Być może z czasem większość reklam w mieście będą projektować ludzie wykształceni kierunkowo i posiadający wiedzę na temat poprawnej reklamy, nie zaś domorosłe photoshopy, które stanowią obecnie chyba 90% rynku reklamowego.
@Unrealgod Jak jakaś organizacja decyduje się na swoją reklamę na pojeździe KM to ma przecież w tym jakimś cel, na przykład zwiększenie świadomości wśród populacji czy liczby klientów. A MPK za miejsce pod tą reklamę zarabia kasę 😉
Pewnie jakiś kolejny wymóg unijny w ramach dotacji...
Mnie za to ta reklama się nie podoba, strasznie cukierkowa i z jakimś odpustem mi się kojarzy... 😐
Pod warunkiem, że zostaną ładnie zaprojektowane. Bo niektóre pstrokacisny je postarzały, na przykład nie podobała mi się reklama hotelu Park-Inn (ta w wielokolorowe kwadraciki).
Wiek to ~11 lat więc jak na tramwaj nie aż tak dużo. Jednak mimo dość nowoczesnego wyglądu jest on bardzo monotonny i to własnie jego wypada zatuszować. 😛 Jak to się mówi- nic specjalnego.