Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Autobusy» Scania CN94UA» Scania CN94UA #PE191

Scania CN94UA #PE191

«Poprzednie zdjęcie: Scania CN94UA #PE188
Następne zdjęcie: Scania CN94UA #PE183»

Scania CN94UA #PE191

Data zrobienia zdjęcia: 3 maja 2010 roku (poniedziałek)
Opis: Pierwszy autobus w MPK z głosowym zapowiadanie przystanków...
Ale i tak IMO jest to marnowanie przeguba...
Słowa kluczowe: Scania CN94UA OmniCity #PE191 MPK_Kraków MPK_Serwis Balice Medweckiego
Data dodania zdjęcia: 04.05.2010 10:00, Wyświetleń: 1726, Pobrań: 9, Wielkość pliku: 296.8 KB
Dodał: M_Szymkowiak
EXIF Info
Nazwa aparatu: Canon
Model aparatu: Canon EOS 400D DIGITAL
Czas ekspozycji: 1/125 sec(s)
Wartość przysłony: F/5
Wartość ISO: 200
Data utworzenia: 03.05.2010 16:16:16
Długość ogniskowej: 80mm

Ostatnie komentarze

kaczor
Użytkownik

Komentarzy: 586
04.05.2010 10:02
Czemu marnowanie? Przecież zleceniodawca normalnie płaci za wykonaną pracę..
Offline kaczormmkaczor at gmail.com
Justforfun
Gość

04.05.2010 13:11
Mogli by tam dać jakiegoś odkurzacza 😲
 
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4229
04.05.2010 13:22
Bo on sobie jeździ pusty a ja się tłoczę w 12m. 169 :/
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
04.05.2010 14:11
Ale to nie dlatego się tłoczysz, że w Balicach jeździ Scania 😏
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
kaczor
Użytkownik

Komentarzy: 586
04.05.2010 15:17
Dokładnie. ZIKIT zamówi więcej przegubowców, to wyjedzie więcej. Nie znam dokładnie specyfikacji zamówienia MPL, ale logicznym byłoby wymaganie pojazdu niskopodłogowego. Jak sobie wyobrażasz ludzi z ciężkimi torbami wchodzących do Jelcza czwartymi, czy nawet trzecimi drzwiami?
Offline kaczormmkaczor at gmail.com
AndrzejK
Użytkownik

Komentarzy: 4536
04.05.2010 18:35
Tak jest. MPL zorganizował dla swoich pasażerów dobrą ofertę. ZIKiT nie.
Offline AndrzejKandrzej.k1984 at interia.pl
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
04.05.2010 22:32
kaczor napisał(a):
Dokładnie. ZIKIT zamówi więcej przegubowców, to wyjedzie więcej.

Nie do końca jest tak jak piszesz. Tak by było, gdyby umowa miasto - mpk przewidywała różną wysokość stawek za wzkm w zależności od typu taboru. A tak nie jest.

Skoro będąc przewoźnikiem dostajesz x zł za wysłanie na miasto 8,5m, tyle samo za wysłanie 12m i tyle samo za wysłanie 18m, to co Ci się najbardziej opłaca wysłać...?
Offline szubak
Wiroos
Administrator

Komentarzy: 3794
04.05.2010 22:38
Oszczędnego kierowcę 😛
Offline Wiroos
pavlack
Użytkownik

Komentarzy: 392
04.05.2010 22:40
Ale co ma do tego wysokość stawki? Załącznik do umowy dokładnie określa wielkość pracy przewozowej na dany rok i zdaje się, że wielkość taboru też powinien określać.
Offline pavlackpavlack at skrzynka.pl
vear
Administrator

Komentarzy: 2470
04.05.2010 22:47
Jak jest kasa i chęć, to wszystko się da 😛
Offline vearkolodziej.radoslaw at gmail.comhttps://airlinepl.info
Burdzio
Użytkownik

Komentarzy: 98
04.05.2010 22:53
Bardzo dobrze, że tam przegubowiec jeździ- wszystko zależy od godziny - nie raz trafia się pełny szynobus, nie mówiąc już o autobusie. Odkurzacz by się tu zdecydowanie nie nadawał, raczej wystarczy wszystkim targanie się z walizkami na schodach na dworcu i przy wsiadaniu do Pesy.
Offline Burdzio
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
04.05.2010 22:53
pavlack napisał(a):
Ale co ma do tego wysokość stawki? Załącznik do umowy dokładnie określa wielkość pracy przewozowej na dany rok i zdaje się, że wielkość taboru też powinien określać.

No właśnie o to mi chodzi. A wysokość stawki ma do tego to, ze jeśli chcesz wysłać więcej wozów na miasto, to przewoźnikowi będzie się opłacało wysłać wozy mniejsze. 😛 Więc mówienie w takiej sytuacji, że organizator dopłaci za wzkm, więc wyjedzie 18m wcale prawdą nie jest😉

Uśrednijcie sobie stawkę w Mobilisie i już widzę, jak za tą średnią stawkę wyślecie na miasto więcej 18m, nawet jeśli zikit wam tą średnią stawkę będzie chciał zapłacić.😉
Offline szubak
pavlack
Użytkownik

Komentarzy: 392
05.05.2010 08:12
No ok, tu się zgadzam że gdyby nagle ZIKiT chciał załóżmy zmienić tabor na którejś linii na przeguby to się MPK nie będzie opłacało i będą marudzić. Ale mnie raczej chodziło o sytuacje, gdy na przegubowych liniach zdarzają się sporadycznie krótkie wozy - tutaj już jest wyłączna wina przewoźnika i w takim kontekście odebrałem to "marnowanie przeguba" które jest na początku.
Offline pavlackpavlack at skrzynka.pl
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
05.05.2010 09:06
No ja to właśnie w takim kontekście zrozumiałem, że przegub się marnuje, a mógłby dodatkowo obsłużyć którąś z brygad 12m😉 Przynajmniej wypowiedź Kaczora, że "jak zikit zapłaci, to przeguby będą"😉
Offline szubak
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4229
05.05.2010 11:08
A solówki ostatni się zdarzają na 159 172 501... w tym kontekście miałem na myśli to marnowanie 😉 a 169 to już inna bajka...
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl
szubak
Administrator

Komentarzy: 1694
05.05.2010 11:21
No ja się odniosłem do wypowiedzi Kaczora. Natomiast jeśli solówka jest na brygadzie, która ma być obsadzona 18m to jest to tak jak napisał Pavlack wina przewoźnika.🙂
Offline szubak
Unrealgod
Użytkownik

Komentarzy: 5520
05.05.2010 12:28
Na lotnisku zawsze chyba przegubowce jeździły. No i są tam potrzebne, jak się zdarzy że akurat kilka rejsów jednocześnie kończy odprawę do dwa kursy pod rząd do szynobusu są pełne ludzi z tobołami. Ewentualnie można by dać mniejszy autobus ale zwiększyć częstotliwość przejazdów. Żeby 4 razy na godzinę jeździł.
Offline Unrealgoddeocentro at gmail.com
M_Szymkowiak
Użytkownik

Komentarzy: 4229
05.05.2010 12:39
Tak jak jeździła MPK-01 krótką omnią 😉 http://fotozajezdnia.pl/details.php?image_id=14702
Offline M_SzymkowiakM_Szymkowiak at interia.euhttp://www.kmk.krakow.pl