Tramwaj na Płaszów 2010-07-04
«Poprzednie zdjęcie: MAN TGM #490
Następne zdjęcie: Tramwaj na Płaszów 2010-07-04»

Tramwaj na Płaszów 2010-07-04
|
|
Ostatnie komentarze
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 04.07.2010 22:02 |
Czyli jednak będzie tymczasowa końcówka. Szkoda że nie zainwestowali w taką tymczasową zakładana od góry jak maja na zachodzie i południu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 04.07.2010 22:10 |
Szkoda że u nas nie ma osób myślących w perspektywie nieco dłuższej niż najbliższe wybory...
|
|
![]() ![]() |
||
mseifer Użytkownik Komentarzy: 463 05.07.2010 16:47 |
Można link do zdjęcia tego nakładanego przejazdu?
|
|
![]() ![]() |
||
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 05.07.2010 16:54 |
LINK A proszę bardzo.
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
mseifer Użytkownik Komentarzy: 463 05.07.2010 16:56 |
||
![]() ![]() |
||
Wypalacz Rafał Użytkownik Komentarzy: 5000 06.07.2010 10:02 |
A tu masz jaszcze filmik z takiego przejazdu w Berlinie:
http://fotozajezdnia.pl/details.php?image_id=14760 |
|
![]() ![]() |
||
busik105 Użytkownik Komentarzy: 1111 06.07.2010 16:21 |
Może teraz pójdą po rozum do głowy i zostawią ten rozjazd, a kierunek "na wprost" zrobią właśnie tak jak Niemczech jako tymczasowy. 😡 😈 😡 😈
|
|
![]() ![]() |
||
czatowiec Użytkownik Komentarzy: 1563 06.07.2010 17:09 |
Podkłady drewniane, więc niestety to tymczasowy rozjazd. Ale mogli by zostawiać takie rozjazdy na stałe, a nie demontować po pociągnięciu trasy dalej. Może tramwaj musi przed nim zwolnić, ale w przypadku awarii albo remontu to może się przydać.
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
busik105 Użytkownik Komentarzy: 1111 07.07.2010 17:32 |
Wiem, to była ironia. 😉
|
|
![]() ![]() |
||
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 08.07.2010 04:05 |
Żeby miał zostawać na stałe to powinien być w druga stronę zrobiony. Tak żeby tramwaj jadący prawą stroną jechał z ostrza. Nie musiałby tak zwalniać ale praktyczność w razie potrzeby znacznie by spadła. Inna sprawa to trzymanie zwrotnicy na wypadek przyszłego remontu to chyba bez sensu bo się sama zwrotnica zużyje znacznie szybciej niż proste tory na tym odcinku i sama będzie prędzej wymagać naprawy. Więc prościej ją zdjąć i później założyć w razie potrzeby niż cały czas utrzymywać na wszelki wypadek.
|
|
![]() ![]() ![]() |