Przeglądając swoje notatki jak i zdjęcia 119 kursował z doczepą 519.
To było trochę inaczej - 119 kursował przez cały okres eksploatacji w Krakowie z tą samą przyczepą, ale początkowo nosiła ona numer 509. A numeracja składów T4+B4 wyglądała następująco:
111+501, 112+502 i tak dalej.
Zaś 509 później przenumerowano na 519
EDIT:
Po kolejnej konsultacji ze swoimi notatkami przyznaję Dionizowi rację o tyle że na zdjęciu jest już skład 119+519 - zmiana numeru przyczepy nastąpiła jeszcze w pierwszej połowie 1991 roku 😉
EDIT2:
Tak wiec Tomku dziękuję za lajka, ale jednak tytuł i kluczowe musisz poprawić 😉
Rafał może jedna wypadało by spytać Pana Jacka o dokładny numer tego składu zapewne wyjaśni kiedy było dokładnie prze-numerowanie, ja sam już mam wątpliwości osobiście byłem przekonany że 509 był przez dwa lata 1989-1990.
Były 2 wagony 509 i jeden został przenumerowany na 519 w momencie pojawienia się drugiego 509.
Więc jeśli @Wypalacz twierdzi, że wagon 119 jeździł cały czas z tą samą doczepką to wychodziłoby na to, że w momencie robienia zdjęcia była to już doczepa 519.