Panel kontrolny
[1] 2 3 4 5 » Ostatnia strona »![]() |
dodał: mokum, 07.07.2017 08:09 |
![]() |
dodał: mokum, 27.11.2016 12:36 Ciekawe którędy jechała ta laweta, jakoś nie wyobrażam sobie jej na serpentynach w Tęgoborzy.
|
![]() |
dodał: mokum, 06.11.2016 20:18 Wypalacz Rafał napisał(a): A już się nie zaczął tam remont? Wczoraj przejeżdżałem przez przejazd kolejowy w Sidzinie (ul. Wrony) i tor południowy był częściowo zdemontowany + stała na nim jakaś maszyna kolejowa.Ale faktem jest że sytuacja z powodu nawarstwienia w jednym czasie robót jest ciężka. A będzie jeszcze "weselej" gdy zacznie się remont odcinka Swoszowice - Podbory Skawińskie... |
![]() |
dodał: mokum, 06.10.2016 00:51 https://www.youtube.com/watch?v=olTYwXactgk - oto i chodzące :D
|
![]() |
dodał: mokum, 29.08.2016 21:05 Poprawcie mnie, jeśli się mylę. Za w/w elektryczne autobusy szynowe zapłacono dotychczas raty leasingowe na wartość co najmniej 35 mln PLN. I teraz województwo nie chce ich wykupić za niecałe 0,8 mln PLN, bo P4 jest w perspektywie?
|
![]() |
dodał: mokum, 18.08.2016 11:00 Z przykładowej Wieliczki pod Galerię Krakowską jeździ się pociągiem.
|
![]() |
dodał: mokum, 05.07.2016 23:56 Osobiście, od strony pasażerskiej, mogę tylko dodać tyle, że moim zdaniem Vero jest lepsze niż niewydarzone Autosany/Jelcze Sancity/Libero.
|
![]() |
dodał: mokum, 28.06.2016 15:50 Wystarczy odpalić mapy google i w przeciągu 30 sekund znalazłbyś to miejsce. :twisted:
|
![]() |
dodał: mokum, 19.06.2016 23:03 Na początku czerwca jechał z dwoma wagonami
|
![]() |
dodał: mokum, 28.04.2016 21:57 Aaaale czad, jadę na Pankrac :)
|
![]() |
dodał: mokum, 01.10.2015 20:05 AndrzejK napisał(a): Link podesłałem, ze względu na to, iż są tam podane pewne argumenty, które są w kontrze do pomysłu elektryfikacji. Czy są one nieprawdziwe?Pkm jest przewidziana do elektryfikacji. Czy ktoś może ma dane, o jakie wcześniej pytałem (różnica w koszcie 1km eksploatacji taboru elektrycznego i spalinowego)? |
![]() |
dodał: mokum, 01.10.2015 13:52 AndrzejK napisał(a): Z bezdusyjnymi argumentami ciężko dyskutować :twisted: A już na pewno z kontrowersyjnym hasłem typu "czas przejazdu krótszy dzięki elektryfikacji".Zdawało mi się, że wyższość trakcji elektrycznej jest bezdyskusyjna. http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Czy-elektryfikacja-Kolei-Metropolitalnej-jest-niezbedna-Beda-problemy-jak-z-SKM-n83207.html - jak widać, jednak elektryfikacja nie jest tak bezdyskusyjna. |
![]() |
dodał: mokum, 01.10.2015 08:09 AndrzejK napisał(a): Czy na pewno elektryfikację zawsze warto? Orientujecie się, jaki jest koszt eksploatacji w przeliczeniu 1km jazdy Acatusa, oraz porównywalnego pojazdu spalinowego?Elektryfikacja zawsze warto |
![]() |
dodał: mokum, 17.05.2015 09:31 t1974 napisał(a): Zdarza się, że na TLK "spadnie" lepszy skład. Ale generalnie na TLK jeżdżą wagony przed modernizacją. Na http://www.vagonweb.cz/razeni/index.php?rok=2015 są zestawienia wagonów w pociągach, może to Ci rzuci trochę światła na ten temat.Nadal się nie zgodzie, że miedzy IC a TLK, jest taka wielka różnica. |
![]() |
dodał: mokum, 16.05.2015 20:37 Ziner dobrze prawi, pomiędzy IC a TLK jest przepaść, a nie różnica. A jedziesz za te same pieniądze.
|
![]() |
dodał: mokum, 14.11.2014 02:12 Rafał - a co w Bnie zamiast 15Tr?
|
![]() |
dodał: mokum, 14.11.2014 01:56 Tramwaj na Fordon - coś, co jeszcze z 10 lat temu brzmiało jak totalne SF....
|
![]() |
dodał: mokum, 05.11.2014 23:59 Od kiedy na to wazeliniarskie g*** zaczęto puszczać 12-metrowce? Mam nadzieję, że to tylko na ten tydzień, gdy 151/451 zamieszało z ilością wozów MINI/MIDI.
|
![]() |
dodał: mokum, 13.10.2014 22:15 Tak, stamtąd odjeżdżały busy.
|
![]() |
dodał: mokum, 11.10.2014 20:17 Niee, Prądnik Bądź Zbawiony ;)
|
Jak widać na poniższych przykładach - godziny zmian w zakładzie pracującym non stop potrafią być różne, więc lekko przystopuj z dedukcją :p :
http://pup-kkozle.pl/oferty_pracy/oferta_szczegoly/7604.html
http://www.randstad.pl/kandydat/oferty-pracy?id=221647