Skocz do menu

brovar

Data przyłączenia:08.01.2011
Ostatnia aktywność:05.02.2016
Komentarzy:56
Strona WWW:http://www.youtube.com/user/brofar1081
Średnia otrzymanych ocen:0,00 (0 głosów)

Zdjęcia

Brak zdjęć

Ostatnie komentarze

MAN N8S-NF #3077 05.07.2014 19:30
Walkę z betonem MPK skąd ja to znam trzy miesiące użerania się.
Zaczęło się od wysyłania pism do Rady Dzielnicy IX związku występującymi przepełniani na linii "10" po skierowaniu jej do Borku Fałęckiego. Szybko dostałem odpowiedź że zainterweniują u ZIKiTu.
Po miesiącu dostaję pismo z RD IX w sprawie, że MPK z uwagi na infrastrukturę torową na Igołomskiej nie ma możliwości wysłania E1+c3 na linie "10". Więc znów pismo tym razem do MPK z wyjaśnieniem oficjalnego stanowiska braku możliwości posyłania E1+c3. Lakoniczna odpowiedź że to ZIKiT jest odpowiedzialny za układanie taboru i tam proszę się kierować. Dzięki swojej RD dostałem namiar na tego pana co układa tabor.
Po miesiącu sprawa zakończyła się sukcesem na linii "10" zaczęto wysyłać E1+c3 po dzień dzisiejszy a nie przypominam sobie by torowisko zregenerowało się na Igołomskiej. Zadziwiające jest jak łatwo w tych dwóch instytucjach działa metoda zrzucania winy na drugą stronę. Dlatego nie zniechęcać się, bo różne plotki krążą od braku możliwości wjazdu pod stromą górę po przez napięty przelot i niechęci samego MPK i Trzmiela na czele. 😏
Protram 405N #4001 01.11.2013 19:11
Słońce napisał(a):
Co wcale nie musiało być spowodowane drzwiami. Zwłaszcza, że w rejonie Wiaduktów tworzyły się kolejki po kilka składów. Zresztą, jak ja nim jechałem, to żadnych problemów z zamknięciem drzwi nie było.

A jeśli dodamy do tego że "86" miało tylko 6 minut planowej przerwy na Mistrzejowicach to opóźnienie gotowe.
Wybrzuszenie szyny na Dunajewskiego 2013-06-10 04.07.2013 16:23
szubak napisał(a):
Ale f-10 na 50 i 52 to jest niby coś anty przesiadkowego? Bo oczywiście pierdyliard linii z f-20, czy nawet f-30 to masarka, zgadzam się, ale f-10 przez okres wakacji na 50 i 52?

Gdyby jeszcze to f~10 było, a nie tylko na kawałku papierku. Bo na razie trafiam na f~16/4 lub jak dzisiaj w południe f~18/2. Nic tylko same stada. 🤣
Wybrzuszenie szyny na Dunajewskiego 2013-06-10 02.07.2013 15:00
Coffee napisał(a):

I na koniec: Efektem linii z f~5 nie jest poprawa komfortu, tylko wręcz drastyczne pogorszenie, bo kilka podobnych potoków pasażerskich upycha się w jedną linię tramwajową, do tego często obsługiwaną mniejszym taborem lub o zmniejszonej ilości długości pociągu/godzinę. (vide potok "52", gdzie w przeciągu 30 minut było 3x"12", 3x"19" i 3x"10" co dawało: 3x26.2 metra + 3x26.2 + 3x27 metrów = 78,6 + 78,6 + 81 = 238 metrów pociągu w przeciągu 30 minut, w tej chwili masz 6x33 = raptem 199 metrów pociągu w przeciągu 30 minut.

Muszę się zgodzić widać to teraz. Jeszcze pogratulować należy ZIKiTowi za 5 minutowe przerwy po 17 km jazdy na "52" w Makach. Teraz się nie dziwię, że tramwaj opóźniony i przeładowany wraca w kierunku Piastów jak motorniczy 2 godziny za pulpitem i przerwa dopiero na Piastów. 😕
Wybrzuszenie szyny na Dunajewskiego 2013-06-10 02.07.2013 02:46
Dominiak napisał(a):
To chyba jeździsz wiedniami z zamkniętymi oknami. Jak tam się otworzy wszystkie okna to jest niezły przeciąg...

Właśnie jak się otworzy wszystkie okna a z tym masz różnie.
Szczególnie jak jest tłok to wieje, ale tylko nielicznym i głównie tym siedzącym a reszta dusi się. Jeszcze jak ktoś ma kłopoty kardiologiczne to w takiej grzałce ma przegwizdane.
Najgorzej jest od pętli bo to potrafi być nagrzane i stać na słońcu przeszło 25 minut. Co z tego, że przyjdziesz kilka minut przed odjazdem, jak wagon stoi od 25 minut w słoneczku bez ruchu na pętli. Okropny zaduch masz wtedy w nim i trwa on długo, bo nigdzie się nie może rozpędzić co chwilę przystanek, potem więcej osób w pojeździe i tak się w grzałce jedzie. A w uffoku otwierasz szyber dach i w moment Ci ten zaduch znika. Sprawdź sobie sam od pętli przy 25c lub więcej na zewnątrz będzie przyjemnie a w środku masakra i duchota. Oczywiście nie neguję, że w "22" może być przyjemnie bo cały zaduch i dłuższy postój niweluje długa prosta na Solidarności.
Co do zdjęcia to ciekawe czy przy nadchodzących upałach znów będziemy mieli hopsa, hopsa saa. 😉
Wybrzuszenie szyny na Dunajewskiego 2013-06-10 02.07.2013 01:53
szubak napisał(a):
No ale właśnie nieregularność kursów wynika w głównej mierze z tego, że pojazdy utykają gdzieś na mieście blokowane przez ruch uliczny. I to, w odróżnieniu od wyskakującej szyny, dzieje się w całym mieście dzień w dzień.

Włączę się do dyskusji, bo kłamstwa nie lubię. Jest tak rewelacyjnie, że pasażerowie się nie mieszczą do pojazdów lub jadą jak konserwa dzięki cięciom wakacyjnym. I kogo jeszcze chcesz zwerbować taką komunikacją ? Jak ma tramwaj trzymać się rozkładu, jeździć praktycznie szybko kiedy jest przeładowany.. i co chwilę słychać z automatu "proszę się odsunąć od drzwi". Dziękuje liczę, że jutro połowę podróżnych wybierze własne auta i będę mógł jechać w lepszych warunkach w linii "52".
pewusoft napisał(a):
Nie wiem jaki jest tabor w Krakowie.

pewusoft napisał(a):
starym, zatłoczonym truchłem, to i tak wybierze samochód 😉

Nie martw się tak samo jest w Krakowie niektórzy też muszą samym "truchłem" jeździć i bulić 90dych na bilet, bo nie mają nic nowszego.
Co do taboru w Krakowie to mam tylko taki z "zachodu lat 60tych" to Ci powiem jakie wady ja w nich zauważyłem. Zanik hamulców, staczanie się w dół, szarpanie, tłuczenie się wózków tylnych, że nie słychać drugiej osoby, niesprawne okna, drzwi które się zacinają i efekcie są zamykane przez prowadzącego. Ale wadą numer jeden to słaba wentylacja pojazdu, straszny zaduch w nich panuje przy 25c-> I to jest efekt pół rocznej jazdy po reformie. Ja już sobie wyrobiłem zdanie na temat Wiedniów i jego nie zmienię. Tramwaje które nigdy nie powinny trafić do Krakowa na żadną linie a szczególności bez kapitalnego remontu. Masę wad, jedna zaleta w zimie ciepło ewentualnie gorąco.
gs napisał(a):
W Krakowie na pewno ostatnim, na co można narzekać to stan i jakość taboru. Choć nie da się ukryć, że ten jest przypisany dość jednolicie do linii - stąd możesz mieć takie, gdzie poza 105Na nie uświadczysz w zasadzie niczego innego (np. #4, #24).

Mam inne zdanie co do jakości i komfortu transportu w Krakowie widząc obskubane przegniłe drewno w niektórych c3, które ledwo co przyjechało z Austrii, nie pomalowane i wrzucone na linie.
Z jednym się zgodzę masz rację inni tego nie widzą bo mają same nówki przynajmniej po jednej, dwóch liniach na pętli, - mają wybór, gdy inni stary złom.
Bardzo żałuje że nie ma już stopiątek (uffoków) na "52" wtedy szyber dach otwarty i w tramwaju nie ma takiej duchoty, chociaż wad też ma od metra. Ale to przynajmniej jechało zgodnie rozkładem a nie po 5/10 minut w plecy jakby to była linia turystyczna.
MAN T4 #116+516 16.12.2012 12:51
Dokładnie tak było jak Sudi mówi. Na Piastów jeździło krótkie 302 co 10 minut.
Konstal 105Na #492+432+431 08.12.2012 13:56
mziuuu napisał(a):
Ale pociągokilometry oszczędzają...

ZIKiT tygodniowo oszczędza na tej zmianie tylko ok. 19 tysięcy złotych.
Ciekawe czy pod pretekstem ta naprawa potrwa do nowego roku ? 😐
Bombardier NGT6 #2015 03.12.2012 21:48
thomas_ napisał(a):
Jednodniowa 😛

Idę do kościoła wymodlić większą śnieżycę. 😈
E1 #156+556 23.11.2012 18:07
Czyli uważasz, że "10" i "12" obie trasy na CM to będzie lepsze rozwiązanie od obecnego ?
W tym, że jedna przez Starowiślną, a druga przez Gertrudy ? Może wywalić na Krakowską "19" wtedy będzie luźniej przy Starowiślnej.