Strona główna» Szukaj» Protram 205WrAs #2714

Protram 205WrAs #2714

Następne zdjęcie: Pożar przy ul. Długiej»

Protram 205WrAs #2714

Data zrobienia zdjęcia: 13 lipca 2010 roku (wtorek)
Opis: Wrocław, Kowale.
Słowa kluczowe: Protram 205WrAs #2714 linia_6 MPK_Wrocław Wrocław pętla_Kowale Kowale lato Konstal
Data dodania zdjęcia: 14.07.2010 13:44, Wyświetleń: 2084, Pobrań: 7, Wielkość pliku: 155.8 KB
Dodał: Siara
EXIF Info
Nazwa aparatu: Canon
Model aparatu: Canon PowerShot S3 IS
Czas ekspozycji: 1/250 sec(s)
Wartość przysłony: F/4.5
Data utworzenia: 13.07.2010 15:03:36
Długość ogniskowej: 10.2mm

Ostatnie komentarze

busik105
Użytkownik

Komentarzy: 1111
14.07.2010 20:07
Patrząc na Protramy mam wrażenie, że mniejszego lewego lusterka nie dało się zamontować. 😈 Ale tramwaje fajne, naprawdę. Miałem okazję poprowadzić 205 (nikły kawałek, ale zawsze) i byłem pod wrażeniem. 😉
Offline busik105
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
14.07.2010 20:42
Chyba fajniejszy od wiedeńców. A czy od reszty...
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
15.07.2010 07:36
O lata świetlne lepszy od naszych "niskopodłogowców" na wagę.
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Michał Wojtaszek
Użytkownik

Komentarzy: 2991
15.07.2010 08:05
Dlaczego Bo nowy A może droższy Coś jeszcze je różni 😛
Offline Michał Wojtaszekmwojtasz at psmkms.krakow.plhttp://www.psmkms.krakow.pl
vear
Administrator

Komentarzy: 2470
15.07.2010 09:16
Przecież rok świetlny to jednostka długości; Wras jest dłuższy ("lepszy"😉 o jakieś 6,87065217 * 10^(-18) ly 😈
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
15.07.2010 10:08
vear napisał(a):
Przecież rok świetlny to jednostka długości


Ale wtopa 😳 Co oczywiście nie zmienia faktu, że nasze "niskopodłogowce" przy tym w sumie też już niezbyt nowoczesnym wagonie przypominają stuningowany wóz drabiniasty z wyświetlaczem. Zresztą, pogadamy za 10 lat 😈
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
15.07.2010 10:28
Tyle, że "niskopodłogowy tramwaj dla Nowej Huty" bazuje ma solidnej austriackiej konstrukcji, 205WrAs opiera się głównie na stopiątce 🙂
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
busik105
Użytkownik

Komentarzy: 1111
15.07.2010 10:36
Ale bardzo zmodernizowanej stopiątce. Poza tym ten pojazd jest od podstaw zbudowany w Protramie, a nie jest tylko modernizacją 105N. A to już spora różnica. Ponadto ma lepiej rozplanowane wnętrze, większy niskopodłogowy człon itd. I EU8N i 205WrAs mają wady, ale tak czy inaczej oba pojazdy oceniam zdecydowanie na +. 🙂
Offline busik105
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
15.07.2010 10:49
Busik - dobrze mówisz i dajesz konkrety 😉 A jak byś ocenił konfort jazdy? Bo 205WrAs nie jechałem, a EU8N jedzie się momentami lepiej niż GT8S 😁
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
busik105
Użytkownik

Komentarzy: 1111
15.07.2010 11:07
Wrasem jedzie się super, płynny start, super hamowanie, nie telepie, nie piszczy, natomiast EU8N jeszcze nie jechałem. 😁 Tak czy inaczej myślę, że WrAs to udany tramwaj- komfort jazdy nieporównywalnie lepszy od E1, w którym czuć każdą zmianę położenia zadajnika jazdy. 😉
Offline busik105
Przemek
Użytkownik

Komentarzy: 817
09.12.2010 20:48
Hehe, a gdzie Skoda? 😉
Offline Przemekhttps://transportnews.eu/
Coffee
Gość

09.12.2010 21:57
Były nawet dwie... Jedną motorniczy próbował (mało skutecznie zasłonić), a przy drugiej zaczęła nam się pogoda psuć, więc się od razu zwinęliśmy (na Kromera nas już ulewa zastała)
 
Przemek
Użytkownik

Komentarzy: 817
10.12.2010 00:07
Ale ja o mówię o pojeździe, jaki powinien był być na tej brygadzie 😉 @busik: W poprzednich egzemplarzach lusterko było większe i zasłaniało widok motorniczemu z lewej strony.
Offline Przemekhttps://transportnews.eu/