Strona główna» Kolej» Elektryczne zespoły trakcyjne» EN57» EN57-1457

EN57-1457

«Poprzednie zdjęcie: EN57-1037
Następne zdjęcie: EN57-779»

EN57-1457

Data zrobienia zdjęcia: 3 marca 2012 roku (sobota)
Opis: Kokotów. Osobowy do Krakowa i ścigający go towarowy jadą "niewłaściwym torem" ze względu na jakieś prace w Rudzicach.
Przy okazji tego zdjęcia nasuwa mi się pytanie: Czytałem kiedyś o sygnałach kolejowych, że jadąc niewłaściwym torem na czele pociągu powinny być dwa światła białe (górne i od strony toru właściwego) oraz jedno czerwone jak te, widoczne na tym zdjęciu . Coś się zmieniło w przepisach że tych sygnałów się już nie używa? Zastanawiałem się nad tym w kontekście ostatniej katastrofy kolejowej... Gdyby mechanicy widzieli że jeden jedzie pod prąd to może mieli by więcej czasu na reakcję i hamowanie...
Słowa kluczowe: EN57 EN57-1457 PR ET22 ET22-634 PKP PKP_Cargo Kokotów D29-91
Data dodania zdjęcia: 08.03.2012 09:03, Wyświetleń: 1377, Pobrań: 4, Wielkość pliku: 295.3 KB
Dodał: Unrealgod

Ostatnie komentarze

vear
Administrator

Komentarzy: 2470
08.03.2012 09:06
Nie używa się na liniach z SBL
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
08.03.2012 13:47
Ok, logiczne. Ale jak pamiętam na podlinkowanym zdjęciu to jedyny przypadek zaobserwowania przeze mnie tego sygnału. Inne pociągi takiego sygnału nie podawały.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Butelka
Użytkownik

Komentarzy: 492
08.03.2012 16:04
Poprawka - nie używa się na liniach z dwukierunkową SBL.
Offline Butelka
Ziner
Użytkownik

Komentarzy: 648
08.03.2012 17:37
Poprawka poprawek - nie używa się na jakiejkolwiek blokadzie przystosowanej do ruchu dwukierunkowego.
Offline Zinereu07483 at o2.plhttp://www.ep09.rail.pl