Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Tramwaje» EU8N» EU8N #3012

EU8N #3012

«Poprzednie zdjęcie: EU8N #3012
Następne zdjęcie: EU8N #3012»

EU8N #3012

Data zrobienia zdjęcia: 18 czerwca 2010 roku (piątek)
Opis: Dajwór. Powrót do zajezdni po prezentacji.
Słowa kluczowe: EU8N #3012 MPK_Kraków Kraków Dajwór 135_lat_tradycji_w_komunikacji
Data dodania zdjęcia: 18.06.2010 15:31, Wyświetleń: 3243, Pobrań: 6, Wielkość pliku: 199.1 KB
Dodał: thomas_

Ostatnie komentarze

czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
18.06.2010 16:46
Mam taką małą propozycję. Może przed EU8N tak jak przed innymi tramwajami pisać producenta? W teorii jest to Lohner/MPK S.A.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Sudi
Użytkownik

Komentarzy: 3364
18.06.2010 18:22
Przyjechał pod zabytkową zajezdnię, czyli tam, gdzie powinien stacjonować ten parch 😈 .
Offline Sudi
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
18.06.2010 18:26
Sudi, nie warto znowu zaczynać dyskusję z serii szrot vs. stopiątki vs. bombardiery...
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Sudi
Użytkownik

Komentarzy: 3364
18.06.2010 18:28
Masz rację, prawda mówi sama za siebie 😈 .
Offline Sudi
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
18.06.2010 18:53
To może mnie uznasz za zboczeńca, bo jestem zwolennikiem szrotu pod warunkiem, że zastępuje 105Na a nie nowy tabor i jest porządnej jakości, jak np. GT8S 😛
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
18.06.2010 19:02
Sprowadzać szrot to i nawet można (GT8S jest lepsze od wszystkiego - prócz bombardierów - co tu kiedykolwiek jeździło), ale żeby coś z niego budować, to zboczone.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
czatowiec
Użytkownik

Komentarzy: 1563
18.06.2010 19:09
Coffe powiedział, że komfort jazdy EU8N jest tak pomiędzy E1 + C3 a GT8S, więc nie jest źle. Wizualnie wewnątrz i zewnątrz jest fajny, a to dla przeciętnego pasażera też się bardzo liczy. Teraz tylko wystarczy poczekać jak się sprawdzi w eksploatacji. Jak (podobno) przebudowa wszystkich E6 na EU8N kosztuje tyle co pół NGT6 (czyli ok 1,5 mln zł), to wychodzi wydatek 60 tyś zł na jeden wagon - nie orientuję się, ale to chyba fortuna jeżeli chodzi o modernizację tramwaju. Jeżeli zrobiłem jakiś błąd rachunkowy, to proszę mnie poprawić.
Offline czatowiecczatowiec at gmail.comhttp://shift.org.pl
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
18.06.2010 19:20
Tak, dzisiaj pani pod MIM mówi: O przyjechał nowy tramwaj! Ja na to: Tylko szkoda że ma przeszło 30 lat 😈
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
Creative
Użytkownik

Komentarzy: 564
18.06.2010 19:47
Sudi, co Ty teraz tak krytycznie się wypowiadasz o EU8N? Jeszcze miesiąc temu zachwalałeś go jak nie wiem co 😛
Offline Creative
Sudi
Użytkownik

Komentarzy: 3364
18.06.2010 20:51
Estetycznie z zewnątrz mi się podoba, ale już patrząc po wnętrzu (zżółkłych oprawach lamp) i po pulpicie motorowego widać, że cała jego 'piękność' kryje się pod toną szpachli. To jest tak jak z dziewczynami 🙂 .
Offline Sudi
Sędzia Czesław
Administrator

Komentarzy: 989
18.06.2010 21:07
Sudi okazuje swe kobieciarskie oblicze 😏
Offline Sędzia Czesławsedziaczeslaw at interia.plhttps://fototramwaj.wordpress.com/
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4229
18.06.2010 21:45
byłem w środku, i zdecydowanie wolę N8S (GT8S już mniej ale też) od tego czegoś....
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
Voith
Gość

18.06.2010 21:45
Sudi napisał(a):
że cała jego 'piękność' kryje się pod toną szpachli. To jest tak jak z dziewczynami 🙂 .


Wiesz Ty w ogóle co to jest szpachla?
 
N8S
Użytkownik

Komentarzy: 860
18.06.2010 22:18
Sudi napisał(a):
Estetycznie z zewnątrz mi się podoba, ale już patrząc po wnętrzu (zżółkłych oprawach lamp) i po pulpicie motorowego widać, że cała jego 'piękność' kryje się pod toną szpachli. To jest tak jak z dziewczynami 🙂 .

Widzę, że galeria wzbogaciła się o nowego specjalistę ds. kobiet 😁
Offline N8Sdamian at interia.euhttp://krakowskiebrygady.info
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3739
18.06.2010 22:23
I specjalistę od wszystkiego już dłuższy czas. Wybacz Voith ale musiałem, oczywiście w pozytywnym aspekcie z małymi wyjątkami, które ujdą w tłumie 😛
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
Voith
Gość

18.06.2010 22:27
😉 To, że J Cie chwalił, nie znaczy ze to przyjąłem😛

Co do specjalisty od wszystkiego... cóż... jestem mechanikiem, po części też elektrykiem samochodowych i blacharzem/lakiernikiem, bo różne rzeczy w razie potrzeb się robiło, do tego spędziłem dzieciństwo i młodość na bazie sprzętowej, więc są rzeczy, które mnie rażą... może dziś nie robi się czegoś jak 10 lat temu, ale dalej są diesle, wtryski i przekładnie. Sorry... Wiele się zmieniło, ale podstawy pozostały te same, a lenistwa nic nie tłumaczy.
 
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
18.06.2010 22:33
Szkoda że ten tramwaj nie jest zasilany emocjami. Wyzwala ich tyle że nie tylko jeździłby za darmo ale zasilał by prądem średnią dzielnicę miasta (gdyby mógł zwracać energię do sieci).
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
Voith
Gość

18.06.2010 22:48
Emocjami jak emocjami, parę osób po prostu chyba nie rozumie zakresu wykonanych prac i chciałoby od razu bombardiera. Płakać by zaczęli, gdyby ktoś kazał im zarobić na różnicę w cenie w stosunku do parametrów użytkowych.