Strona główna» Kolej» Elektryczne zespoły trakcyjne» EN77» EN77-004

EN77-004

«Poprzednie zdjęcie: EN77-001+002
Następne zdjęcie: EN77-003+004»

EN77-004

Data zrobienia zdjęcia: 2 kwietnia 2011 roku (sobota)
Opis: Czwarty AcatusII dla Małopolski jedzie w kierunku Nowego Sącza jako RegioPlus Dunajec.
Słowa kluczowe: EN77 EN77-004 D29-96 PR kryniczanka Kłokowa AcatusII
Data dodania zdjęcia: 02.04.2011 23:53, Wyświetleń: 2427, Pobrań: 32, Wielkość pliku: 191.8 KB
Dodał: hurricane

Ostatnie komentarze

AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
03.04.2011 00:02
Jeszcze 4 i obsłużą cały ruch regionalny w województwie 😈
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
hurricane
Moderator

Komentarzy: 1694
03.04.2011 13:19
Podczas debiutu kolejnych dwóch Acatusów kilka dni temu, pojechały w trakcji podwójnej 003+004 do Nowego Sącza, wracając mechanik postanowił "wyłączyć" podstację zasilającą sieć trakcyjną i na pół godziny cudo utknęło w okolicach stacji Łowczówek-Pleśna...
Offline hurricanetomasz.wlodekk at gmail.com
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
03.04.2011 13:46
Najlepsze było tłumaczenie kolei, że "Te składy są naszpikowane elektroniką i zbyt nowoczesne dla podstacji trakcyjnych, bo pobierają zbyt dużo prądu".
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2991
03.04.2011 14:22
Jak wszystkie nowe pojazdy, także i te pobierają dużo prądu, zwłaszcza przy rozruchu, i posiadają pełno elektroniki, która wprost nie znosi wahań napięcia. Stąd problemy.
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
03.04.2011 14:30
Problemy są stąd, że ludzie i infrastruktura nie są przygotowani do ich obsługi.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Ziner
Użytkownik

Komentarzy: 648
03.04.2011 19:56
Michał Wojtaszek napisał(a):
Jak wszystkie nowe pojazdy, także i te pobierają dużo prądu, zwłaszcza przy rozruchu


Jest dokładnie odwrotnie - pobór prądu przy ruszaniu jest dużo mniejszy w Acatusie niż w 'drewnianej' lokomotywie z silnikiem szeregowym prądu stałego.
Offline Zinereu07483 at o2.plhttp://www.ep09.rail.pl
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2991
03.04.2011 20:19
No to się nie znam😛 Ale powiedz w takim razie, dlaczego są problemy z Acatusami jak i dość powszechne opowieści o "gaszeniu semaforów" przez Husarze na stacjach na CMK, jak mechanik dociśnie?
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
Ziner
Użytkownik

Komentarzy: 648
03.04.2011 20:25
Bo pobór rośnie wraz ze wzrostem prędkości. Powyżej 80-100 km/h trzeba się pilnować z zadawaniem mocy, bo słabsze podstacje mogą nie wyrobić (tak przynajmniej jest na ED74, EU44).
Offline Zinereu07483 at o2.plhttp://www.ep09.rail.pl
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2991
03.04.2011 20:46
No a co jest przyczyną w przypadku tego Acatusa Bo chyba nie zbyt duża prędkość. 😛
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
Kasztann44
Użytkownik

Komentarzy: 1858
22.04.2011 02:36
Szkoda ze widziany dzis zestaw 001+002 miał wybitą szybe w jednych drzwiach ( pajeczyna i duza dziura byc moze po kamieniu) oraz zrysowaną całą jedną szybe) 🙁 smutne jest to ze nasze społeczenstwo niczego nie uszanuje :/
Offline Kasztann44