Panel kontrolny
[1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... » Ostatnia strona »![]() |
dodał: jarek_m, 15.11.2009 20:58 |
![]() |
dodał: jarek_m, 15.11.2009 20:13 7690 napisał(a): Szkoda, że Warszawa takich nie zakupi - są zdecydowanie droższe od Solarisów. Jednak Wrocławia i Łodzi ich cena nie odstrasza Ani w Łodzi, ani we Wrocławiu nie mają tego modelu. |
![]() |
dodał: jarek_m, 15.11.2009 12:35 thomas_ napisał(a): Rozumiem Jarku, że twoje deklaracje o nie pisaniu komentarzy w dziale tramwaje można sobie wsadzić gdzieś. Moje deklaracje dotyczyły komentarzy do zdjęć tramwajów, a na tym zdjęciu jest kawałek drzwi jedynie. |
![]() |
dodał: jarek_m, 15.11.2009 12:03 @ YogY: Tak Yogy, tak. A wiesz co mnie wkurza w szrocie?, Na przykład sytuacja sprzed około tygodnia: podjeżdża E1 na 15, ludzie wsiadają, jest tłok. I okazuje się, że trzecie drzwi nie mogą się zamknąć. Wysiada motorowy i z mordą na ludzi, że mają wysiadać, bo nie zamknie drzwi. Nie wiem z jakiej racji, ktoś kto skasował bilet za 2,50 i ma jechać w tłoku, ma jeszcze wysłuchiwać pyskowania pracownika MPK i wysiadać z wagonu??. Ostatecznie ludzie się upchnęli, ale drzwi i tak się nie zamknęły. Skończyło się na tym, że "kulturalny" motorowy zatrzasnął je chamsko i pojechaliśmy. Tyle, że potem już te drzwi się nie otwierały, co powodowało trudności z wymiana pasażerów. Te wagony się NIE NADAJĄ na krakowskie warunki. Wąskie, ciasne , szarpiące, do tego fotokomórki w drzwiach , które nieustannie sprawiają problemy. W stopiątkach tych problemów nie ma.
|
![]() |
dodał: jarek_m, 13.11.2009 08:03 YogY napisał(a): Zgadzam się natomiast z tymi, którzy twierdzą, że w chwili obecnej zbiorkom w Krakowie nie jest atrakcyjnym środkiem przemieszczania się. Głównie przez zatłoczone pojazdy stojąc w korkach, zaniedbaną infrastrukturę, fatalną informację pasażerską i absurdalną ilość linii, a co za tym idzie, ich częstotliwość. Dodam jeszcze, że trudno żeby atrakcyjną była podróż na glonojada 40-letnim szarpiącym parchem z niedziałającą choinką. (zwykła blacha z koralikami jest o niebo lepsza, a tańsza) To wszystko tak pewnie w ramach zwiększania komfortu i standardu. Do tego dochodzą wszechobecne korki, a co za tym idzie nieregularne kursy i długi czas przejazdu. Za cenę 2,50 jest to zbyt niska jakość, żeby zachęcić ludzi do masowej przesiadki na KM (poza tym nie wiem gdzie ich zmieścić, skoro już teraz autobusy i tramwaje są przepelnione). |
![]() |
dodał: jarek_m, 11.11.2009 22:43 Mam nadzieję, że się nikomu nic nie stało. Samochód pewnie do kasacji.
|
![]() |
dodał: jarek_m, 09.11.2009 22:49 thomas_ napisał(a): Odległości są policzone, skoro choinki działają :P Tak, działają wyświetlając zazwyczaj trzy poziome linie. Trudno to nazwać działaniem. :? |
![]() |
dodał: jarek_m, 05.11.2009 18:35 Voith napisał(a): Jeśli mogę coś obstawić, to obstawiam 21002. 21002 raczej nie może być, bo on był wolski, a te miały miękkie siedzenia obite tkaniną, a ten tutaj widać, że ma te niebieskie plastiki. |
![]() |
dodał: jarek_m, 05.11.2009 09:47 A co to za problem zamontować wyświetlacze już po wykonaniu zdjęcia? Chyba mniejszy niż przemalowywanie całego autobusu w barwy docelowe. Dlatego też przypuszczam, że to był któryś krakowski.
|
![]() |
dodał: jarek_m, 02.11.2009 20:48 To raczej jest początek lat 70-tych, bo w oświetleniu ulicznym widać jeszcze oprawy świetlówkowe OUSF-y, które potem szybko zostały zastąpione oświetleniem rtęciowym (szczególnie na reprezentacyjnych placach i ulicach, działo się to najszybciej, a Plac Centralny niewątpliwie do takich należy).
|
![]() |
dodał: jarek_m, 01.11.2009 20:48 pavlack napisał(a): A no i sporo ludzi pytało o możliwość dojazdu na Batowice. Generalnie 904 chyba cieszyła się sporym zainteresowaniem i w przyszłym roku można by jednak pomyśleć o przywróceniu 904 do Wieliczki, nawet kosztem zawieszenia 304. A to jakiś problem z tym dojazdem? 304 do Dworca Głównego Z. G. i potem kawałeczek przejść do 405, które jeździło co 4 minuty przecież. |
![]() |
dodał: jarek_m, 31.10.2009 17:17 Zdecydowanie jedna z większych ciekawostek tegorocznej obsługi WŚW.
|
![]() |
dodał: jarek_m, 31.10.2009 17:16 Fajnie zobaczyć mobilisowego SU18 na innej, niż 152 linii. :)
|
![]() |
dodał: jarek_m, 26.10.2009 21:52 AndrzejK napisał(a): Stoi się tylko raz i to zazwyczaj krótko. Jasne, krótko, chyba żartujesz sobie. Np. 152 od strony Lubicz stoi przynajmniej jedną zmianę świateł (bywa, że 2 lub 3) na wylocie z Lubicz, a potem na środku przed skrzyżowaniem z Mogilską w stronę Prażmowskiego. |
![]() |
dodał: jarek_m, 26.10.2009 21:15 kuba203 napisał(a): Zapewne zmieściło się, wtedy gdy nie działały światła na Rondzie Mogilskim :twisted: A zapomniałeś o światełkach na wyjeździe przy Wita-Stwosza i potem z Rakowicką? :P |
![]() |
dodał: jarek_m, 24.10.2009 13:59 Ten PAT jest w stronę mostu bardzo potrzebny, niektórzy kierowcy zapędzają się już teraz dalej:
http://phototrans.eu/14,365077,0,MAN_NG313_BM706.html :P |
![]() |
dodał: jarek_m, 21.10.2009 18:10 Nie bardzo się zgadzam z tym. W końcu 128 i 184 to nie są jakieś marginalne linie. Łączą dwie odległe strony miasta. Nie wiem dlaczego chciałbyś "uszczęśliwiać" pasażerów tych linii staniem w korku?
|
![]() |
dodał: jarek_m, 21.10.2009 18:02 Ten PAT powinien być jak najszybciej przedłużony do Mostu Grunwaldzkiego. Wtedy dopiero będzie szybki przejazd. Teraz traci się bardzo dużo czasu czekając na lewoskręcie z Dietla w Sebastiana, żeby na ten PAT wjechać.
|
![]() |
dodał: jarek_m, 18.10.2009 19:35 Piękne są te drzewa w jesiennych barwach. Super ujęcie.
|
![]() |
dodał: jarek_m, 04.10.2009 18:46 Ta dyskusja chyba jest jednak bezprzedmiotowa, gdyż, jak donosi GW: "Prezydent Jacek Majchrowski zabronił urzędnikom ogłaszania nowych przetargów i podpisywania umów do czasu, aż znane będą dokładne dochody miasta." Zatem MPK będzie musiało unieważnić przetarg na te wagony.
|
Według stanu z TWB: MPK Łodź i MPK Wrocław mają z O530-tek tylko O530 i O530G, natomiast O530GL mieli na testach. Chyba, że zamierzają je kupić.