Konstal 105Na #447+445+446+405
Następne zdjęcie: Konstal 105Na #447+445+446+405»

Konstal 105Na #447+445+446+405
|
|
Ostatnie komentarze
Gkkm Użytkownik Komentarzy: 80 09.04.2015 18:25 |
Rocznicy 40lecia stopiątek w Krakowie, a równocześnie pożegnania i ich rychłej kasacji. Ciekawe gdzie się pomieszczą w obu zajezdniach przy 36 nowych tramwajach..
|
|
![]() ![]() |
||
M_Szymkowiak Użytkownik Komentarzy: 4229 09.04.2015 21:29 |
Zajezdnia na Blokowej już czeka.
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Gkkm Użytkownik Komentarzy: 80 10.04.2015 22:47 |
Wolałbym pozbyc się trochę leciwych kasztanów bez"świecidełek vol.2" w zamian za nowe pesy. Garstkę 105Na, które mają zostac do SDM 2016 dac na najbardziej obciążone brygady linii 52 na zmianę z "krakowiakami" Resztę wiedeńców na 24 obowiązkowo. Niech jeszcze parę lat Kurdwanów się nimi nacieszy, bo w Hucie mamy ich już za nadto, wszędzie na każdym kroku 🤣
Ale znając realia w tym mieście pesy dadzą na 50, a ochłapy rzucą do Huty.... zresztą jak zawsze. Najlepiej wszystko, co stacjonuje w Hucie i ma niską podłogę dac do ścisłego centrum, przecież nowszy tramwaj jest tylko dla wybranych z miasta. Jak ja to mówię w Hucie będzie stacjonowac I gen. Bombardiera z 1999 roku, kiedy to do Podgórza zawita VIII. |
|
![]() ![]() |
||
Dominiak Użytkownik Komentarzy: 3739 11.04.2015 01:14 |
Daj na 52 wysoko podłogowy wagon to Ci zaraz raban zrobią 😛
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
czatowiec Użytkownik Komentarzy: 1563 11.04.2015 07:47 |
Krakowiaki mają iść na "50" i "4", a NGT8 pozyskane z "50" mają iść na co drugą brygadę "52". Ale może być trochę kombinowania, bo na PSMKMS była wzmianka, że ponoć ze względu na wygodę MPK i PESY w kwestii uruchamiania i początku eksploatacji, wszystkie nowe wagony mają iść do PT, a PH może dostać w zamian trochę Bombardierów.
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
volferssj Użytkownik Komentarzy: 372 11.04.2015 11:02 |
czatowiec napisał(a): wszystkie nowe wagony mają iść do PT, a PH może dostać w zamian trochę Bombardierów. Nie wiem czy czytałem to samo ale... z tego artykułu wynika, że głównym argumentem jest lepsze przystosowanie Łagiewnik do obsługi niskaczy. Na razie może być dość dziwna sytuacja: Podgórze - Bombardiery i PESY + coś jeszcze, Huta - EU8N + reszta (choć oczywiście mogę się mylić). Kombinacji z wyjazdami/zjazdami tak czy inaczej będzie sporo. |
|
![]() ![]() ![]() |
||
Gkkm Użytkownik Komentarzy: 80 11.04.2015 19:48 |
Bez względu na to ile częściowo niskiej podłogi ma PH i tak wiekszosc z nich kierowana jest i będzie do ścisłego centrum na linie 3, 20, które raczej z Hutą wiele wspólnego nie mają ‼
Do tego dochodzą dodatkowe kilometry na wyjazdy i zjazdy do zajezdni, coś podobnego jak w przypadku obsługi linii 138, 142 przez Płaszów.. Śmieszną sprawą jest fakt, że początkowo pesy miały znalezc się w obu zajezdniach 🙂 Podgórze jak zwykle zresztą wszystko co nowe zgarnie dla siebie. Na huckie linie puszczą to samo co teraz - ochłap w postaci e1/ e1+c3. Żeby uspokoic mieszkańców huty dadzą łaskawie jakieś okruchy na 52. W końcu nie od dziś foruje się Kurdwanów, Krowodrzę z pominięciem huty. |
|
![]() ![]() |