Strona główna» Komunikacja w Polsce» Poznań» Poznań - Tramwaje» Moderus Alfa #226+225

Moderus Alfa #226+225

«Poprzednie zdjęcie: Moderus Alfa #226+225 - wnętrze
Następne zdjęcie: Konstal 105Na #282+283»

Moderus Alfa #226+225

Data zrobienia zdjęcia: 20 grudnia 2008 roku (sobota)
Opis: tak jak obiecałem pozwolę sobie przedstawić wnętrze Moderusów, które w coraz to większej ilości zalewają ulice Poznania;
widoczek całkiem całkiem 🙂
Słowa kluczowe: Poznań MPK_Poznań Konstal 105Na+105NaD Moderus Alfa #226+225 Modertrans Żegrze wieczór wnętrze
Data dodania zdjęcia: 23.12.2008 16:22, Wyświetleń: 2313, Pobrań: 7, Wielkość pliku: 246.1 KB
Dodał: lyngby
EXIF Info
Nazwa aparatu: NIKON CORPORATION
Model aparatu: NIKON D300
Czas ekspozycji: 8 sec(s)
Wartość przysłony: F/8
Data utworzenia: 22.12.2008 21:02:24
Długość ogniskowej: 10mm

Ostatnie komentarze

Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2991
23.12.2008 16:58
Te znaczki na wyświetlaczu sprawiają, że kabina wygląda jak statek obcych 😛
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
JASIO
Gość

23.12.2008 17:36
Normalnie jak statek kosmiczny 😁
 
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
23.12.2008 17:55
Bardzo fajna ta kabina szkoda że nasze MPK nie współpracuje z Modertransem i nie remontuje stozłomek.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
23.12.2008 19:22
Zwłaszcza kosmicznie wygląda sznurek od prądu po lewej i pojemnika z płynem (od spryskiwaczy?) po prawej. Na pewno ą fajniejze od naszych nowych Jelczy.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
23.12.2008 19:38
czepiasz sie, oj czepiasz 😛 😈
Offline Kasztann44
SolarisMan
Użytkownik

Komentarzy: 73
23.12.2008 20:30
Właśnie dobrze, że nasze MPK nie współpracuje z Modertransem. Ja nie widzę sensu przerabiania stozłomek, których era się kończy, czy nie lepiej zainwestować pieniądze w nowy, nowoczesny niskopodłogowych tramwaj chociaż jeden a nie wyrzucać miliony w błoto na tego typu wynalazki?
Offline SolarisMan
lyngby
Użytkownik

Komentarzy: 341
23.12.2008 22:47
z tym
sznurkiem to przegieli, macie racje; tylko pierwszy moderus #150+151 ma elektryczny mechanizm patyka i dodatkowo elektrykę lustra zewnęcznego; teraz wypuszczają uboższe wersje i mam nadzieje, że bardziej ich nie zubożą, bo to byłoby już przegięcie; a osobiście jestem za modernizacją 105-tek w moderusy (bo co mniej klekotów to mniej 🙂 ); swoją drogą i tak MPK Poznań kupi ok. 40-60 szt. nowoczesnych niskopodłogowców do Euro 2012;
Offline lyngbylyngby at o2.plhttp://www.piotrradomski-fotografia.pl
wmmedia
Użytkownik

Komentarzy: 631
23.12.2008 22:53
@SolarisMan
Porównaj sobie cenę nowego tramwaju niskopodłogowego z modernizacją, nawet tak bardzo zaawansowaną jak w przypadku Moderusa. Za jeden nowy, niskopodłogowy tramwaj masz kilka modernizacji.Tak więc za tę samą kasę masz dużo więcej zodernizowanych wagonów na liniach. Ponieważ przeciętny pasażer nie odróżnia zmodernizowanego tramwaju od nowego to im więcej "nowych" pojawi się na liniach tym lepiej jest to postrzegane przez społeczeństwo. A era stopiątek jeszcze nie dobiegła końca.
Offline wmmediawmmedia at onet.eu
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
24.12.2008 00:30
Przeciętny pasażer może i nie, tylko matki z wózkami, osoby na wózkach, osoby starsze, o kulach, lasce, z nogą w gipsie czy skręconą kostką...
Przecież nie chodzi o to, żeby była świeża farba, czy szyby klejone. Czy właśnie o to chodzi w transporcie publicznym?
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
sarzek
Administrator

Komentarzy: 1859
24.12.2008 00:44
A ten pojemnik po prawej to nie przypadkiem od klimatyzacji
Offline sarzekssarzek at gmail.comhttp://
SolarisMan
Użytkownik

Komentarzy: 73
24.12.2008 13:16
@wmmedia
Tak czy inaczej po co odmładzać dwie czy trzy stozłomy za cenę jednego niskopodłogowaca, skoro komfort wsiadania i wysiadania jest taki sam. Ten wagon poza walorami estetycznymi nie wiele różni się od 105-tki, pewnie jest cichszy, ale co po cichym czy "świeżym" tramwaju matce z wózkiem dziecięcym czy inwalidzie jak i tak mają problem z dostaniem się do środka czy analogicznie opuszczeniu go. Komunikacja jest dla każdego, dlatego należy inwestować pieniądze w niskopodłogowy tabor, a nie cofać się.
Offline SolarisMan