Strona główna» Kolej» Elektryczne zespoły trakcyjne» EN57» EN57-1384

EN57-1384

«Poprzednie zdjęcie: EN57-1947
Następne zdjęcie: EN57-1719»

EN57-1384

Data zrobienia zdjęcia: 5 grudnia 2010 roku (niedziela)
Opis: Warszawa Rembertów. Pociąg InterREGIO z Warszawy Zachodniej do Białegostoku zbliża się do stacji Warszawa Rembertów do której to można dojechać owym pociągiem na podstawie wspólnego biletu ZTM.
Słowa kluczowe: EN57 EN57-1384 Przewozy_Regionalne IR Warszawa_Rembertów D29-2 zima
Data dodania zdjęcia: 09.12.2010 05:04, Wyświetleń: 1478, Pobrań: 9, Wielkość pliku: 211.9 KB
Dodał: Bernard
EXIF Info
Nazwa aparatu: EASTMAN KODAK COMPANY
Model aparatu: KODAK Z650 ZOOM DIGITAL CAMERA
Czas ekspozycji: 1/1000 sec(s)
Wartość przysłony: F/3.2
Wartość ISO: 80
Data utworzenia: 05.12.2010 12:07:29
Długość ogniskowej: 23.1mm

Ostatnie komentarze

Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
09.12.2010 09:19
Z Wawy do Białego takim pudłem to musi być super podróż.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
09.12.2010 11:25
Z Krakowa do Szczecina to dopiero musi być jazda 😈
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Coffee
Gość

09.12.2010 11:42
Z Warszawy kiedyś wracałem kiblem. Jeżeli chodzi o wygodę (miał miękkie siedzenia) nie widziałem żadnej różnicy. A czasowo byłem szybciej, niż pociągiem IC (o 15 minut względem IC mimo, iż ten wyjechał wcześniej), za który trzeba zapłacić 3 razy tyle.
 
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
09.12.2010 11:49
Ja do warszawy przeważnie jeżdżę IC IIk, raz jechałem IR i nigdy więcej. Podróż trwała dłużej no i chociaż było sporo wolnych miejsc to nie bardzo dało się położyć jak w przedziale, plus co chwila ktoś przechodził i mnie budził.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
09.12.2010 13:39
Ja też mam raczej niefajne doświadczenia z IR (do Łodzi jeździłem). Jednostką to sobie można jechać z Sącza do Tarnowa, gdy masz cały segment dla siebie. Leżeć można, pracować.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
09.12.2010 13:42
Ja na trasie Warszawa Centralna - Kraków Główny od jakiegoś roku jeździłem tylko InterRegio (wcześniej ekspresy). Sorry, ale płacę 25 zł i jestem tylko 30 minut później niż pociągi IC, a wygoda w ED72 obsługujących to połączenie jest niczego sobie 🙂 Najczęściej widziałem na tej trasie ED72-010.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
09.12.2010 19:21
Oczywiście cena jest dobra w IR (albo inaczej, IC to straszna drożyzna) ale nazywanie kibli wygodnymi to trochę przesada. IC ma podstawową przewagę w postaci przedziałów. Poza tym klima, gniazdko do laptopa no i ciasteczko... No i nie raz już wyprzedzałem na jakiejś stacji IR jadąc IC.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Przemek
Użytkownik

Komentarzy: 817
09.12.2010 20:38
A co powiecie na full-plastik Wro-Wawa? 😉
Offline Przemekhttps://transportnews.eu/
vear
Administrator

Komentarzy: 2470
10.12.2010 08:24
Unrealgod napisał(a):
Oczywiście cena jest dobra w IR (albo inaczej, IC to straszna drożyzna) ale nazywanie kibli wygodnymi to trochę przesada.
Co kto lubi, sam jechałem IRem do Przemyśla, jechałem do Warszawy i jakoś żyję 🙂 W zasadzie każdy kibel poza full-plastic jest dla mnie dość wygodny. Jak ktoś nie chce, to nikt mu nie broni korzystać z IC. Grunt, że wreszcie jest jakiś wybór...
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
10.12.2010 10:19
Z tego co widziałem to IRy Wrocław - Przemyśl to raczej wagony ciągnięte przez ET22 niż kible. Ale pewnie różnie z tym bywa. Też nie raz jeździłem kiblami czy to do zakopanego (czasowo to jak do warszawy) czy też gdzieś indziej po kraju. No i wiadomo że się od tego nie umiera. Zdarzyło mi się jechać w IC z warszawy na stojąco bo nie było już miejsc i też przeżyłem przecież. Nawet busem gdzie odległość między fotelami jest tak mała że żeby siedzieć przodem do kierunku jazdy, trzeba by sobie nogi amputować, też jeździłem i też mnie to nie zabiło. Jednak jak się chce mówić o jakimś komforcie to te jednostki odpadają. One chyba od początku były projektowane na transport pasażerów na krótkich dystansach. A były projektowane ponad pół wieku temu.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
10.12.2010 16:38
@ vear, wybór podobno coraz mniejszy, sporo IR nie ma w nowym rozkładzie.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl