Solaris Urbino 18 #BR731
«Poprzednie zdjęcie: Solaris Urbino 18 #DR765
Następne zdjęcie: Solaris Urbino 18 #DR743»

Solaris Urbino 18 #BR731
|
|
Ostatnie komentarze
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4534 02.08.2015 15:38 |
Jaka taryfa do przystanków pośrednich w końcu?
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 02.08.2015 15:39 |
A czort jeden wie, chyba taka jak na trasie do Wieliczki.
|
|
![]() ![]() |
||
3wpiotr Użytkownik Komentarzy: 15 02.08.2015 20:32 |
Powinien tutaj być przystanek autobusowy, nie uważacie?
|
|
![]() ![]() |
||
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 02.08.2015 20:36 |
Pewnie że powiniem, ale jakoś projektantom tego miejsca nie przyszło to na myśl. Bo i po co - wszak wystarczy powiedzieć że niedasie z braku miejsca i wszyscy są zadowoleni...
(to znaczy wszyscy w ZIKiT, UMK, PKP PLK i innych instytucjach oraz wszyscy wychodzący z założenia że komunikacja miejska ma być usługą wyłącznie socjalną dla tych których nie stać na samochód lub z powodu wieku, stanu zdrowia mieć go nie mogą...) |
|
![]() ![]() |
||
vear Administrator Komentarzy: 2456 03.08.2015 09:03 |
Brak zintegrowanego węzła to jest żenada. Bo zgaduję, że na ewentualne postawienie słupka w miejscu w którym jest autobus będzie okupione wielkim bólem, spowodowanym utratą św. Przepustowości, bo zatoki braki...
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4534 03.08.2015 13:00 |
Jaka żenada, to atrakcja krajoznawcza. Nowy przystanek kolejowy na przecięciu z linią autobusową bez możliwości przesiadki - to ze świecą szukać.
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 03.08.2015 15:14 |
vear napisał(a): (...) ewentualne postawienie słupka w miejscu w którym jest autobus będzie okupione wielkim bólem, spowodowanym utratą św. Przepustowości, bo zatoki braki... Zapewne tak, choć z drugiej strony takie przystanki są wzdłuż Balickiej zarówno przed jak i za tym miejscem, więc jakiś kontragument na niedasie bo św. przepustowosć jest. Tak naprawdę pytanie czy ewentualnie zainteresowani takim węzłem przesiadkowym trafią ze swoją potrzebą do ucha JM. Wiele wskazuje na to że niebawem może być okazja... |
|
![]() ![]() |
||
Sudi Użytkownik Komentarzy: 3363 04.08.2015 13:21 |
W pierwszej kolejności trzeba skrócić 208 do Bronowic, wtedy ludzie może byliby chętni się przesiąść 🙂 . Nie rozumiem też czemu przy uruchomieniu połączenia kolejowego do Wieliczki nie zlikwidowano 304ki.
|
|
![]() ![]() |
||
Cukier Użytkownik Komentarzy: 90 04.08.2015 13:56 |
Bo pierwszy raz od dłuższego czasu zastosowano metodę marchewki zamiast metody kija i dano mieszkańcom wybór, zamiast przemocą nakazać im "zmianę nawyków komunikacyjnych". Poza tym to dwa dość różne potoki, a pociąg obsługuje w zasadzie jedynie rejon Dworca Głównego i Dworca Płaszów - pasażerom zmierzającym do Matecznego, Grunwaldzkiego, Alej czy Bagateli pociąg pomaga tyle co i nic.
|
|
![]() ![]() |
||
Sudi Użytkownik Komentarzy: 3363 04.08.2015 14:06 |
W takim razie ja żądam bezpośredniego połączenia autobusowego z Krzeszowic, Skrzeszowic Słomnik, Łososokowic, Czulic, Chobotu, Ściejowic i Przeginii Duchownej z dworcem, tam też mieszkają ludzie, którzy chcą dojechać bezpośrednio do centrum 🙂
|
|
![]() ![]() |
||
hurricane Moderator Komentarzy: 1694 04.08.2015 16:28 |
Sudi, 304 obsługuje potężny potok wewnątrz Krakowa, tu chodzi o pieniążki - Kraków częściowo za pieniądze Wieliczki może sobie utworzyć dodatkową linię przez Wielicką, Kamieńskiego, Aleje do Centrum. Bez 304, takie linie jak 173 i 144 wymagałyby wzmocnienia. A poza tym na takiej zmianie kolej zyskałaby mało, komunikacja straciłaby dużo a najwięcej zyskaliby busiarze. 304 w obecnej formie jest optymalna. Bo mieszkaniec Wieliczki jadący do Ronda Grunwaldzkiego na pewno nie wybrałby wariantu pociąg+tramwaj, bo czasowo to leży. Ewentualnie 304 mogłoby zostać skrócone do Dworca Powstańców Wielkopolskich - ale to dalej pociąga konieczność wzmocnienia ciągu Wielicka - Kamieńskiego - Aleje.
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4534 04.08.2015 16:51 |
Jakby ten pociąg jeździł co 15 minut w szczycie i 20 poza nim to by sobie można likwidować.
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
czatowiec Użytkownik Komentarzy: 1561 04.08.2015 18:57 |
AndrzejK napisał(a): Jakby ten pociąg jeździł co 15 minut w szczycie i 20 poza nim to by sobie można likwidować. WIesz, ludzie są zadowoleni z obecnej oferty kolejowej do Wieliczki. Niestety, na razie Wieliczka sama nie będzie chciała mieć lepszej. Bo się pytali władz Wieliczki czy planują podniesienie f~ do 15 minut, to stwierdziły, że cieszą się z narastającej lawinowo liczby pasażerów, ale na razie nie planują wykorzystać maksymalnej przepustowości linii, tylko będą łączyć składy Acatusów jak będzie pełna jedna jednostka. O ile 304 jest dyskusyjna (chociaż docelowo należałoby dążyć do modelu pociąg + inne środki lokomocji), to na pewno po uruchomieniu linii do Balic powinno się ściąć 292 do granic Krakowa, nawet bardzo sceptycznie nastawiony na wszystko Klub 428 tak pisał swego czasu (co mnie solidnie zaskoczyło). |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
hurricane Moderator Komentarzy: 1694 04.08.2015 20:30 |
Według mnie autobus do Balic powinien pozostać, ale nie co 20 minut i niekoniecznie do centrum. Powinny być co godzinę 208 i 292 w sumarycznym takcie 30 min. jedno do Bronowic Małych a drugie do Cichego Kącika (lub Cracovii). Przywrócić trzeba 192 do Chełmu z łączną częstotliwością z 292 co 15 minut przez cały dzień również z Cichego Kącika (lub Cracovii).
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4534 04.08.2015 21:24 |
jeśli pociąg będzie w taryfie specjalnej, to autobusy do Balic powinny pozostać w obecnym kształcie.
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
czatowiec Użytkownik Komentarzy: 1561 04.08.2015 21:38 |
Na razie nie ma chyba co liczyć na integrację w wersji warszawskiej, no ale normalnie będziesz miał bilety 70-minutowe, jak obecnie do Wieliczki można kupić zamiast biletów kolejowych. A 292 obsługuje stricte ruch do lotniska, mieszkańcy Balic korzystają z 226, 258 itp.
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
snejk04 Użytkownik Komentarzy: 93 04.08.2015 22:46 |
czatowiec napisał(a): po uruchomieniu linii do Balic powinno się ściąć 292 do granic Krakowa Ale na lotnisku chyba pracują jacyś ludzie? Na pewno się ucieszą jak zostanie im tylko pociąg z cacy taryfą. |
|
![]() ![]() ![]() |
||
czatowiec Użytkownik Komentarzy: 1561 04.08.2015 22:59 |
No to trzeba naciskać na ZIKiT na lepszą integrację, bo jak tego tematu się nie ruszy, to się okaże, że ludzie będą jeździć autobusami, żeby zaoszczędzić, a pociągi zetną. Nie można zepsuć sukcesu, jaki osiągnęła kolej do Wieliczki (tam bilet kolejowy wychodzi nawet bardziej ekonomicznie niż na komunikację miejską).
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
hurricane Moderator Komentarzy: 1694 04.08.2015 23:04 |
czatowiec, tak może być. Jednak jakaś alternatywa choć okrojona powinna pozostać. Gro lotnisk ma dojazd do miasta pociągiem i autobusem jednocześnie. Dlatego zarówno 208 jak i 292 powinny jeździć mniej więcej co godzinę, by razem dać takt 30 min.
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
szubak Administrator Komentarzy: 1694 05.08.2015 08:23 |
snejk04 napisał(a): Ale na lotnisku chyba pracują jacyś ludzie? Na pewno się ucieszą jak zostanie im tylko pociąg z cacy taryfą. Ale z jaką cacy taryfą? Przecież miesięczny ma kosztować 65 zł... |
|
![]() ![]() |
||
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4534 05.08.2015 17:58 |
I tak za dużo, powinien kosztować dodatkowe 10 zł do sieciowego.
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4534 21.08.2015 13:06 |
http://www.plk-sa.pl/biuro-prasowe/informacje-prasowe/z-winy-wykonawcy-mozliwe-przesuniecie-terminu-uruchomienia-pociagow-z-krakowa-do-balic-2863/
Jak dla mnie, taki pomysł jest debilny. Lepiej poczekać. |
|
![]() ![]() ![]() |
||
kuba203 Użytkownik Komentarzy: 4498 22.08.2015 06:52 |
To jest niezależnie od naszych dywagacji blamaż. Ale z drugiej strony lepszy pociąg co godzinę niż brak pociągów. I tak na większości tras w naszym kraju (w tym również o charakterze aglomeracyjnym) pasażerowie nie mają co liczyć na coś więcej.
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4534 22.08.2015 10:17 |
Ja jestem zwolennikiem oddawania klientom produktów w kształcie docelowym. Miesiąc-półtora bym poczekał, by było pełnowartościowo. No chyba, że to ma być dłużej...
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 09.09.2015 19:57 |
Kto by pomyślał, a jednak dasie:
http://kmkrakow.pl/ Cytat: Szanowni Pasażerowie! Uprzejmie informujemy, że w dniu 15.09.2015r. (wtorek) w ciągu ul. Balickiej uruchomiony zostanie nowy przystanek autobusowy ?Młynówka SKA? w rejonie nowego przystanku kolejowego Kraków Młynówka zlokalizowanego na trasie linii kolejowej Kraków Główny - Kraków Lotnisko będącej elementem powstającej Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej. Przystanek funkcjonować będzie w obu kierunkach jako ?na żądanie?. Na przystanku zatrzymywać się będą wszystkie linie autobusowe kursujące ulicą Balicką. Jednocześnie zmieniona zostanie nazwa przystanku ?Mydlniki PKP?, który będzie nosił nową nazwę ?Godlewskiego?. 😁 |
|
![]() ![]() |
||
Michał Wojtaszek Użytkownik Komentarzy: 2987 09.09.2015 21:36 |
Przecież ten przystanek miał tam być od początku, tylko kolejarze oczywiście nie uwzględnili wniosku o budowę zatok przystankowych 😛
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
czatowiec Użytkownik Komentarzy: 1561 10.09.2015 00:14 |
Michał Wojtaszek napisał(a): Przecież ten przystanek miał tam być od początku, tylko kolejarze oczywiście nie uwzględnili wniosku o budowę zatok przystankowych 😛 Może stwierdzili, że będą postępowi, bo ostatnio zauważyłem odwracanie mody na zatoki przystankowe w modę na wymuszacze kultury, uniemożliwiające ominięcie autobusu stojącego na przystanku 😛 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |