Strona główna» Imprezy komunikacyjne i kolejowe» TRANSEXPO 2012» Nowe VDO

Nowe VDO

«Poprzednie zdjęcie: MAN NL250 Lion's City Hybrid
Następne zdjęcie: Solaris Urbino 12 Electric»

Nowe VDO

Data zrobienia zdjęcia: 10 października 2012 roku (środa)
Opis: Tak będzie wyglądało nowe VDO
Słowa kluczowe: Drab-Pol_S.A VDO_Continental Kielce Transexpo_2012
Data dodania zdjęcia: 12.10.2012 18:13, Wyświetleń: 2381, Pobrań: 25, Wielkość pliku: 217.3 KB
Dodał: Dominiak
EXIF Info
Nazwa aparatu: NIKON CORPORATION
Model aparatu: NIKON D3000
Czas ekspozycji: 1/60 sec(s)
Wartość przysłony: F/0
Wartość ISO: 400
Data utworzenia: 10.10.2012 12:38:18
Długość ogniskowej: 0mm

Ostatnie komentarze

Przemek
Użytkownik

Komentarzy: 817
13.10.2012 19:41
Chciałbym coś takiego w wersji do podpięcia do komputera 😉
Offline Przemekhttps://transportnews.eu/
Max998
Użytkownik

Komentarzy: 778
14.10.2012 14:12
Jak widać i w XXIw. da się zrobić normalnie wyglądający i o wiele lepszy pulpit od tych dotykowych dziadostewek Solarisa. Lubię tę markę ale ich pulpity zaczynają mnie odstraszać.. 🙄
Offline Max998
Sudi
Użytkownik

Komentarzy: 3364
14.10.2012 21:21
Przecież Actia w Solarisach pięknie wygląda, nie wiem czego chcesz. Poza tym nie wiele różni sie od najnowszego VDO.
Offline Sudi
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
14.10.2012 22:30
Maxowi chyba chodzi o pulpity z dotykowymi ekranami, np. w U12 Hybrid i Urbino Electric 😛
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Max998
Użytkownik

Komentarzy: 778
14.10.2012 23:33
Otóż to, MAN również posiada np. Hybrydę i nie robi jakiś dziwactw ''ułatwiających'' pracę.
Offline Max998
vear
Administrator

Komentarzy: 2470
15.10.2012 00:18
Podstawowym atutem dotykowego panelu jest jego niższa awaryjność (zakładając dopracowanie oprogramowania) z uwagi na brak jakichkolwiek elementów ruchomych. Bywały przypadki zatrzymania spowodowanego niestykaniem przełącznika od zamykania drzwi w stozłomce 😈 Nie mówię już o prędkościo- i obrotomierzu, w których sama źle wyważona czy poluzowana wskazówka potrafi rażąco wpływać na niepewność pomiaru, podczas gdy w przypadku jej istnienia tylko na ekranie, problem całkowicie odpada.
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
Max998
Użytkownik

Komentarzy: 778
15.10.2012 11:40
Najwidoczniej jestem staroświecki hehe.
Offline Max998
pilot1123
Użytkownik

Komentarzy: 622
15.10.2012 15:50
Ciekawi mnie jak długo te panele dotykowe wytrzymają. Największą ich zaletą jest uniwersalność, wiele rzeczy można przekonfigurować, aby zwiększyć ergonomię pracy.
Offline pilot1123https://www.google.com/+S%C5%82awomirBosak9000
Przemek
Użytkownik

Komentarzy: 817
20.10.2012 13:42
pilot1123 napisał(a):
Ciekawi mnie jak długo te panele dotykowe wytrzymają.
Jeśli są lepszej jakości i bardziej odporne na zarysowanie paznokciami niż w LG GT540, to nie ma o co się martwić.
Offline Przemekhttps://transportnews.eu/
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
20.10.2012 18:55
vear napisał(a):
Podstawowym atutem dotykowego panelu jest jego niższa awaryjność (...)

To muszą być wyświetlacze naprawdę wysokiej jakości. Pomijając odporność na niskie temperatury (w naszym klimacie co roku jest kilka nocy z temperaturą -15*c i mniej), długie wystawienie na promieniowanie słoneczne, odporność na urazy mechaniczne. Wiem że nie jeden zwykły wyświetlacz miewa z tym problem. Dotykowy musi sobie jeszcze radzić z ciągłym macaniem.
Autobus liczony jest na ile? 15? 20 lat? Wątpię żeby najlepsze dostępne wyświetlacze dotykowe miały aż taką żywotność w tego typu eksploatacji.
Nie raz już widziałem w autobusach i ciężarówkach wyświetlacz (nie dotykowy,bardziej osłonięty) wyświetlający w połowie ciekłokrystaliczną plamę zamiast danych.

W takim klasycznym przełączniku jest dużo mniej rzeczy które mogą się zepsuć, no i da się go pojedynczo wymienić za parę złotych.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com