Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Tramwaje» Konstal N» Konstal N #834

Konstal N #834

«Poprzednie zdjęcie: Konstal N #834
Następne zdjęcie: Konstal N #834»

Konstal N #834

Data zrobienia zdjęcia: 30 lipca 2010 roku (piątek)
Opis: Szlifierka dojeżdża do przystanku Zabłocie. Przy okazji test miejscówki.
Słowa kluczowe: Konstal N #834 ZUE Kraków Herlinga-Grudzińskiego szlifierka tramwaj_na_Płaszów
Data dodania zdjęcia: 30.07.2010 22:15, Wyświetleń: 3394, Pobrań: 83, Wielkość pliku: 186.7 KB
Dodał: thomas_
IPTC Info
Byline: Tomasz Bielecki
Object name:
Date created: 30.07.2010
Copyright Notice: Tomasz Bielecki
EXIF Info
Nazwa aparatu: Canon
Model aparatu: Canon EOS 40D
Czas ekspozycji: 1/160 sec(s)
Wartość przysłony: F/3.2
Wartość ISO: 400
Data utworzenia: 30.07.2010 20:09:42
Długość ogniskowej: 50mm
Lokalizacja: N50.0494, E19.9665

Ostatnie komentarze

Silkeborg
Użytkownik

Komentarzy: 557
30.07.2010 23:09
Jak ja Wam zazdroszczę 😁
Offline Silkeborgkonrad.kriegel at gmail.com
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
30.07.2010 23:14
To śmiesznie wygląda. Jedzie we właściwą stronę, a światła ma tak, jak by pod prąd jechała 😛
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Voith
Gość

30.07.2010 23:17
Niekoszerne będą ładne.
 
thomas_
Administrator

Komentarzy: 6594
31.07.2010 00:01
czatowiec napisał(a):
To śmiesznie wygląda. Jedzie we właściwą stronę, a światła ma tak, jak by pod prąd jechała 😛

Ona jeździła tam i z powrotem po tym torze.
Voith napisał(a):
Niekoszerne będą ładne.

Ano, i to niekoniecznie z wiaduktu.
Offline thomas_
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
31.07.2010 08:56
@ Silkeborg, wiem, że nie powinniśmy wybrzydzać, ale ta linia nie była potrzebna w pierwszej kolejności. Opóźniła parę bardziej potrzebnych inwestycji.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2991
31.07.2010 08:59
Ciekawe, jakich inwestycji i dlaczego...
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
Coffee
Gość

31.07.2010 09:31
Michał Wojtaszek napisał(a):
Ciekawe, jakich inwestycji i dlaczego...


Pewnie chodzi o Ruczaj... A szczerze mówiąc, sprawę Ruczaju załatwiłoby (w wystarczający sposób) wybudowanie buspasów i poszerzenie Grota-Roweckiego. Z dupianym taktem tramwajów, będzie dokładnie taka sama sytuacja, jak z autobusami...
 
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
31.07.2010 10:35
Przecież jakiś wysiłek organizacyjny i finansowy to był. A powinien on być skierowany na bardziej potrzebne inwestycje. Zwłaszcza tam, gdzie wciąż wprowadzają się nowi mieszkańcy i od pierwszego dnia uczą się, że na KM nie ma co liczyć. Ruczaj, Górka Narodowa.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
31.07.2010 10:40
Cytat:
Zwłaszcza tam, gdzie wciąż wprowadzają się nowi mieszkańcy i od pierwszego dnia uczą się, że na KM nie ma co liczyć.

Jak dostaną tramwaj to może zmienią zdanie. Dużo moich znajomych nawet ma większą pewność, że przyjedzie tramwaj z 20-minutowym taktem, aniżeli najlepsze autobusy takie jak "130", i to w sumie jest prawda - tramwaj ma mniejsze prawdopodobieństwo utknięcia w korku.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
31.07.2010 11:02
czatowiec napisał(a):
Cytat:
(...) tramwaj ma mniejsze prawdopodobieństwo utknięcia w korku.

Chyba nie bardzo.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
vear
Administrator

Komentarzy: 2470
31.07.2010 11:28
Coffee napisał(a):
A szczerze mówiąc, sprawę Ruczaju załatwiłoby (w wystarczający sposób) wybudowanie buspasów i poszerzenie Grota-Roweckiego.

Na dłuższą metę byłoby to rozwiązanie o wiele droższe, nie mówiąc już o tym, że miałoby niższy potencjał jeśli chodzi o przyciągnięcie pasażerów.
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
Coffee
Gość

31.07.2010 11:39
vear napisał(a):
Coffee napisał(a):
A szczerze mówiąc, sprawę Ruczaju załatwiłoby (w wystarczający sposób) wybudowanie buspasów i poszerzenie Grota-Roweckiego.

Na dłuższą metę byłoby to rozwiązanie o wiele droższe, nie mówiąc już o tym, że miałoby niższy potencjał jeśli chodzi o przyciągnięcie pasażerów.

Wiem... Dlatego nie protestuję przeciwko temu tramwajowi. Ja tylko mam obawę, że jak MPK tego nie zrobi, to ZIKiT coś sknoci i będziemy mieć taką "tramwajową 104".
 
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2991
31.07.2010 15:07
Przecież opóźnienie na Ruczaju spowodowali przede wszystkim właściciele firm znajdujących się na pierwszym odcinku Grota-Roweckiego. Właściwie, gdyby nie odpowiednia ustawa, to budowa linii na Kampus pewnie długo by się nie rozpoczęła.
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
04.08.2010 22:47
No, bardzo fajnie ci wyszedł test miejscówki 😁 Widzę że co nieco mnie ominęło podczas urlopu.
Offline Wypalacz Rafał