Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Remonty/Inwestycje» Tramwaj na Płaszów» Tramwaj na Płaszów 2010-07-04

Tramwaj na Płaszów 2010-07-04

«Poprzednie zdjęcie: MAN TGM #490
Następne zdjęcie: Tramwaj na Płaszów 2010-07-04»

Tramwaj na Płaszów 2010-07-04

Data zrobienia zdjęcia: 4 lipca 2010 roku (niedziela)
Opis: Kraków, ulica Klimeckiego.
Przywieziony rozjazd tymczasowej końcówki.
Słowa kluczowe: tramwaj_na_Płaszów linia_tramwajowa budowa Kraków Klimeckiego
Data dodania zdjęcia: 04.07.2010 20:19, Wyświetleń: 1637, Pobrań: 8, Wielkość pliku: 304.8 KB
Dodał: Wypalacz Rafał
EXIF Info
Nazwa aparatu: PENTAX Corporation
Model aparatu: PENTAX K100D Super
Czas ekspozycji: 1/500 sec(s)
Wartość przysłony: F/8
Wartość ISO: 200
Data utworzenia: 04.07.2010 08:52:55
Długość ogniskowej: 113mm

Ostatnie komentarze

Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
04.07.2010 22:02
Czyli jednak będzie tymczasowa końcówka. Szkoda że nie zainwestowali w taką tymczasową zakładana od góry jak maja na zachodzie i południu.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
04.07.2010 22:10
Szkoda że u nas nie ma osób myślących w perspektywie nieco dłuższej niż najbliższe wybory...
Offline Wypalacz Rafał
mseifer
Użytkownik

Komentarzy: 463
05.07.2010 16:47
Można link do zdjęcia tego nakładanego przejazdu?
Offline mseifer
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
05.07.2010 16:54
LINK A proszę bardzo.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
mseifer
Użytkownik

Komentarzy: 463
05.07.2010 16:56
Unrealgod napisał(a):
LINK A proszę bardzo.


Dzięki...
Offline mseifer
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
06.07.2010 10:02
A tu masz jaszcze filmik z takiego przejazdu w Berlinie:

http://fotozajezdnia.pl/details.php?image_id=14760
Offline Wypalacz Rafał
busik105
Użytkownik

Komentarzy: 1111
06.07.2010 16:21
Może teraz pójdą po rozum do głowy i zostawią ten rozjazd, a kierunek "na wprost" zrobią właśnie tak jak Niemczech jako tymczasowy. 😡 😈 😡 😈
Offline busik105
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
06.07.2010 17:09
Podkłady drewniane, więc niestety to tymczasowy rozjazd. Ale mogli by zostawiać takie rozjazdy na stałe, a nie demontować po pociągnięciu trasy dalej. Może tramwaj musi przed nim zwolnić, ale w przypadku awarii albo remontu to może się przydać.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
busik105
Użytkownik

Komentarzy: 1111
07.07.2010 17:32
Wiem, to była ironia. 😉
Offline busik105
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
08.07.2010 04:05
Żeby miał zostawać na stałe to powinien być w druga stronę zrobiony. Tak żeby tramwaj jadący prawą stroną jechał z ostrza. Nie musiałby tak zwalniać ale praktyczność w razie potrzeby znacznie by spadła. Inna sprawa to trzymanie zwrotnicy na wypadek przyszłego remontu to chyba bez sensu bo się sama zwrotnica zużyje znacznie szybciej niż proste tory na tym odcinku i sama będzie prędzej wymagać naprawy. Więc prościej ją zdjąć i później założyć w razie potrzeby niż cały czas utrzymywać na wszelki wypadek.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com