Strona główna» Kolej» Elektryczne zespoły trakcyjne» EN71» EN71-012

EN71-012

«Poprzednie zdjęcie: EN71-045
Następne zdjęcie: EN71-007»

EN71-012

Data zrobienia zdjęcia: 12 listopada 2011 roku (sobota)
Opis: Wieliczka, pociąg regio z Wieliczki do Oświęcimia czeka na odjazd przy tymczasowym peronie stacji początkowej.

P.S.
Pozostałe zdjęcia z remontu wrzuciłem na Forum Polskich Wieżowców
Słowa kluczowe: EN71 EN71-012 Przewozy_Regionalne Wieliczka D29-109 remont 990px
Data dodania zdjęcia: 12.11.2011 23:49, Wyświetleń: 2246, Pobrań: 21, Wielkość pliku: 287.8 KB
Dodał: Wypalacz Rafał
EXIF Info
Nazwa aparatu: PENTAX Corporation
Model aparatu: PENTAX K100D Super
Czas ekspozycji: 1/90 sec(s)
Wartość przysłony: F/8
Wartość ISO: 200
Data utworzenia: 12.11.2011 14:53:52
Długość ogniskowej: 53mm

Ostatnie komentarze

kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
13.11.2011 09:00
Korzysta ktoś z tego przystanku?
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
13.11.2011 09:05
No, pociągiem przyjechało dość sporo osób, chcąc nie chcąc musieli skorzystać z tego przystanku - choć trudno im było ukryć zaskoczenie/rozczarowanie na twarzach (zwłaszcza że pociąg miał na wyświetlaczu "Wieliczka Rynek" ). Jeśli chodzi o osoby wsiadające, to na przyjazd pociągu czekało troje ludzi, ile osób ewentualnie doszło później - nie wiem, nie czekałem na odjazd.
Offline Wypalacz Rafał
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
13.11.2011 09:50
Ciekawe, czy linia przeżyje te eksperymenty...
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
13.11.2011 11:13
Szybkie (dali bóg szybsze po remoncie) połączenie Wieliczki z centrum Krakowa to raczej dobra oferta. Byle zostawić odpowiednią częstotliwość, to nawet można nazwać koleją aglomeracyjną.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
13.11.2011 11:50
A jeszcze gdyby jakimś niewyobrażalnym cudem udało się zapewnić integrację taryfową pociągów i komunikacji miejskiej w Krakowie i okolicach...
Offline Wypalacz Rafał
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
13.11.2011 12:10
Remont da 3-4 minuty zysku na całej trasie. Kolej aglomeracyjna musiałaby mieć równo co pół godziny odjazd przez większość dnia (nie będzie tu tego raczej). A przesunięcie przystanku odbywa się w najgorszym możliwym kierunku - oddala kolej od bloków.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
vear
Administrator

Komentarzy: 2470
14.11.2011 01:14
Niemniej jeśli w Wieliczce powróci możliwość krzyżowania pociągów, dużo łatwiej będzie można pomyśleć o wyższej częstotliwości. Wprawdzie już w RJ 2009/2010 pociągi do Wieliczki miały kursować co 30 minut, mijając się w Bieżanowie, czego zapewne przez kasę zaniechano, to i tak wówczas wszystko byłoby pięknie do pierwszego lepszego opóźnienia, które przeciągałoby się do końca dnia...
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info