Patrząc na Protramy mam wrażenie, że mniejszego lewego lusterka nie dało się zamontować. 😈 Ale tramwaje fajne, naprawdę. Miałem okazję poprowadzić 205 (nikły kawałek, ale zawsze) i byłem pod wrażeniem. 😉
Ale wtopa 😳 Co oczywiście nie zmienia faktu, że nasze "niskopodłogowce" przy tym w sumie też już niezbyt nowoczesnym wagonie przypominają stuningowany wóz drabiniasty z wyświetlaczem. Zresztą, pogadamy za 10 lat 😈
Ale bardzo zmodernizowanej stopiątce. Poza tym ten pojazd jest od podstaw zbudowany w Protramie, a nie jest tylko modernizacją 105N. A to już spora różnica. Ponadto ma lepiej rozplanowane wnętrze, większy niskopodłogowy człon itd. I EU8N i 205WrAs mają wady, ale tak czy inaczej oba pojazdy oceniam zdecydowanie na +. 🙂
Wrasem jedzie się super, płynny start, super hamowanie, nie telepie, nie piszczy, natomiast EU8N jeszcze nie jechałem. 😁 Tak czy inaczej myślę, że WrAs to udany tramwaj- komfort jazdy nieporównywalnie lepszy od E1, w którym czuć każdą zmianę położenia zadajnika jazdy. 😉
Były nawet dwie... Jedną motorniczy próbował (mało skutecznie zasłonić), a przy drugiej zaczęła nam się pogoda psuć, więc się od razu zwinęliśmy (na Kromera nas już ulewa zastała)
Ale ja o mówię o pojeździe, jaki powinien był być na tej brygadzie 😉 @busik: W poprzednich egzemplarzach lusterko było większe i zasłaniało widok motorniczemu z lewej strony.