potrzeba więcej? Nie można patrzeć wyłąćznie z punktu widzenia miłośnika. To tak jak miłośnikowi samochodu marki, powiedzmy sobie X, noż się otwiera w kieszeni jak widzi sprowadzone z zachodu auta po "lekkiej" stłuczce (czasem złożone z dwóch "lekko stukniętych" pojazdów) i odbudowane przez złote rączki a właściciel takiego auta się cieszy jak dziecko, bo przesiadł się ze starego grata na auto o kilka klas wyższe.
Offline wmmediawmmedia at onet.eu
sarzek
Administrator

Komentarzy: 1859
24.12.2008 00:41
Jakoś mało siedzonek w tym wagonie jak i w doczepce 😕 Wnętrze prezentuje się schludnie ale poza tym to żadnych rewelacji ja tu nie widzę. W krakowski 105-kach już od dawna wagony po NG pozbawiane są grzejników wzdłuż ścian bocznych w zamian dostają mało skuteczne 2-3 nagrzewnice.
Offline sarzekssarzek at gmail.comhttp://
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
24.12.2008 06:28
No ale te wagony mają 3 rzędy siedzeń i a nie 2 jak ten. Mnie szlag trafia jak trafiam na jeden z naszych 16 czy 17-miejscowych wynalazków pijanego projektanta 😕
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Dawid Lehmann
Użytkownik

Komentarzy: 311
24.12.2008 13:28
@wmmedia
To o czym Ty piszesz to praktyczne i logiczne myślenie prawie każdego Polaka, osobiście też bym się cieszył. Jeżeli chodzi o tramwaje... nie przepadam za nimi, w mojej ocenie zwykły złom na torach. Ja, czy Ty wiemy, że to jest złom, ale czy pasażer to wie? Nie, o to chodzi żeby wyglądało na nowe. PS: Nie patrze tylko i wyłącznie z punktu widzenia miłośnika, bo nie jestem miłośnikiem tramwajów jak i całej KM. Jestem hobbystą pojazdów samochodowych.
Offline Dawid Lehmann
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
24.12.2008 14:58
No i efekt jest taki, że wydaje się setki tysięcy złotych na grę pozorów, a chyba lepiej byłoby zainwestować te pieniądze w modernizację elektryki tych wagonów? To by przyniosło konkretne zyski w przyszłości.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Dawid Lehmann
Użytkownik

Komentarzy: 311
24.12.2008 19:22
W tym orku będzie przetarg na 50 niskaczy więc nie wie co to w ogóle za dyskusja 😁
Offline Dawid Lehmann
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
24.12.2008 19:42
ile tak zmodernizowano lub docelowo ma być zmodernizowanych stopiątek ?
Offline Kasztann44
lyngby
Użytkownik

Komentarzy: 341
24.12.2008 21:33
aktualnie
w Poznaniu jeżdzą składy #150+151, #140+141, #272+273, #226+225... więcej nie pamiętam 😏 a napewno będa nastepne i chyba do bólu, aż się uda zmodernizować pewnie wszystkie 105-tki, bo taki jest teraz program modernizacji 105-tek w firmie córce MPK Poznań Modertrans
Offline lyngbylyngby at o2.plhttp://www.piotrradomski-fotografia.pl
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
25.12.2008 06:29
@Dawid: O tym, że Wasze MPK marnuje pieniądze 😛
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl