Strona główna / Komunikacja w Krakowie / Tramwaje / Konstal 105NT / Konstal 105NT #789

Konstal 105NT #789

«Poprzednie zdjęcie: Konstal 105NT #1
Następne zdjęcie: Konstal 105NT #789»

Konstal 105NT #789

Data zrobienia zdjęcia: 31 lipca 2007 roku (wtorek)
Opis: Na koniec zbliżenie na przód wagonu. Wizualnie wagon jest w lepszym stanie niż 111N po przyjściu do nas. A jak na Będzin, to jest w stanie rewelacyjnym ;)
Słowa kluczowe: Konstal 105NT #789 wnętrze Tramwaje_Śląskie 105NG #628 MPK_Kraków Kraków zajezdnia_Podgórze
Data dodania zdjęcia: 31.07.2007 22:03, Wyświetleń: 2216, Pobrań: 45, Wielkość pliku: 180.4 KB
Dodał: Wiroos

Ostatnie komentarze

Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5517
01.08.2007 00:58
Jak to możliwe że Kraków swoje tyrystory zajeździł a tam na śląsku sie uchowały?
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
01.08.2007 07:49
MPK ściąga wagony od swojego guru w dziedzinie utrzymania taboru :evil:
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2973
01.08.2007 14:53
Jakoś nie zauważyłem, by krakowskie wagony w ostatnim czasie zaczęły przypominać te śląskie. A więc niezbyt rozumiem, co Ty tu właściwie uskuteczniasz.
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2973
01.08.2007 14:57
Nie zajeździł ich tylko skasował. Zresztą jest to jak najbardziej słuszna polityka eliminacji pojazdów z nietypowymi rozwiązaniami.
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5517
01.08.2007 15:33
Znaczy skasowaliśmy takie tramwaje bo były nietypowe a teraz importujemy takie w gorszym stanie bo nagle są potrzebne?
A te nasze już poszły na żyletki czy jeszcze gdzieś stoją po zajezdniach? Jednego chyba widziałem w Podgórzu.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2973
01.08.2007 15:39
Co jest w gorszym stanie? Zważywszy na to, ile w ostatnich miesiącach eksploatacji stał 1203, a wóz ten był ledwie holownikiem.

Wszystkie, poza jednym, poszły na żyletki.
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
Azor
Gość

01.08.2007 17:02
A to co jest na tym tramwaju to podkład (minia) czy farba?:)
 
busik105
Użytkownik

Komentarzy: 1111
23.08.2010 15:00
Właśnie- wiecie dlaczego w ogóle ściągnęliśmy tyrystora na holownika zamiast zaadoptować do tego celu zwykłego 105Na wycowanego ze służby? Mają jakąś większą moc, by uciągnąć większy ciężar, czy co? :)
Offline busik105
Marcin_FTŚ
Gość

23.08.2010 15:57
@Busik, mniej więcej o to w tym chodzi, z tego co wiem u nas w GOPie #789 więcej stał niż jeździł, ciągle miał jakieś problemy z hamowaniem.
 
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1530
23.08.2010 16:01
Busik - nie wiem co ma rozruch do mocy, ale podobno zwykłe 105Na by się spaliło próbując ciągnąć ciężki wagon taki jak NGT6, a w 105NT tego problemu nie ma. Według mnie E6 byłby dobrym holownikiem - 1 taki wagon ma silniki 2x 195 kW z tego co pamiętam, a 105NT ma 4x 41,5 kW :P
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
busik105
Użytkownik

Komentarzy: 1111
23.08.2010 16:45
@Marcin_FTŚ - to, że wagon u Was więcej stał niż jeździł nie jest wytłumaczeniem dlaczego MPK go kupiło ;). Co do tego dlaczego nie 105Na to już niech się specialiści wypowiedzą. Ale tak mi się wydaje- może chodzi tu o to, że dajmy na to 105Na i NT mają taką samą moc, ale 105NT zużywa mniej energii i ma rozruch impulsowy. Może więc podczas próby holowania np. NGT6 bierze mniej energii na rozruch nich 105Na, w którym by ruszyć trzeba by było wziąć jej tyle, że silniki zostałyby znacząco przeciążone i doszłoby do spalenia. Ale tak jak mówię nie wiem- nich ktoś pewien się wypowie. :)
Offline busik105
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1530
25.08.2010 10:34
Spytałem się pana prezesa zaj. Podgórze czemu 105NT a nie zwykły 105Na jest holownikiem. W 105Na problemem jest rozruch - 105N i 105Na posiadają stary rozruch oporowy, i w przypadku większego obciążenia, np. podczas holowania, oporniki się nagrzewały tak bardzo, że zaczynały się palić. W 105NT dzięki zastosowaniu rozruchu tyrystorowego nie ma tego problemu ;)
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
busik105
Użytkownik

Komentarzy: 1111
25.08.2010 14:01
No, byłem blisko, dzięki. :D
Offline busik105