Strona główna» Szukaj» E1 #232+692

E1 #232+692

E1 #232+692

Data zrobienia zdjęcia: 24 lutego 2013 roku (niedziela)
Opis: Kraków, ulica Józefa Dietla.

Tak dla udokumentowania ostatniej serii zmian numerów taborowych w MPK Kraków. I z nadzieją że to ostatnie zdjęcie ze śniegiem w tym sezonie...
Słowa kluczowe: SGP Lohner E1+c3 #232+692 linia_22 #132+592 MPK_Kraków Kraków Dietla
Data dodania zdjęcia: 24.02.2013 17:56, Wyświetleń: 1831, Pobrań: 7, Wielkość pliku: 243.4 KB
Dodał: Wypalacz Rafał
EXIF Info
Nazwa aparatu: PENTAX
Model aparatu: PENTAX K-30
Czas ekspozycji: 1/160 sec(s)
Wartość przysłony: F/6.3
Wartość ISO: 200
Data utworzenia: 24.02.2013 11:01:41
Długość ogniskowej: 133mm

Ostatnie komentarze

busik105
Użytkownik

Komentarzy: 1111
24.02.2013 17:59
#232+692. 😉
Offline busik105
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
24.02.2013 18:24
No fakt, dzięki.
Offline Wypalacz Rafał
Jasiek1993krk
Użytkownik

Komentarzy: 1288
24.02.2013 19:17
To też wczoraj jakąś 6 na doczepce widziałem i się zdziwiłem, a teraz to już jasne. Ale po co ta zmiana z 1 na 2?
Offline Jasiek1993krkjasiek1993krk at interia.pl
Sędzia Czesław
Administrator

Komentarzy: 989
24.02.2013 19:18
Żeby rozróżnić wiedeńce, które stacjonują na Podgórzu od tych z Huty.
Offline Sędzia Czesławsedziaczeslaw at interia.plhttps://fototramwaj.wordpress.com/
Jasiek1993krk
Użytkownik

Komentarzy: 1288
24.02.2013 19:19
To przynajmniej jakaś logika będzie. A teraz które są z NH a które z Podgórza?
Offline Jasiek1993krkjasiek1993krk at interia.pl
Sędzia Czesław
Administrator

Komentarzy: 989
24.02.2013 19:23
Te z "2" i "6" są z Podgórza.
Offline Sędzia Czesławsedziaczeslaw at interia.plhttps://fototramwaj.wordpress.com/
Jasiek1993krk
Użytkownik

Komentarzy: 1288
24.02.2013 19:35
Ok, dzięki🙂.
Offline Jasiek1993krkjasiek1993krk at interia.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
24.02.2013 19:47
Sędzia Czesław napisał(a):
Żeby rozróżnić wiedeńce, które stacjonują na Podgórzu od tych z Huty.


Tyle że trudno nie podważyć sensu takiej operacji, bo MPK nadając tramwajom numery oprócz liczb stosuje także litery określające zajezdnię i typ pojazdu - analogicznie jak w autobusach, z tą różnicą że w tramwajach tychże liter nie umieszcza się na pojazdach (choć w którymś z GT8S widziałem wewnątrz wagonu tabliczkę z takim właśnie oznaczeniem)...

Ciekawi mnie natomiast jak rozwiążą kwestię numeracji kolejnych E1 i c3 wprowadzanych do ruchu - czy numerując je wypełnią luki w numeracji w danej zajezdni czy raczej dostaną numery od X74 wzwyż (X - 1 lub 2, w zależności od zajezdni)
Offline Wypalacz Rafał
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
24.02.2013 20:37
Wypalacz Rafał napisał(a):
Tyle że trudno nie podważyć sensu takiej operacji


Ja już dawno nie próbuję się doszukiwać logiki w działaniach MPK...
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
mateusz612
Użytkownik

Komentarzy: 221
24.02.2013 20:55
del.
Offline mateusz612
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2991
24.02.2013 21:32
Podobno zdarzały się sytuacje, że w przypadku awarii wiednia z Podgórza wysyłali na podmianę wóz z... Nowej Huty, więc chyba jakiś sens zmiany numerów można dostrzec 😉
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
24.02.2013 22:43
To że w papierach jest wyróżnik zajezdni, to nie oznacza że to jest wystarczające. Teraz dzięki zmianie numerów przynajmniej każdy motorniczy czy NR z daleka będzie wiedział z której to zajezdni wozy. Czy ktoś robi raban o to że stopiątki mają różne zakresy numeracji w zależności od zajezdni?
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
25.02.2013 05:26
Michał Wojtaszek napisał(a):
Podobno zdarzały się sytuacje, że w przypadku awarii wiednia z Podgórza wysyłali na podmianę wóz z... Nowej Huty, więc chyba jakiś sens zmiany numerów można dostrzec 😉


Czyli w zajezdni nie wiedzą, co mają na stanie? To w takim razie i tak nic tu nie pomoże.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl