Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Pętle komunikacji miejskiej» Pętla Wzgórza Krzesławickie

Pętla Wzgórza Krzesławickie

Pętla Wzgórza Krzesławickie

Data zrobienia zdjęcia: 19 października 2025 roku (niedziela)
Opis: Widok z góry na pętlę tydzień przed przywróceniem ruchu tramwajowego.
Słowa kluczowe: Kraków Kocmyrzowska Wzgórza_Krzesławickie pętla dron
Data dodania zdjęcia: 20.10.2025 23:04, Wyświetleń: 1916, Pobrań: 0, Wielkość pliku: 863.6 KB
Dodał: Sędzia Czesław
IPTC Info
Date created: 19.10.2025
City: Kraków
State: województwo małopolskie
Country: Polska
EXIF Info
Nazwa aparatu: DJI
Model aparatu: FC3170
Czas ekspozycji: 1/80 sec(s)
Wartość przysłony: F/2.8
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 19.10.2025 16:33:53
Długość ogniskowej: 4.5mm
Lokalizacja: N50.0951, E20.0657

Ostatnie komentarze

snaczu
Użytkownik

Komentarzy: 77
21.10.2025 10:01
Czy tam właśnie odcięto drogę dla aut znajdujących się na parkingu? 😲
Offline snaczu
vear
Administrator

Komentarzy: 2474
21.10.2025 23:14
Ultrarzadki przypadek inwestycji tramwajowej w Krk, po której przepustowość pętli się nie zmniejszyła. Ba, nawet likwidacja żeberka nie doskwiera przy dwóch torach przyjazdowych.
Jest to osiągnięcie, bo Salwator, Pleszów, Krowodrza i Mistrzejowice po remontach tyle szczęścia nie miały (o fabrycznie skopanych Czerwonych Makach nie wspominając).
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
Sędzia Czesław
Administrator

Komentarzy: 990
23.10.2025 07:45
Pewnie znaczenie miała potrzeba przepustowości na Wszystkich Świętych. Może też to, że ogólnie znaczenie tej pętli wzrośnie, jeśli to tam rzeczywiście będą skrócone kocmyrzowskie linie aglo.
Offline Sędzia Czesławsedziaczeslaw at interia.plhttps://fototramwaj.wordpress.com/
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3740
24.10.2025 17:41
Sędzia Czesław napisał(a):
Pewnie znaczenie miała potrzeba przepustowości na Wszystkich Świętych. Może też to, że ogólnie znaczenie tej pętli wzrośnie, jeśli to tam rzeczywiście będą skrócone kocmyrzowskie linie aglo.

Patrząc na to co się dzieje, na Czyżynach w godzinach dojazdów/powrotów to będzie gęsto.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1564
24.10.2025 21:33
vear napisał(a):
Ultrarzadki przypadek inwestycji tramwajowej w Krk, po której przepustowość pętli się nie zmniejszyła. Ba, nawet likwidacja żeberka nie doskwiera przy dwóch torach przyjazdowych.
Jest to osiągnięcie, bo Salwator, Pleszów, Krowodrza i Mistrzejowice po remontach tyle szczęścia nie miały (o fabrycznie skopanych Czerwonych Makach nie wspominając).


Aczkolwiek szkoda, że skopano jedną super rzecz, która była w pierwotnym projekcie, a mianowicie zespół rozjazdów przed samymi peronami dla wsiadających umożliwiający przejazd z małej pętli na dużą i vice-versa. To by naprawdę rozwiązało 3/4 problemów ruchowych pt. "poproszę przelot!", bo byś objechał tą pętlą, która by była bardziej wolna, a potem przeleciał tym peronem z którego by akurat pierwszy wagon odjechał 🙂
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl