O rany... Przecież przeciętny pasażer nie wie, że GT8S jest od niedawna w Krk, tak samo jest z E1. Pasażerowie myślą, że to są tramwaje, które są w Krk od początku swojej eksploatacji. Szyld rossmanna po prostu rzuca się w oczy, dlatego pomysł wycięcia go. Snując takie wywody jak w poprzednich komentarzach można powiedzieć że ludzie na zdjęciu są zbyt nowocześni, kamienice zbyt odnowione, uchwyty trakcji też, itp.
O rany... Przecież przeciętny pasażer nie wie, że GT8S jest od niedawna w Krk, tak samo jest z E1. Pasażerowie myślą, że to są tramwaje, które są w Krk od początku swojej eksploatacji. Szyld rossmanna po prostu rzuca się w oczy, dlatego pomysł wycięcia go. Snując takie wywody jak w poprzednich komentarzach można powiedzieć że ludzie na zdjęciu są zbyt nowocześni, kamienice zbyt odnowione, uchwyty trakcji też, itp.
Musisz uważać na słowa, zaraz usłyszysz że trakcja to rodzaj napędu pojazdu szynowego, gwarantuję Ci 😛
O rany... Przecież przeciętny pasażer nie wie, że GT8S jest od niedawna w Krk, tak samo jest z E1. Pasażerowie myślą, że to są tramwaje, które są w Krk od początku swojej eksploatacji. Szyld rossmanna po prostu rzuca się w oczy, dlatego pomysł wycięcia go. Snując takie wywody jak w poprzednich komentarzach można powiedzieć że ludzie na zdjęciu są zbyt nowocześni, kamienice zbyt odnowione, uchwyty trakcji też, itp.
Musisz uważać na słowa, zaraz usłyszysz że trakcja to rodzaj napędu pojazdu szynowego, gwarantuję Ci 😛
To jak u licha nazwać te druty ❓ Sieć Trakcyjna, Przewody Zasilania, czy drut kolczasty z więzienia ❓
O kurcze ale wywołałem dyskusję tym swoim komentarzem 🤣 . Ale ja to tylko tak napisałem ogólnie o tej fotce, gdyż jest utrzymana w takim stylu retro 😉 . Ale jak już się czepiać , to zapomnieliście o samochodzie i motocyklu na prawym pasie. No i pierwsze modele 105N miały te dodatkowe szybki i chyba nie co inny patyk. A co do wagonów E1, to są chyba starsze niż 105N, tyle że stozłomki powstawały w Polsce, technicznie już były zacofane w momencie projektu.
Aha i wbrew pozorom przeciętny pasażer wie, że wagony N8S, GT8S, EU8N to są stare trupy tylko sprowadzone i odmłodzone rzez MPK. Porównajcie sobie nową konstrukcję Bombardiera NGT6 a tych tramwajów, przecież to z daleka widać że to stare konstrukcje, zarówno po detalach zewnętrznych jak i po wewnętrznych tych wagonów i żadne modyfikacje wizualne tutaj nic nie dadzą.
Nie mówiąc już o E1
No, zostanie tylko wymazać trzeci wagon, dorobić szybki, przebudować kaseton na tablicę, wymienić duży kwadrat i tak dalej...
Dołożyć tablicę na dachu...
TOMAS8112 napisał(a):
(...)Porównajcie sobie nową konstrukcję Bombardiera NGT6 a tych tramwajów, przecież to z daleka widać że to stare konstrukcje, zarówno po detalach zewnętrznych jak i po wewnętrznych tych wagonów i żadne modyfikacje wizualne tutaj nic nie dadzą.
Nie mówiąc już o E1
Paradoksalnie NGT6 wcale taką nową konstrukcją nie jest.