Ciekawe co za specjalista wymyślił ten napis "silnik hybrydowy" 😕 Hybrydowy to jest napęd, a silnik spalinowy czy elektryczny. Poza tym czy 130-miejscowy przegubowiec jest odpowiedni do napełnień linii 501?
@Dziwny: ważna jest fasada, zaraz czymś głupim uzasadnią, że jeździ na 501 i trzeba sobie radzić. W sumie to dobrze, że zdjęto go ze 105, gdyby ktoś chciał dogodzić pasażerom to ranną zmianę powinien wykonywać na 130, a popołudniową na 572.
@AndrzejK: taka mapka to standard w Krakowie, pomierz sobie np. odległości bloków przy Bochenka do przystanków
Chodziło mi o coś innego, też mam z bloków daleko do przystanku. I nie, 1200 m nie jest standardem w Krakowie. W blokowiskach komuszych 700 m to już bardzo dużo. Z reguły mieści się w 500 m. Na stare osiedla komunikacja wjeżdżała. Na nowe może też by wjeżdżała, ale nie ma jak.
Komunistyczny blok Łużycka 69 a przystanek pseudoszybkiego tramwaju 'Piaski Nowe' to w linii prostej 550 metrów, piechtą ok. 700, niestety tak jak mówisz nikt nie pomyślał aby ulicę Bochenka wybudować tak, aby wjechał tam np. 164
Z najdalszych części jest kilometr na AWF, ale tam już bliżej jest na Stella na tkwiące w korku autobusy.
Budują się kolejne biurowce, uliczka taka że ledwo się 2 osobówki mieszczą, po prostu podręcznikowy okaz polskiej urbanistyki początków XXI wieku.
Dobra, nie uwzględniłem zagłębienia się w teren Comarchu. Na tę chwilę jest najdalej, ten za nim nie jest jeszcze ukończony. Oprócz nowego budynku Comarchu budują się jeszcze dwa inne, a trzeci nie jest chyba jeszcze w pełni wykorzystany. Będzie tam sajgon. Trochę się offtop zrobił 😉
Tam już jest sajgon, niewyobrażam sobie żeby mogło być gorzej. A co do 501, na pewno polepszyła się obsługa ROK gdzie 173 jeździ co 24 między szczytem, a czy cokolwiek dla osiedla za galerią? Nie sądzę. Nikt nawet nie pomyśli pewnie żeby się przesiąść z auta. A szkoda bo po drugiej stronie 168 sprawdza się doskonale.
501 - to był dobry ruch, pytanie jak wpłynął na 139/439 do Mydlnik, owszem skierowano tam kawałek dalej 172, miejmy nadzieje ze dobrze. Dla miasta w mieście w Czyżynach jedynym rozwiązaniem jest skierowanie tam 429 i 439 oczywiście jako linie całodzienne, tylko że brak dróg. Pas lotniska zabytkowy i święty, ale kawałek za kim nikt nie oprotestuje tego, że ulicy przyzwoitej brak. Oto Kraków na progu trzynastego roku rządów Jacka Majchrowskiego
Jak dla mnie 501 w obecnym wykonaniu ma się całkiem nieźle, chyba tylko od dwóch osób z Widoku słyszałem narzekanie. Napełnienia są dobre, linia się absolutnie nie marnuje i nie spadła rangą nagle tak, aby 18-metrowce tam były złe.
Zdecydowanie brakuje przystanku Jasnogórska w dwie strony. Kilkukrotnie widziałem jak ludzie dojeżdżali do pętli i przesiadali się na 501 które za chwile miało odjeżdżać.
Ponadto brakuje jak zawsze ulic, układ - droga za galerią, Stawowa, Stelmachów wymaga jakiegoś rozsądnego i szybkiego rozpracowania przez dzielnicę, 501 spokojnie może jechać tam dalej, w ten sposób obsłuży osiedla przy "generalskich" ulicach
http://pics.tinypic.pl/i/00613/dck2isdqnahv.jpg