Strona główna» Kolej» Elektryczne zespoły trakcyjne» EN81» EN81-005

EN81-005

Następne zdjęcie: EN81-007»

EN81-005

Data zrobienia zdjęcia: 25 czerwca 2016 roku (sobota)
Opis: Kraków Krzemionki.

Wczoraj przywrócony został ruch pociągów na odcinku Kraków Płaszów - Kraków Bonarka.
Słowa kluczowe: EN81 EN81-005 PR Przewozy_Regionalne Kraków Kraków_Krzemionki D29-94 Budowa_łącznicy_D29-624 D29-603 kładka
Data dodania zdjęcia: 26.06.2016 10:26, Wyświetleń: 3486, Pobrań: 11, Wielkość pliku: 373.4 KB
Dodał: Wypalacz Rafał
EXIF Info
Nazwa aparatu: PENTAX
Model aparatu: PENTAX K-30
Czas ekspozycji: 1/1000 sec(s)
Wartość przysłony: F/5
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 25.06.2016 09:24:21
Długość ogniskowej: 37mm

Ostatnie komentarze

Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
29.08.2016 19:58
http://bip.malopolska.pl/umwm/Article/get/id,1222425.html

Cytat:
(...)Równocześnie rezygnuje się z prawa wykupu 4 szt. autobusów szynowych z napędem elektrycznym. Możliwość wykorzystania tych pojazdów na terenie województwa małopolskiego jest ograniczona z uwagi na małą liczbę miejsc pasażerskich (60 miejsc siedzących). Ponadto wykup pojazdów wiązałby się z wysokimi kosztami przeglądów poziomu utrzymania P4 niezbędnych do wykonania w roku 2017.(...)


Czyli niniejsze zdjęcie to już historia, ciekawe jaki będzie los tych czterech EN81...

Natomiast SA133 zostały wykupione, ale rzecz jasna nadal będą zgodnie z umową z PR-ami jeździły w Pomorskim zakładzie spółki.
Offline Wypalacz Rafał
mokum
Użytkownik

Komentarzy: 99
29.08.2016 21:05
Poprawcie mnie, jeśli się mylę. Za w/w elektryczne autobusy szynowe zapłacono dotychczas raty leasingowe na wartość co najmniej 35 mln PLN. I teraz województwo nie chce ich wykupić za niecałe 0,8 mln PLN, bo P4 jest w perspektywie?
Offline mokummokum at pestka.info
gs
Użytkownik

Komentarzy: 240
29.08.2016 22:01
To jest pytanie o koszty i możliwości wykorzystania. Wydawać nawet (tylko) 145 tys/szt po to, aby postawić je w krzakach jest nonsensem. A nie wiemy (ok, ja nie wiem) jakie są koszty przeglądu P4 dla EN81. W przypadku SA106 to było 1,65 mln netto (rok 2015), co pokazać może rząd wielkości.
Offline gs
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
29.08.2016 23:02
Postanawia się zrezygnować z wykupu w związku z brakiem zainteresowania samorządu organizowaniem pasażerskiego transportu kolejowego poza aglomeracją krakowską.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Sudi
Użytkownik

Komentarzy: 3364
29.08.2016 23:13
W sumie na trasę Gorlice - Tarnów czy Krynica - Marcinkowice byłyby spoko. Ostatnio w Suchej Beskidzkiej widziałem co najmniej 2 odstawione EN81.
Offline Sudi
Majster
Użytkownik

Komentarzy: 190
30.08.2016 11:27
Od nowego rozkładu regio z Krakowa do Kielc (15:50) jest oznaczony jako "autobus szynowy". Może tam się pojawią EN81, chociaż byłoby to głupie, bo ten regio przed wakacjami jeździł przepełniony, a zawsze był to EN63.
Offline Majsterj.wol at interia.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
30.08.2016 18:37
Równie dobrze mogą to być te świętokrzyskie EN81 (ciekawe swoją drogą czy tamtejszy Urząd Marszałkowski się nie skusi na te cztery sztuki), albo EN96 jak to było jakiś czas temu. Albo błąd w druku 😛
Offline Wypalacz Rafał