Jelcz M121M CNG #DJ201
«Poprzednie zdjęcie: Jelcz M121M CNG #DJ203
Następne zdjęcie: Jelcz M121M CNG #DJ204»
Jelcz M121M CNG #DJ201
|
|
Ostatnie komentarze
Mr. Krolik Użytkownik Komentarzy: 66 12.03.2011 22:38 |
To jak jest brudny to normalnie poezja 😁
|
|
B4 Użytkownik Komentarzy: 364 06.04.2011 21:55 |
Kraków - Czyste Miasto 😈
czy na którejś zajezdni jest myjnia dla autobusów MPK ❓ |
|
czatowiec Użytkownik Komentarzy: 1562 06.04.2011 22:51 |
Chyba na każdej zajezdni jest 😛 Przy minusowych temperaturach nie można myć autobusów na myjni automatycznej, było to już pod innym zdjęciem dyskutowane. Do tego przy błocie pośniegowym autobus po 1 kółku potrafi się doprowadzić do takiego stanu.
|
|
kuba203 Użytkownik Komentarzy: 4498 07.04.2011 05:27 |
Było już dyskutowane, ale w końcu dowiedzieliśmy się jedynie, że "niedasię", bo na prośbę o wytłumaczenie konkretnych przyczyn, dlaczego układ pneumatyczny autobusu cierpi po umyciu na mrozie i dlaczego w związku z tym nie są myte również tramwaje wszyscy adwersarze zamilkli jak makiem zasiał.
|
|
Profesor Użytkownik Komentarzy: 278 07.04.2011 05:47 |
1) Woda dostaje się do układu drzwiowego gdzie znajdują się mało przekrojowe przewody powietrzne które zamarzają.
2) Zamarzają np. w Solarisach przełączniki awaryjne drzwi zewnętrzne. 3) Zamarzają uszczelki wszelakie zewnętrzne, mało kto wie ,że gumy wewnętrzne drzwi odpowiedzialne są za rewersowanie drzwi czyli bezpieczeństwo. |
|
B4 Użytkownik Komentarzy: 364 07.04.2011 16:22 |
czatowiec napisał(a): (...) autobus po 1 kółku potrafi się doprowadzić do takiego stanu. moja propozycja: Na każdej większej pętli, powinna być myjka podciśnieniowa 😛 |
|
Klimueres Użytkownik Komentarzy: 245 07.04.2011 17:01 |
Ta i McDonald's jeszcze. Trzeba znaleźć frajerów którzy by chodzili i myli autobusy, bo niektórym kierowcom to nawet wyświetlacza nie chce się przetrzeć, a co dopiero myć cały autobus.
|
|
Bernard Użytkownik Komentarzy: 234 07.04.2011 20:12 |
kuba203 napisał(a): Było już dyskutowane, ale w końcu dowiedzieliśmy się jedynie, że "niedasię", bo na prośbę o wytłumaczenie konkretnych przyczyn, dlaczego układ pneumatyczny autobusu cierpi po umyciu na mrozie i dlaczego w związku z tym nie są myte również tramwaje wszyscy adwersarze zamilkli jak makiem zasiał. Może ten opis coś wyjaśni: http://przegubowiec.com/technika/861-zimowa-eksploatacja-autobusow |
|
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 07.04.2011 21:47 |
Opis niewiele wyjaśnia. Co ma wilgoć w układzie pneumatycznym wspólnego z myciem zewnętrznego poszycia autobusu? Bo tego ciągle nie rozumiem. A co do uszczelek to (jak już kiedyś wspominałem) co za różnica czy zostaną zachlapane wodą z myjni czy z kałuży?
Do tego na myjni zawsze można pojazd dość skutecznie wysuszyć. Na przykład strumieniem powietrza, które dodatkowo mogło by być ogrzane. |
|
czatowiec Użytkownik Komentarzy: 1562 07.04.2011 21:49 |
I co to da, jak po wyjeździe z zajezdni autobus i tak się od razu uwali? Zobacz, że w lecie jakoś zawsze jeżdżą wymyte i nie ma z tym problemu. A co do zalewania hydrauliki autobusu, to zobacz że automatyczna myjnia tryska na wszystkie strony, i woda zawsze może się wlać tam gdzie nie powinna. We wszystkich miastach w których byłem autobusy jeżdżą tak uwalone zimą (a nawet gorzej, na przykład w W-wie). A Tramwaje śmigają czyste 😉
|
|
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 07.04.2011 22:04 |
To chyba za granicę nie wyjeżdżałeś jeszcze zimą...
|
|
czatowiec Użytkownik Komentarzy: 1562 07.04.2011 22:16 |
Bo nie wyjeżdżałem, w najlepszym wypadku byłem w okresie wakacyjnym w Londynie. Ale moje porównanie i tak dotyczyło miast polski, a nie zachodu. Bądźmy realistami 😛
|
|
kuba203 Użytkownik Komentarzy: 4498 08.04.2011 05:24 |
czatowiec napisał(a): I co to da, jak po wyjeździe z zajezdni autobus i tak się od razu uwali? Po co jadłeś wczoraj obiad, skoro po kilku godzinach byłeś znowu głodny? Poza tym informuję Cię, że prawa fizyki są wszędzie takie same i jak już się kiedyś wybierzesz zimą do Niemiec np to spróbuj znaleźć autobus w takim stanie jak na zdjęciu. Albo nawet w Czechach. |
|