Strona główna» Imprezy komunikacyjne i kolejowe» Krakowska Nocka 2009» Konstal 105Na #447+445+446+405

Konstal 105Na #447+445+446+405

Następne zdjęcie: Konstal 105Na #447+445+446+405»

Konstal 105Na #447+445+446+405

Data zrobienia zdjęcia: 4 stycznia 2009 roku (niedziela)
Opis: Kraków, ul. Limanowskiego. Niezapomniana impreza czworoskładem.
Z okazji 40-lecia stopiątek planujemy powtórzyć imprezę, tym razem pod koniec czerwca.
Słowa kluczowe: Konstal 105Na+105Na+105Na+105NaD #447+445+446+405 MPK_Kraków Kraków Limanowskiego Krakowska_Nocka_2009
Data dodania zdjęcia: 08.04.2015 21:13, Wyświetleń: 2566, Pobrań: 14, Wielkość pliku: 357.6 KB
Dodał: thomas_
IPTC Info
Date created: 04.01.2009
EXIF Info
Nazwa aparatu: PENTAX Corporation
Model aparatu: PENTAX K100D Super
Czas ekspozycji: 1 sec(s)
Wartość przysłony: F/8
Wartość ISO: 400
Data utworzenia: 04.01.2009 00:45:46
Długość ogniskowej: 33mm

Ostatnie komentarze

Gkkm
Użytkownik

Komentarzy: 80
09.04.2015 18:25
Rocznicy 40lecia stopiątek w Krakowie, a równocześnie pożegnania i ich rychłej kasacji. Ciekawe gdzie się pomieszczą w obu zajezdniach przy 36 nowych tramwajach..
Offline Gkkm
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4229
09.04.2015 21:29
Zajezdnia na Blokowej już czeka.
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
Gkkm
Użytkownik

Komentarzy: 80
10.04.2015 22:47
Wolałbym pozbyc się trochę leciwych kasztanów bez"świecidełek vol.2" w zamian za nowe pesy. Garstkę 105Na, które mają zostac do SDM 2016 dac na najbardziej obciążone brygady linii 52 na zmianę z "krakowiakami" Resztę wiedeńców na 24 obowiązkowo. Niech jeszcze parę lat Kurdwanów się nimi nacieszy, bo w Hucie mamy ich już za nadto, wszędzie na każdym kroku 🤣
Ale znając realia w tym mieście pesy dadzą na 50, a ochłapy rzucą do Huty.... zresztą jak zawsze. Najlepiej wszystko, co stacjonuje w Hucie i ma niską podłogę dac do ścisłego centrum, przecież nowszy tramwaj jest tylko dla wybranych z miasta.
Jak ja to mówię w Hucie będzie stacjonowac I gen. Bombardiera z 1999 roku, kiedy to do Podgórza zawita VIII.
Offline Gkkm
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
11.04.2015 01:14
Daj na 52 wysoko podłogowy wagon to Ci zaraz raban zrobią 😛
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
11.04.2015 07:47
Krakowiaki mają iść na "50" i "4", a NGT8 pozyskane z "50" mają iść na co drugą brygadę "52". Ale może być trochę kombinowania, bo na PSMKMS była wzmianka, że ponoć ze względu na wygodę MPK i PESY w kwestii uruchamiania i początku eksploatacji, wszystkie nowe wagony mają iść do PT, a PH może dostać w zamian trochę Bombardierów.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
volferssj
Użytkownik

Komentarzy: 372
11.04.2015 11:02
czatowiec napisał(a):
wszystkie nowe wagony mają iść do PT, a PH może dostać w zamian trochę Bombardierów.

Nie wiem czy czytałem to samo ale... z tego artykułu wynika, że głównym argumentem jest lepsze przystosowanie Łagiewnik do obsługi niskaczy. Na razie może być dość dziwna sytuacja: Podgórze - Bombardiery i PESY + coś jeszcze, Huta - EU8N + reszta (choć oczywiście mogę się mylić). Kombinacji z wyjazdami/zjazdami tak czy inaczej będzie sporo.
Offline volferssjtoretto84 at wp.pl
Gkkm
Użytkownik

Komentarzy: 80
11.04.2015 19:48
Bez względu na to ile częściowo niskiej podłogi ma PH i tak wiekszosc z nich kierowana jest i będzie do ścisłego centrum na linie 3, 20, które raczej z Hutą wiele wspólnego nie mają
Do tego dochodzą dodatkowe kilometry na wyjazdy i zjazdy do zajezdni, coś podobnego jak w przypadku obsługi linii 138, 142 przez Płaszów.. Śmieszną sprawą jest fakt, że początkowo pesy miały znalezc się w obu zajezdniach 🙂
Podgórze jak zwykle zresztą wszystko co nowe zgarnie dla siebie. Na huckie linie puszczą to samo co teraz - ochłap w postaci e1/ e1+c3. Żeby uspokoic mieszkańców huty dadzą łaskawie jakieś okruchy na 52. W końcu nie od dziś foruje się Kurdwanów, Krowodrzę z pominięciem huty.
Offline Gkkm