Strona główna / Kolej / Elektryczne zespoły trakcyjne / ED160, 2-140 / L-4292-001

L-4292-001

«Poprzednie zdjęcie: L-4292-001
Następne zdjęcie: 2-140-356»

L-4292-001

Data zrobienia zdjęcia: 13 maja 2015 roku (środa)
Opis: Flirt 3 dla PKP IC na torze doświadczalnym w Węglewie.
Słowa kluczowe: Stadler Flirt3 PKP_IC Węglewo Żmigród IK Instytut_Kolejnictwa tor_doświadczalny
Data dodania zdjęcia: 14.05.2015 14:57, Wyświetleń: 2720, Pobrań: 24, Wielkość pliku: 287.9 KB
Dodał: Nowy05
IPTC Info
Date created: 13.05.2015
EXIF Info
Nazwa aparatu: Canon
Model aparatu: Canon EOS 1100D
Czas ekspozycji: 1/800 sec(s)
Wartość przysłony: F/5
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 13.05.2015 11:22:19
Długość ogniskowej: 200mm

Ostatnie komentarze

t1974
Użytkownik

Komentarzy: 348
14.05.2015 15:19
Trochę mało drzwi, jedne pojedyncze na człon. 8o
Offline t1974t1974 at wp.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 4878
14.05.2015 15:31
Z drugiej strony to nie jest skład do ruchu aglomeracyjnego/lokalnego.

Ciekawe jak będzie z komfortem podróżowania. No i jakie oznaczenie mu wymyślą - spotkałem się z informacją że ED160 a DART PESY ED161 (a może na odwrót? )
Offline Wypalacz Rafał
pilot1123
Użytkownik

Komentarzy: 622
14.05.2015 16:06
Człon krótszy niż wagon, powinno wystarczyć.
Offline pilot1123https://www.google.com/+S%C5%82awomirBosak9000
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4498
14.05.2015 16:35
toporny wygląd
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4138
14.05.2015 16:40
To to ma jeździć jako TLK?
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
t1974
Użytkownik

Komentarzy: 348
14.05.2015 17:19
Zgadzam się z "AndrzejK", wygląd nie przypada mi do gustu.

Wiem że to w założenie jest EZT dalekobieżny, ale przy postojach 1 min. na niektórych stajach, to te drzwi to jest niewypał.

A z tego co kojarzę to Dart Pesy też ma jedno drzwi na człon.....
Offline t1974t1974 at wp.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5517
14.05.2015 18:38
Może to złośliwe, ale chciało by rzec że z założenia miał być gorszy od Pendolino na ICP...
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
pilot1123
Użytkownik

Komentarzy: 622
14.05.2015 20:32
Siódemka też wygląda topornie.
Offline pilot1123https://www.google.com/+S%C5%82awomirBosak9000
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4498
14.05.2015 22:06
Tylko że w swoich czasach była designerskim przełomem.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
pilot1123
Użytkownik

Komentarzy: 622
14.05.2015 23:31
Racja, w erze parowozów była czymś robiącym wrażenie. Ja tam uważam że jest ok, jest prosty, nienachalny (w przeciwieństwie do Pendolino)
Offline pilot1123https://www.google.com/+S%C5%82awomirBosak9000
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3748
14.05.2015 23:48
AndrzejK napisał(a):
toporny wygląd

W porównaniu do Darta który ma pieluchę na czole to jest Kopciuszek.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
volferssj
Użytkownik

Komentarzy: 372
15.05.2015 10:19
pilot1123 napisał(a):
... jest prosty, nienachalny (w przeciwieństwie do Pendolino)

Tyle tylko, że Pendolino vel ED250(sic!) z zasady miał być przystosowany do dużych prędkości. No żeby mu tak jakoś dzioba nie urwało ;)
Offline volferssjtoretto84 at wp.pl
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4138
15.05.2015 11:28
Pytam po raz drugi, na jakich pociągach IC to to ma jeździć? :P
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
t1974
Użytkownik

Komentarzy: 348
15.05.2015 12:41
M_Szymkowiak napisał(a):
Pytam po raz drugi, na jakich pociągach IC to to ma jeździć? :P



Składy Flirt PKP Intercity przypisze do relacji Warszawa ? Kutno ? Toruń ? Bydgoszcz, Olsztyn ? Warszawa ? Kielce ? Kraków, Gdynia ? Bydgoszcz ? Kutno ? Łódź ? Częstochowa ? Katowice, Kraków ? Miechów ? Opoczno ? Łódź ? Kutno ? Konin ? Poznań ? Szczecin.

przedruk z "www.rynek-kolejowy.pl"
Offline t1974t1974 at wp.pl
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4138
15.05.2015 12:58
Czyli TLK?
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
t1974
Użytkownik

Komentarzy: 348
15.05.2015 13:13
Na to wygląda....
Offline t1974t1974 at wp.pl
Ziner
Użytkownik

Komentarzy: 624
15.05.2015 14:42
To będą IC nie TLK.
Offline Zinereu07483 at o2.plhttp://www.ep09.rail.pl
t1974
Użytkownik

Komentarzy: 348
16.05.2015 07:15
Ziner napisał(a):
To będą IC nie TLK.


IC a TLK, to tak za bardzo dużej różnicy nie widzę....

To bardziej takie marketingowe podejście do sprawy, może ewentualnie klimatyzacja w wagonie....
Offline t1974t1974 at wp.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4498
16.05.2015 13:30
Taryfa. Produkt zwykły, cena luksusowa.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Ziner
Użytkownik

Komentarzy: 624
16.05.2015 18:46
AndrzejK napisał(a):
Taryfa. Produkt zwykły, cena luksusowa.

No nie masz chyba pojęcia o czym piszesz. Taryfa ta sama, produkt o podwyższonym standardzie.

t1974 napisał(a):
IC a TLK, to tak za bardzo dużej różnicy nie widzę....


No to porównaj sobie IC Barbakan, Chełmoński czy IC które kursują między Wrocławiem a Trójmiastem z jakąkolwiek TLK. Dalej nie widzisz różnicy?
Offline Zinereu07483 at o2.plhttp://www.ep09.rail.pl
mokum
Użytkownik

Komentarzy: 99
16.05.2015 20:37
Ziner dobrze prawi, pomiędzy IC a TLK jest przepaść, a nie różnica. A jedziesz za te same pieniądze.
Offline mokummokum at pestka.info
t1974
Użytkownik

Komentarzy: 348
17.05.2015 07:46
Nadal się nie zgodzie, że miedzy IC a TLK, jest taka wielka różnica. Ostatnio jechałem TLK na trasie z Kluczbork-Gliwice, a parę tygodni wcześniej co prawda na krótkiej trasie Strzelce Opolskie-Gliwice IC (nie było nic z regio). Podroż odbyła się w tych samych warunkach.
Offline t1974t1974 at wp.pl
mokum
Użytkownik

Komentarzy: 99
17.05.2015 09:31
t1974 napisał(a):
Nadal się nie zgodzie, że miedzy IC a TLK, jest taka wielka różnica.
Zdarza się, że na TLK "spadnie" lepszy skład. Ale generalnie na TLK jeżdżą wagony przed modernizacją. Na http://www.vagonweb.cz/razeni/index.php?rok=2015 są zestawienia wagonów w pociągach, może to Ci rzuci trochę światła na ten temat.
Offline mokummokum at pestka.info
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4138
17.05.2015 09:35
Ja w weekend majowy zaliczyłem 9 różnych pociągów TLK w 3 dni, i komfort podróży był dość zróżnicowany. Trafiły się dwa składy dorównujące pociągom IC, a reszta to niestety były wagony pozostawiające mniej lub więcej do życzenia ;-)
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4498
17.05.2015 10:22
Dawniej nie jeździłem pociągami w chłodnej porze roku, teraz widzę, że w TLK są spore problemy z ogrzewaniem i nieszczelnymi oknami.

Chociaż wyłączone ogrzewanie w jednym wagonie i ludzi w czapkach widziałem w EIC. Chyba bym nie zdzierżył, jakbym zapłacił 110 zł za bilet i siedział w zimnie.

PKP IC na niestety nadal problemy z zapewnieniem powtarzalności usług na jednym poziomie.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
t1974
Użytkownik

Komentarzy: 348
17.05.2015 10:31
Panowie, żeby nie doszło do "rękoczynów". Ustalmy, że każdy z nas ma inne zdanie (pogląd) na ten sam temat.
Offline t1974t1974 at wp.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5517
17.05.2015 11:45
Osobiście widzę jeden problem w stopniowym eliminowaniu składów wagonowych. EZT świetnie się sprawdzają na krótkich trasach, ale na trasach długich (tak pod względem odległości jak i czasu) składy wagonowo pozwalają po pierwsze na lepsze dostosowanie się do potrzeb (można dodatkowe wagony włączyć w skład). Po drugie osobiście, jeżdżąc na drugi koniec kraju wolałem wybrać pociąg jadący nie 9 a 12 godzin, ale oferujący miejsca sypialne/do leżenia. Paradoksalnie, traciłem mniej czasu, bo podróż odbywałem w czasie który i tak spędził bym w łóżku. Jadąc ICE traciłem sporą część dnia. Drzemanie w fotelu nigdy nie da takiego odpoczynku jak sen w pozycji leżącej.
EZT miejsc do leżenia mieć nie będą.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
17.05.2015 14:33
Korzystając z okazji chciałbym zadać pytanie, po co kupowano jednostki ED74, skoro nie ma dla nich zatrudnienia?
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 4878
17.05.2015 14:50
To pytanie postawiłbym trochę inaczej - jak im dać zatrudnienie skoro są takie awaryjne...
Offline Wypalacz Rafał
hurricane
Moderator

Komentarzy: 1656
17.05.2015 18:01
To ja inaczej zadam pytanie. A może są tak awaryjne, bo są/były niewłaściwie eksploatowane?
Offline hurricanetomasz.wlodekk at gmail.com
t1974
Użytkownik

Komentarzy: 348
17.05.2015 18:10
Co masz na myśli pisząc "niewłaściwie eksploatowane"?
Offline t1974t1974 at wp.pl
hurricane
Moderator

Komentarzy: 1656
17.05.2015 19:16
Nic konkretnego, po prostu każde urządzenie źle eksploatowane w końcu się psuje. Niczego nie przesądzam, ale zawsze jest jakiś powód przez który tabor stoi odstawiony przez długi okres czasu. A spółki kolejowe mają swoje grzechy jeżeli chodzi o eksploatację nowych serii taboru...
Offline hurricanetomasz.wlodekk at gmail.com