Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Autobusy» Jelcz M121M CNG» Jelcz M121M CNG #DJ201

Jelcz M121M CNG #DJ201

«Poprzednie zdjęcie: Jelcz M121M CNG #DJ203
Następne zdjęcie: Jelcz M121M CNG #DJ204»

Jelcz M121M CNG #DJ201

Data zrobienia zdjęcia: 26 lutego 2011 roku (sobota)
Opis: Kraków, Kobierzyńska x Rostworowskiego.
Słowa kluczowe: Jelcz M121M CNG #DJ201 MPK_Kraków Kraków Rostworowskiego Kobierzyńska objazd linia_194
Data dodania zdjęcia: 12.03.2011 18:07, Wyświetleń: 2252, Pobrań: 87, Wielkość pliku: 186.3 KB
Dodał: kmk
EXIF Info
Nazwa aparatu: Canon
Model aparatu: Canon EOS 450D
Czas ekspozycji: 1/400 sec(s)
Wartość przysłony: F/5.6
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 26.02.2011 14:58:04
Długość ogniskowej: 40mm

Ostatnie komentarze

Mr. Krolik
Użytkownik

Komentarzy: 66
12.03.2011 22:38
To jak jest brudny to normalnie poezja 😁
Offline Mr. Krolikhttp://picasaweb.google.com/data/feed/base/user/116694264863469240440/albumid/5548452738729995345?alt=rss&kind=photo&hl=pl
B4
Użytkownik

Komentarzy: 364
06.04.2011 21:55
Kraków - Czyste Miasto 😈
czy na którejś zajezdni jest myjnia dla autobusów MPK
Offline B4https://www.facebook.com/pages/Krochmal-Photography/133892706698495
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
06.04.2011 22:51
Chyba na każdej zajezdni jest 😛 Przy minusowych temperaturach nie można myć autobusów na myjni automatycznej, było to już pod innym zdjęciem dyskutowane. Do tego przy błocie pośniegowym autobus po 1 kółku potrafi się doprowadzić do takiego stanu.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
07.04.2011 05:27
Było już dyskutowane, ale w końcu dowiedzieliśmy się jedynie, że "niedasię", bo na prośbę o wytłumaczenie konkretnych przyczyn, dlaczego układ pneumatyczny autobusu cierpi po umyciu na mrozie i dlaczego w związku z tym nie są myte również tramwaje wszyscy adwersarze zamilkli jak makiem zasiał.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Profesor
Użytkownik

Komentarzy: 278
07.04.2011 05:47
1) Woda dostaje się do układu drzwiowego gdzie znajdują się mało przekrojowe przewody powietrzne które zamarzają.
2) Zamarzają np. w Solarisach przełączniki awaryjne drzwi zewnętrzne.
3) Zamarzają uszczelki wszelakie zewnętrzne, mało kto wie ,że gumy wewnętrzne drzwi odpowiedzialne są za rewersowanie drzwi czyli bezpieczeństwo.
Offline Profesorprofex.cd at gmail.comhttp://www.nadruki-cd.pl
B4
Użytkownik

Komentarzy: 364
07.04.2011 16:22
czatowiec napisał(a):
(...) autobus po 1 kółku potrafi się doprowadzić do takiego stanu.

moja propozycja:
Na każdej większej pętli, powinna być myjka podciśnieniowa 😛
Offline B4https://www.facebook.com/pages/Krochmal-Photography/133892706698495
Klimueres
Użytkownik

Komentarzy: 245
07.04.2011 17:01
Ta i McDonald's jeszcze. Trzeba znaleźć frajerów którzy by chodzili i myli autobusy, bo niektórym kierowcom to nawet wyświetlacza nie chce się przetrzeć, a co dopiero myć cały autobus.
Offline Klimueresgrisha6562 at gmail.com
Bernard
Użytkownik

Komentarzy: 234
07.04.2011 20:12
kuba203 napisał(a):
Było już dyskutowane, ale w końcu dowiedzieliśmy się jedynie, że "niedasię", bo na prośbę o wytłumaczenie konkretnych przyczyn, dlaczego układ pneumatyczny autobusu cierpi po umyciu na mrozie i dlaczego w związku z tym nie są myte również tramwaje wszyscy adwersarze zamilkli jak makiem zasiał.


Może ten opis coś wyjaśni: http://przegubowiec.com/technika/861-zimowa-eksploatacja-autobusow
Offline Bernard
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
07.04.2011 21:47
Opis niewiele wyjaśnia. Co ma wilgoć w układzie pneumatycznym wspólnego z myciem zewnętrznego poszycia autobusu? Bo tego ciągle nie rozumiem. A co do uszczelek to (jak już kiedyś wspominałem) co za różnica czy zostaną zachlapane wodą z myjni czy z kałuży?
Do tego na myjni zawsze można pojazd dość skutecznie wysuszyć. Na przykład strumieniem powietrza, które dodatkowo mogło by być ogrzane.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
07.04.2011 21:49
I co to da, jak po wyjeździe z zajezdni autobus i tak się od razu uwali? Zobacz, że w lecie jakoś zawsze jeżdżą wymyte i nie ma z tym problemu. A co do zalewania hydrauliki autobusu, to zobacz że automatyczna myjnia tryska na wszystkie strony, i woda zawsze może się wlać tam gdzie nie powinna. We wszystkich miastach w których byłem autobusy jeżdżą tak uwalone zimą (a nawet gorzej, na przykład w W-wie). A Tramwaje śmigają czyste 😉
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
07.04.2011 22:04
To chyba za granicę nie wyjeżdżałeś jeszcze zimą...
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1562
07.04.2011 22:16
Bo nie wyjeżdżałem, w najlepszym wypadku byłem w okresie wakacyjnym w Londynie. Ale moje porównanie i tak dotyczyło miast polski, a nie zachodu. Bądźmy realistami 😛
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
08.04.2011 05:24
czatowiec napisał(a):
I co to da, jak po wyjeździe z zajezdni autobus i tak się od razu uwali?


Po co jadłeś wczoraj obiad, skoro po kilku godzinach byłeś znowu głodny?

Poza tym informuję Cię, że prawa fizyki są wszędzie takie same i jak już się kiedyś wybierzesz zimą do Niemiec np to spróbuj znaleźć autobus w takim stanie jak na zdjęciu. Albo nawet w Czechach.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl