Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Autobusy» Solaris Urbino 18 hybrid» Solaris Urbino 18 Hybrid #BH611

Solaris Urbino 18 Hybrid #BH611

«Poprzednie zdjęcie: Solaris Urbino 18 Hybrid #BH611
Następne zdjęcie: Solaris Urbino 18 Hybrid #BH611 - wnętrze»

Solaris Urbino 18 Hybrid #BH611

Data zrobienia zdjęcia: 29 grudnia 2014 roku (poniedziałek)
Opis: Pętla Chełmońskiego Osiedle. Po dzisiejszej prezentacji hybrydy, autobus zaczął kursować na linii 501.
Słowa kluczowe: Solaris Urbino_18 Hybrid #BH611 MPK_Kraków Kraków Chełmońskiego_Osiedle linia_501
Data dodania zdjęcia: 29.12.2014 14:06, Wyświetleń: 3523, Pobrań: 15, Wielkość pliku: 448.5 KB
Dodał: thomas_
IPTC Info
Byline: Tomasz Bielecki
Date created: 29.12.2014
Copyright Notice: Tomasz Bielecki
EXIF Info
Nazwa aparatu: Canon
Model aparatu: Canon EOS 70D
Czas ekspozycji: 1/200 sec(s)
Wartość przysłony: F/8
Wartość ISO: 125
Data utworzenia: 29.12.2014 11:54:47
Długość ogniskowej: 10mm

Ostatnie komentarze

AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
29.12.2014 15:22
Zastosowano tu innowacyjny model obsługi komunikacyjnej osiedli mieszkaniowych:
http://pics.tinypic.pl/i/00613/dck2isdqnahv.jpg
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
mzk804
Użytkownik

Komentarzy: 519
29.12.2014 15:54
Bez oklejenia również przodu, wygląda to okropnie, niestety.
Offline mzk804peczek804 at gmail.comhttp://phototrans.pl/autobusy.php?s=5014&autor_id=232&send_data=S
ALBert
Użytkownik

Komentarzy: 547
29.12.2014 16:07
mzk804, jak dla mnie tragedii nie ma, ale faktycznie, ładniej by to wyglądało jakby od razu cały obkleili.
Offline ALBertalbertf at interia.pl
dwaeuro
Użytkownik

Komentarzy: 136
29.12.2014 16:51
AndrzejK, w Hucie to normalne odległóści od pewnego czasu...
Offline dwaeurodwaeuro at interia.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
29.12.2014 17:47
Nie wiem co masz na myśli. Chodziło mi o nowe trasy, Górka Narodowa ta sama "idea".
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
dwaeuro
Użytkownik

Komentarzy: 136
29.12.2014 18:16
A mnie chodzi oto, że przez skracanie linii i obcinanie kursów w Hucie odległości są podobne.
Offline dwaeurodwaeuro at interia.pl
ALBert
Użytkownik

Komentarzy: 547
29.12.2014 20:26
dwaeuro napisał(a):
A mnie chodzi oto, że przez skracanie linii i obcinanie kursów w Hucie odległości są podobne.

Które linie masz na myśli?
Offline ALBertalbertf at interia.pl
dwaeuro
Użytkownik

Komentarzy: 136
29.12.2014 21:18
np. 149.
Offline dwaeurodwaeuro at interia.pl
Max998
Użytkownik

Komentarzy: 778
29.12.2014 23:50
Łee myślałem, że PKM Sosnowiec ją kupi jak tylko zajedzie na testy.. 😁
Offline Max998
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
30.12.2014 00:16
Max998 napisał(a):
Łee myślałem, że PKM Sosnowiec ją kupi jak tylko zajedzie na testy.. 😁

Wam to już wystarczy tych hybryd. Zostawcie cosik innym 😛
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
Dziwny
Użytkownik

Komentarzy: 238
30.12.2014 08:30
Ciekawe co za specjalista wymyślił ten napis "silnik hybrydowy" 😕 Hybrydowy to jest napęd, a silnik spalinowy czy elektryczny. Poza tym czy 130-miejscowy przegubowiec jest odpowiedni do napełnień linii 501?
Offline Dziwny
mouset
Użytkownik

Komentarzy: 1103
30.12.2014 08:41
@Dziwny: ważna jest fasada, zaraz czymś głupim uzasadnią, że jeździ na 501 i trzeba sobie radzić. W sumie to dobrze, że zdjęto go ze 105, gdyby ktoś chciał dogodzić pasażerom to ranną zmianę powinien wykonywać na 130, a popołudniową na 572.
@AndrzejK: taka mapka to standard w Krakowie, pomierz sobie np. odległości bloków przy Bochenka do przystanków
Offline mousetklub428 at wp.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
30.12.2014 09:24
Chodziło mi o coś innego, też mam z bloków daleko do przystanku. I nie, 1200 m nie jest standardem w Krakowie. W blokowiskach komuszych 700 m to już bardzo dużo. Z reguły mieści się w 500 m. Na stare osiedla komunikacja wjeżdżała. Na nowe może też by wjeżdżała, ale nie ma jak.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
mouset
Użytkownik

Komentarzy: 1103
30.12.2014 12:07
Komunistyczny blok Łużycka 69 a przystanek pseudoszybkiego tramwaju 'Piaski Nowe' to w linii prostej 550 metrów, piechtą ok. 700, niestety tak jak mówisz nikt nie pomyślał aby ulicę Bochenka wybudować tak, aby wjechał tam np. 164
Offline mousetklub428 at wp.pl
dwaeuro
Użytkownik

Komentarzy: 136
30.12.2014 12:44
A ulica Prof. Życzkowskiego przy której uczy się, leczy lub pracuje ponad 10 000 ludzi dziennie i ma ponad 1300m do tramwaju... 🙄
Offline dwaeurodwaeuro at interia.pl
pilot1123
Użytkownik

Komentarzy: 622
30.12.2014 13:11
Z najdalszych części jest kilometr na AWF, ale tam już bliżej jest na Stella na tkwiące w korku autobusy.
Budują się kolejne biurowce, uliczka taka że ledwo się 2 osobówki mieszczą, po prostu podręcznikowy okaz polskiej urbanistyki początków XXI wieku.
Offline pilot1123https://www.google.com/+S%C5%82awomirBosak9000
dwaeuro
Użytkownik

Komentarzy: 136
30.12.2014 13:17
@pilot1123 z iMed24 jest wg. mapy Googla 1250m, a nie jest to najdalej położony budynek.
Offline dwaeurodwaeuro at interia.pl
pilot1123
Użytkownik

Komentarzy: 622
30.12.2014 13:21
Dobra, nie uwzględniłem zagłębienia się w teren Comarchu. Na tę chwilę jest najdalej, ten za nim nie jest jeszcze ukończony. Oprócz nowego budynku Comarchu budują się jeszcze dwa inne, a trzeci nie jest chyba jeszcze w pełni wykorzystany. Będzie tam sajgon. Trochę się offtop zrobił 😉
Offline pilot1123https://www.google.com/+S%C5%82awomirBosak9000
Burdzio
Użytkownik

Komentarzy: 98
30.12.2014 15:30
Tam już jest sajgon, niewyobrażam sobie żeby mogło być gorzej. A co do 501, na pewno polepszyła się obsługa ROK gdzie 173 jeździ co 24 między szczytem, a czy cokolwiek dla osiedla za galerią? Nie sądzę. Nikt nawet nie pomyśli pewnie żeby się przesiąść z auta. A szkoda bo po drugiej stronie 168 sprawdza się doskonale.
Offline Burdzio
mouset
Użytkownik

Komentarzy: 1103
30.12.2014 16:36
501 - to był dobry ruch, pytanie jak wpłynął na 139/439 do Mydlnik, owszem skierowano tam kawałek dalej 172, miejmy nadzieje ze dobrze. Dla miasta w mieście w Czyżynach jedynym rozwiązaniem jest skierowanie tam 429 i 439 oczywiście jako linie całodzienne, tylko że brak dróg. Pas lotniska zabytkowy i święty, ale kawałek za kim nikt nie oprotestuje tego, że ulicy przyzwoitej brak. Oto Kraków na progu trzynastego roku rządów Jacka Majchrowskiego
Offline mousetklub428 at wp.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
30.12.2014 17:21
Ponadto czasami jest blisko, ale nie da się dojść 😛
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
30.12.2014 18:12
Jak dla mnie 501 w obecnym wykonaniu ma się całkiem nieźle, chyba tylko od dwóch osób z Widoku słyszałem narzekanie. Napełnienia są dobre, linia się absolutnie nie marnuje i nie spadła rangą nagle tak, aby 18-metrowce tam były złe.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Burdzio
Użytkownik

Komentarzy: 98
30.12.2014 19:39
Zdecydowanie brakuje przystanku Jasnogórska w dwie strony. Kilkukrotnie widziałem jak ludzie dojeżdżali do pętli i przesiadali się na 501 które za chwile miało odjeżdżać.
Offline Burdzio
mouset
Użytkownik

Komentarzy: 1103
31.12.2014 08:04
Ponadto brakuje jak zawsze ulic, układ - droga za galerią, Stawowa, Stelmachów wymaga jakiegoś rozsądnego i szybkiego rozpracowania przez dzielnicę, 501 spokojnie może jechać tam dalej, w ten sposób obsłuży osiedla przy "generalskich" ulicach
Offline mousetklub428 at wp.pl
tophie
Użytkownik

Komentarzy: 390
03.01.2015 11:23
mzk804 napisał(a):
Bez oklejenia również przodu, wygląda to okropnie, niestety.

Posłuchano, dziś już jeździ z oklejonym przodem. 🙂
Offline tophie
mzk804
Użytkownik

Komentarzy: 519
03.01.2015 13:43
tophie napisał(a):
Posłuchano, dziś już jeździ z oklejonym przodem. 🙂

Widziałem na TeWuBiu 😉
Offline mzk804peczek804 at gmail.comhttp://phototrans.pl/autobusy.php?s=5014&autor_id=232&send_data=S
vear
Administrator

Komentarzy: 2470
03.01.2015 13:53
Nawet już wczoraj jeździł, jak nie wczesniej 🙂
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info