Strona główna» Szukaj» E1 #147

E1 #147

Następne zdjęcie: Falkenried Hamburg A #43»

E1 #147

Data zrobienia zdjęcia: 17 kwietnia 2011 roku (niedziela)
Opis: Kasztan stoi w zatrzymaniu spowodowanym X Cracovia Maraton.
Słowa kluczowe: E1 #147 Kraków MPK_Kraków al_Solidarności motyw_blokowy linia_21 X_Cracovia_Maraton
Data dodania zdjęcia: 18.04.2011 01:27, Wyświetleń: 1947, Pobrań: 9, Wielkość pliku: 345.2 KB
Dodał: Sudi
EXIF Info
Nazwa aparatu: EASTMAN KODAK COMPANY
Model aparatu: KODAK EASYSHARE Z1012 IS Digital Camera
Czas ekspozycji: 1/640 sec(s)
Wartość przysłony: F/3.6
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 17.04.2011 11:21:18
Długość ogniskowej: 29.3mm

Ostatnie komentarze

kaczor
Użytkownik

Komentarzy: 586
18.04.2011 11:22
Cracovia Maratonem
Offline kaczormmkaczor at gmail.com
vear
Administrator

Komentarzy: 2470
18.04.2011 11:44
Jeżeli jedno słowo w nazwie własnej nie jest polskie, to ztcp całości nie powinno się odmieniać, ale może ktoś bardziej obeznany rzuci odpowednim linkiem 😉
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
Paweł Bieżanów Huta
Użytkownik

Komentarzy: 112
18.04.2011 15:34
nie dojedziesz Krakusie do pracy i Cię zwolnią ale przynajmniej chłopaki sobie pobiegają ....
Offline Paweł Bieżanów Hutapkolodziej at interia.eu
mseifer
Użytkownik

Komentarzy: 463
18.04.2011 15:52
Paweł Bieżanów Huta napisał(a):
nie dojedziesz Krakusie do pracy i Cię zwolnią ale przynajmniej chłopaki sobie pobiegają ....


Były komunikaty odpowiednio wcześniej więc nie narzekaj...
Offline mseifer
N8S
Użytkownik

Komentarzy: 860
18.04.2011 15:54
Ale na stronie MPK ich nie było...
Offline N8Sdamian at interia.euhttp://krakowskiebrygady.info
Creative
Użytkownik

Komentarzy: 564
18.04.2011 16:07
Ale na stronie ZIKiT były, który to organizuje KM.
Offline Creative
Paweł Bieżanów Huta
Użytkownik

Komentarzy: 112
18.04.2011 16:36
A kto czyta tę stronę .... a jeśli chodzi o stronę MPK to od jakiegoś czasu o wydarzeniach informują po ich odbyciu a szkoda ....
Offline Paweł Bieżanów Hutapkolodziej at interia.eu
solarisbus
Użytkownik

Komentarzy: 367
18.04.2011 16:57
Ja czytam...🙄 @Sudi: popraw sobie linię w kluczowych. 😉
Offline solarisbus
Paweł Bieżanów Huta
Użytkownik

Komentarzy: 112
18.04.2011 17:09
solarisbus napisał(a):
Ja czytam...🙄 @Sudi: popraw sobie linię w kluczowych. 😉

tak ale Ty ja i inni użytkownicy tego portalu jesteśmy ludźmi interesującymi się tego typu tematyką, natomiast przecietny mieszkaniec Krakowa żyje w nieświadomości ....
Offline Paweł Bieżanów Hutapkolodziej at interia.eu
Jasiek1993krk
Użytkownik

Komentarzy: 1288
18.04.2011 19:24
Paweł ma rację. Robienie różnego rodzaju tego typu imprez powoduje zupełną dezorganizację komunikacyjną w mieście, na przykład: obchody rocznicy 10 kwietnia, czy właśnie Cracovia Maraton. Pasażerowie mają mieć punktualną i praktycznie w 100% działającą komunikacje miejską, a nie objazdy lub zmiany tras (jeżeli nie zachodzi taka konieczność).
Offline Jasiek1993krkjasiek1993krk at interia.pl
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
18.04.2011 19:30
Nie przesadzajcie, to było w niedziele, zresztą takie imprezy są potrzebne i niosą ze soba dużo plusów, między innymi dla promocji miasta, czasami warto widziec cos innego poza czubkiem własnego nosa.
Offline Kasztann44
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
18.04.2011 19:49
Zgadzam się, tylko są dwie kwestie: po pierwsze efekt promocyjny był mizerny, bo wydarzenie było jak na swoją rangę dość słabo obecne w mediach, a po drugie zapewne można je było zorganizować w sposób znacznie mniej ingerujący w życie miasta. Chodzi wszak o to, żeby tego typu imprezy kojarzyły się ludziom pozytywnie, hmm?
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Creative
Użytkownik

Komentarzy: 564
18.04.2011 19:58
Jasiek1993krk napisał(a):
Pasażerowie mają mieć punktualną i praktycznie w 100% działającą komunikacje miejską, a nie objazdy lub zmiany tras (jeżeli nie zachodzi taka konieczność).

I w niedzielę nie było konieczności wysyłania autobusów objazdami? Z tego co mi wiadomo, to były nieźle opóźnione właśnie przez brak objazdów, bo musiały stać po 20 i więcej minut. Nadal twierdzisz, że objazdy są bee?
Offline Creative
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
18.04.2011 20:00
Efekt promocyjny nie mógł być duży (przynajmniej za granicą) choćby i z tego względu że tego samego dnia maraton odbywał się również w Londynie. I wzięło w nim udział 10 razy tyle uczestników...
Offline Wypalacz Rafał
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
18.04.2011 20:17
A co do KM - nie bójcie się, samochody też stały. Tylko mnie śmieszyła pewna sytuacja między Struga a Centralnym - jak była przerwa między uczestnikami, to starano się puszczać tramwaje i autobusy. NR pokazywał motorniczemu, że może jechać, a w tym samym momencie policjant go zatrzymywał (oczywiście poszło po szynowych).
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Omar Sharif
Użytkownik

Komentarzy: 353
18.04.2011 20:23
vear napisał(a):
Jeżeli jedno słowo w nazwie własnej nie jest polskie, to ztcp całości nie powinno się odmieniać, ale może ktoś bardziej obeznany rzuci odpowednim linkiem 😉

Proponuję do prof. Miodka, który już mi wyjaśnił czy słowo "nadspieszony" jest poprawnie używane.
Offline Omar Sharif
brovar
Użytkownik

Komentarzy: 56
18.04.2011 20:26
Creative napisał(a):
bo musiały stać po 20 i więcej minut.

"123" 54 minuty miał w plecy na Strusia, a gdy w końcu przyjechał, to mohery urządziły kierowcy chrzest bojowy. Swoją drogą strasznie dobrą kondycję wówczas nabierają. Istny power co niektórzy dostali. Mam tylko nadzieję, że ich zapały zostały ostudzony przy skrzyżowaniu Kocmyrzowskiej i Obrońców Krzyża. 🤣
Offline brovarhttp://www.youtube.com/user/brofar1081
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
18.04.2011 22:23
Mochery lepiej niech pamietają jak się stoi jak idą "ich" procesje.
Offline Kasztann44
Słońce
Użytkownik

Komentarzy: 494
18.04.2011 22:27
Myślę, że głównym problemem było kierowanie pojazdów na km na ulice, które przecinały trasę biegu. Założenie chyba było takie, że tramwaj czy autobus postoi ze 2-3 minuty i przejedzie jak będzie przerwa między biegaczami. Zresztą w komunikacie ZIKiT-u przy większości linii była informacja, że "mogą być chwilowo wstrzymywane". A już poprzednie lata pokazały, że zawodników jest tak wielu i biegną w tak zbitej grupie, iż na przepuszczenie pojazdów trzeba czekać kilkadziesiąt minut.
To ja się pytam: po co upychano tramwaje na Al. Solidarności i na Al. Jana Pawła II (odcinek Pl. Centralny - Kopiec Wandy) żeby tam utknęły na dobre 40 minut? Po co wymyślano bezsensowne trasy objazdowe dla autobusów w Nowej Hucie? Na przykład, taki "153" musiał skręcić z Al. Jana Pawła II w lewo w Zachemskiego przecinając dwa kierunki biegu. I jeden autobus tej linii czekał na wykonanie tego skrętu jakieś 40 minut.
Jakoś w centrum się dało wywalić tramwaje całkowicie w rejonu biegu. Choć maraton startował o 9:30 to już od 9:00 wycofano tramki z CK i Salwatora oraz z Franciszkańskiej. Na Salwator linią "6" nie można było dojechać ale przynajmniej na Kurdwanowie odjazdy były realizowane punktualnie. A w NH był taki czas, że wszystkie trzy brygady "17" jednocześnie stały w zatrzymaniu w związku z maratonem.
Offline Słońce
Słońce
Użytkownik

Komentarzy: 494
18.04.2011 22:28
Kasztann44 napisał(a):
Mochery lepiej niech pamietają jak się stoi jak idą "ich" procesje.

Nie tylko "mohery" biorą udział w uroczystościach religijnych...
😕
Offline Słońce
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
18.04.2011 23:15
Jasne, ale moHery są najmniej wyrozumałe jak cos jest nie po ich myśli i najłatwiej sie wyrzywac na kierowcy który jest bogu ducha winny, ja tam nie mam nic do procesji i tego typu akcji, ale niektórzy po prostu widą tylko jedną strone medalu - tamowanie ruchu na procesji jest OK, na maratonie juz nie. I tu miałem własnie ma mysli MoHery vel emerytów, oczywiscie nie obrażając nikogo normalnego.
Offline Kasztann44
B4
Użytkownik

Komentarzy: 364
18.04.2011 23:24
widzą 😉
Offline B4https://www.facebook.com/pages/Krochmal-Photography/133892706698495
Jasiek1993krk
Użytkownik

Komentarzy: 1288
19.04.2011 09:30
Creative napisał(a):
Jasiek1993krk napisał(a):
Pasażerowie mają mieć punktualną i praktycznie w 100% działającą komunikacje miejską, a nie objazdy lub zmiany tras (jeżeli nie zachodzi taka konieczność).

I w niedzielę nie było konieczności wysyłania autobusów objazdami? Z tego co mi wiadomo, to były nieźle opóźnione właśnie przez brak objazdów, bo musiały stać po 20 i więcej minut. Nadal twierdzisz, że objazdy są bee?

Tak dalej twierdzę, że objazdy są beee. Trasę biegu można było tak zorganizować, aby zbytnio nie dezorganizować komunikacji miejskiej aż tak znacząco- "123" 54 minuty miał w plecy na Strusia 😡 .
Offline Jasiek1993krkjasiek1993krk at interia.pl
Paweł Bieżanów Huta
Użytkownik

Komentarzy: 112
19.04.2011 20:50
kuba203 napisał(a):
Zgadzam się, tylko są dwie kwestie: po pierwsze efekt promocyjny był mizerny, bo wydarzenie było jak na swoją rangę dość słabo obecne w mediach, a po drugie zapewne można je było zorganizować w sposób znacznie mniej ingerujący w życie miasta. Chodzi wszak o to, żeby tego typu imprezy kojarzyły się ludziom pozytywnie, hmm?


ja dowiedziałem się o tej imprezie w poniedziałek z Fotozajezdni... 90 % moich znajomych też nie miało pojęcia że maraton był akurat w tę niedzielę .. po prostu w niedziele mało komu chce się ruszać tyłek z chałupy ( poza 80% społeczeństwa które w niedziele idzie do pracy ) aczkolwiek pogoda się poprawia więc teraz będą spacery... sam lubię niedzielne spacery po najpiękniejszym mieście Europy jeśli Bóg daje wolną niedzielę raz w miesiącu ...
Offline Paweł Bieżanów Hutapkolodziej at interia.eu