Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Tramwaje» SGP/Lohner E1+c3» E1 #171

E1 #171

«Poprzednie zdjęcie: E1 #136
Następne zdjęcie: E1 #170»

E1 #171

Data zrobienia zdjęcia: 19 listopada 2010 roku (piątek)
Opis: Mały Płaszów.
Słowa kluczowe: Lohner SGP E1 #171 Kraków MPK_Kraków Mały_Płaszów linia_11 tramwaj_na_Płaszów
Data dodania zdjęcia: 19.11.2010 22:46, Wyświetleń: 1914, Pobrań: 8, Wielkość pliku: 224.0 KB
Dodał: Sudi
EXIF Info
Nazwa aparatu: EASTMAN KODAK COMPANY
Model aparatu: KODAK EASYSHARE Z1012 IS Digital Camera
Czas ekspozycji: 1/100 sec(s)
Wartość przysłony: F/3.2
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 19.11.2010 14:56:52
Długość ogniskowej: 16.2mm

Ostatnie komentarze

Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
19.11.2010 23:51
Byłem tam dzisiaj, pooglądałem sobie jak to wygląda kiedy prace ukończono i jakoś mi się te rozwiązania nie spodobały. Przede wszystkim to można było pociągnąć linię kilka kilometrów dalej, jest na to miejsce. Teraz żeby dojechać na plac targowy czy giełdę trzeba się przesiadać na jakiś autobus. Następnie fajnie że wewnątrz pętli tramwajowej jest autobusowa ale pętla jest dwótorowa praktycznie tylko przy peronach dla wysiadających gdzie zmieści się góra po jednym tramwaju. Dalej tory dzielą przestrzeń z autobusami i raczej stać tam nie będą mogły. Fajnie że można się drzwi w drzwi przesiadać ale ludzie chyba woleli by chwilkę dłużej iść na peron ale czekać na odjazd siedząc już w wagonie niż marznąć pod wiatą czekając na właściwy tramwaj, który czeka na miejsce. W końcu jest to kolejna końcówka KST bez ślepego toru. Rozumiem że mają tu kursować nowe (niezawodne) tramwaje i że te ślepe tory praktycznie teraz nie są używane i w ogóle... ale mimo wszystko, gdyby wsadzić zwrotnicę w miejscu gdzie jest wjazd na pętlę i puścić ten tor ślepy równolegle do toru wyjazdowego z pętli, to nawet by nie trzeba słupów trakcyjnych stawiać, tylko sieć podwiesić z drugiej strony. A pętla jest dość daleko od reszty sieci tramwajowej i jak coś się zepsuje to trzeba będzie się gimnastykować żeby zepchać z drogi.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
20.11.2010 06:43
Cytat:
. Przede wszystkim to można było pociągnąć linię kilka kilometrów dalej, jest na to miejsce.

Nie wszystko na raz. Budowa linii tramwajowej do tanich inwestycji nie należy...

Cytat:
Teraz żeby dojechać na plac targowy czy giełdę trzeba się przesiadać na jakiś autobus

Usłyszałem, że w przyszłości (nieokreślonej jeszcze) linia ma być wydłużona do Złocienia.

Cytat:
W końcu jest to kolejna końcówka KST bez ślepego toru. Rozumiem że mają tu kursować nowe (niezawodne) tramwaje i że te ślepe tory praktycznie teraz nie są używane i w ogóle... ale mimo wszystko, gdyby wsadzić zwrotnicę w miejscu gdzie jest wjazd na pętlę i puścić ten tor ślepy równolegle do toru wyjazdowego z pętli, to nawet by nie trzeba słupów trakcyjnych stawiać, tylko sieć podwiesić z drugiej strony.

Na początku w projekcie było żeberko. Nie mam zielonego pojęcia czemu go nie zrobiono...

Cytat:
A pętla jest dość daleko od reszty sieci tramwajowej i jak coś się zepsuje to trzeba będzie się gimnastykować żeby zepchać z drogi.

Ogrom linii tam nie jeździ, więc w razie jakiejś ewentualności "11" i "20" będą mogły się podzielić jednym torem.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Klimueres
Użytkownik

Komentarzy: 245
20.11.2010 07:49
Unrealgod napisał(a):
[..]pętla jest dwótorowa praktycznie tylko przy peronach dla wysiadających gdzie zmieści się góra po jednym tramwaju.
Ale z tego co ja zaobserwowałem to na przystankach dla wysiadających, jak motorniczy podjedzie maksymalnie do przodu to wejdą 2 tramwaje.
Offline Klimueresgrisha6562 at gmail.com