Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Tramwaje» Konstal 105Na» Konstal 105Na #391+390+389

Konstal 105Na #391+390+389

«Poprzednie zdjęcie: Konstal 105Na #936+937+938
Następne zdjęcie: Konstal 105Na #734+735»

Konstal 105Na #391+390+389

Data zrobienia zdjęcia: 21 kwietnia 2011 roku (czwartek)
Opis: Kraków, Teatr Bagatela
Słowa kluczowe: Konstal 105Na #391+390+389 linia_4 Kraków MPK_Kraków Dunajewskiego Teatr_Bagatela B&W HDR
Data dodania zdjęcia: 03.11.2011 00:13, Wyświetleń: 2024, Pobrań: 8, Wielkość pliku: 362.3 KB
Dodał: akselmen
EXIF Info
Nazwa aparatu: Canon
Model aparatu: Canon EOS DIGITAL REBEL XT
Czas ekspozycji: 1/1600 sec(s)
Wartość przysłony: F/3.5
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 21.04.2011 13:46:25
Długość ogniskowej: 18mm

Ostatnie komentarze

TOMAS8112
Użytkownik

Komentarzy: 303
03.11.2011 14:56
Hmm, gdyby zdjąć tą reklamę Rossmann`a, to można by powiedzieć że to fotka z początków eksploatacji wagonów 105N w Krakowie 😁
Offline TOMAS8112
przemyslaw
Gość

03.11.2011 15:54
Myślę , że solarium też 😉
 
vear
Administrator

Komentarzy: 2470
03.11.2011 16:09
No, zostanie tylko wymazać trzeci wagon, dorobić szybki, przebudować kaseton na tablicę, wymienić duży kwadrat i tak dalej...
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
Andrzej
Użytkownik

Komentarzy: 141
03.11.2011 18:20
Oraz nowoczesne latarnie, GT8S z tyłu itd. 😉
Offline Andrzej
B4
Użytkownik

Komentarzy: 364
03.11.2011 18:37
O rany... Przecież przeciętny pasażer nie wie, że GT8S jest od niedawna w Krk, tak samo jest z E1. Pasażerowie myślą, że to są tramwaje, które są w Krk od początku swojej eksploatacji. Szyld rossmanna po prostu rzuca się w oczy, dlatego pomysł wycięcia go. Snując takie wywody jak w poprzednich komentarzach można powiedzieć że ludzie na zdjęciu są zbyt nowocześni, kamienice zbyt odnowione, uchwyty trakcji też, itp.
Offline B4https://www.facebook.com/pages/Krochmal-Photography/133892706698495
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
03.11.2011 18:41
I nowe fotele w wagonie 😛
Offline szubak
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
03.11.2011 18:43
B4 napisał(a):
O rany... Przecież przeciętny pasażer nie wie, że GT8S jest od niedawna w Krk, tak samo jest z E1. Pasażerowie myślą, że to są tramwaje, które są w Krk od początku swojej eksploatacji. Szyld rossmanna po prostu rzuca się w oczy, dlatego pomysł wycięcia go. Snując takie wywody jak w poprzednich komentarzach można powiedzieć że ludzie na zdjęciu są zbyt nowocześni, kamienice zbyt odnowione, uchwyty trakcji też, itp.

Musisz uważać na słowa, zaraz usłyszysz że trakcja to rodzaj napędu pojazdu szynowego, gwarantuję Ci 😛
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
03.11.2011 18:46
Odnowione kamienice to nam akurat nie grożą 😉
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
B4
Użytkownik

Komentarzy: 364
03.11.2011 21:45
czatowiec napisał(a):
B4 napisał(a):
O rany... Przecież przeciętny pasażer nie wie, że GT8S jest od niedawna w Krk, tak samo jest z E1. Pasażerowie myślą, że to są tramwaje, które są w Krk od początku swojej eksploatacji. Szyld rossmanna po prostu rzuca się w oczy, dlatego pomysł wycięcia go. Snując takie wywody jak w poprzednich komentarzach można powiedzieć że ludzie na zdjęciu są zbyt nowocześni, kamienice zbyt odnowione, uchwyty trakcji też, itp.

Musisz uważać na słowa, zaraz usłyszysz że trakcja to rodzaj napędu pojazdu szynowego, gwarantuję Ci 😛

To jak u licha nazwać te druty Sieć Trakcyjna, Przewody Zasilania, czy drut kolczasty z więzienia
Offline B4https://www.facebook.com/pages/Krochmal-Photography/133892706698495
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
03.11.2011 21:48
http://www.transportszynowy.pl/siectram.php

Poczytaj sobie, strona godna polecenia 😉
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
TOMAS8112
Użytkownik

Komentarzy: 303
03.11.2011 22:03
O kurcze ale wywołałem dyskusję tym swoim komentarzem 🤣 . Ale ja to tylko tak napisałem ogólnie o tej fotce, gdyż jest utrzymana w takim stylu retro 😉 . Ale jak już się czepiać , to zapomnieliście o samochodzie i motocyklu na prawym pasie. No i pierwsze modele 105N miały te dodatkowe szybki i chyba nie co inny patyk. A co do wagonów E1, to są chyba starsze niż 105N, tyle że stozłomki powstawały w Polsce, technicznie już były zacofane w momencie projektu.

Aha i wbrew pozorom przeciętny pasażer wie, że wagony N8S, GT8S, EU8N to są stare trupy tylko sprowadzone i odmłodzone rzez MPK. Porównajcie sobie nową konstrukcję Bombardiera NGT6 a tych tramwajów, przecież to z daleka widać że to stare konstrukcje, zarówno po detalach zewnętrznych jak i po wewnętrznych tych wagonów i żadne modyfikacje wizualne tutaj nic nie dadzą.
Nie mówiąc już o E1
Offline TOMAS8112
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
03.11.2011 23:19
vear napisał(a):
No, zostanie tylko wymazać trzeci wagon, dorobić szybki, przebudować kaseton na tablicę, wymienić duży kwadrat i tak dalej...


Dołożyć tablicę na dachu...

TOMAS8112 napisał(a):
(...)Porównajcie sobie nową konstrukcję Bombardiera NGT6 a tych tramwajów, przecież to z daleka widać że to stare konstrukcje, zarówno po detalach zewnętrznych jak i po wewnętrznych tych wagonów i żadne modyfikacje wizualne tutaj nic nie dadzą.
Nie mówiąc już o E1


Paradoksalnie NGT6 wcale taką nową konstrukcją nie jest.
Offline Wypalacz Rafał
TOMAS8112
Użytkownik

Komentarzy: 303
04.11.2011 00:00
Masz rację że to nie nowa konstrukcja, ale bardziej mi chodziło o lata produkcji NGT6 dla Krakowa 1,2 i 3 serii, w porównaniu do tamtych wagonów.
Offline TOMAS8112