Scania CN94UA #PE191
«Poprzednie zdjęcie: Scania CN94UA #PE188
Następne zdjęcie: Scania CN94UA #PE183»

Scania CN94UA #PE191
|
|
Ostatnie komentarze
kaczor Użytkownik Komentarzy: 586 04.05.2010 10:02 |
Czemu marnowanie? Przecież zleceniodawca normalnie płaci za wykonaną pracę..
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
Justforfun Gość 04.05.2010 13:11 |
Mogli by tam dać jakiegoś odkurzacza 😲
|
|
M_Szymkowiak Użytkownik Komentarzy: 4229 04.05.2010 13:22 |
Bo on sobie jeździ pusty a ja się tłoczę w 12m. 169 :/
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4536 04.05.2010 14:11 |
Ale to nie dlatego się tłoczysz, że w Balicach jeździ Scania 😏
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
kaczor Użytkownik Komentarzy: 586 04.05.2010 15:17 |
Dokładnie. ZIKIT zamówi więcej przegubowców, to wyjedzie więcej. Nie znam dokładnie specyfikacji zamówienia MPL, ale logicznym byłoby wymaganie pojazdu niskopodłogowego. Jak sobie wyobrażasz ludzi z ciężkimi torbami wchodzących do Jelcza czwartymi, czy nawet trzecimi drzwiami?
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
AndrzejK Użytkownik Komentarzy: 4536 04.05.2010 18:35 |
Tak jest. MPL zorganizował dla swoich pasażerów dobrą ofertę. ZIKiT nie.
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
szubak Administrator Komentarzy: 1694 04.05.2010 22:32 |
kaczor napisał(a): Dokładnie. ZIKIT zamówi więcej przegubowców, to wyjedzie więcej. Nie do końca jest tak jak piszesz. Tak by było, gdyby umowa miasto - mpk przewidywała różną wysokość stawek za wzkm w zależności od typu taboru. A tak nie jest. Skoro będąc przewoźnikiem dostajesz x zł za wysłanie na miasto 8,5m, tyle samo za wysłanie 12m i tyle samo za wysłanie 18m, to co Ci się najbardziej opłaca wysłać...? |
|
![]() ![]() |
||
Wiroos Administrator Komentarzy: 3794 04.05.2010 22:38 |
Oszczędnego kierowcę 😛
|
|
![]() ![]() |
||
pavlack Użytkownik Komentarzy: 392 04.05.2010 22:40 |
Ale co ma do tego wysokość stawki? Załącznik do umowy dokładnie określa wielkość pracy przewozowej na dany rok i zdaje się, że wielkość taboru też powinien określać.
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
vear Administrator Komentarzy: 2470 04.05.2010 22:47 |
Jak jest kasa i chęć, to wszystko się da 😛
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Burdzio Użytkownik Komentarzy: 98 04.05.2010 22:53 |
Bardzo dobrze, że tam przegubowiec jeździ- wszystko zależy od godziny - nie raz trafia się pełny szynobus, nie mówiąc już o autobusie. Odkurzacz by się tu zdecydowanie nie nadawał, raczej wystarczy wszystkim targanie się z walizkami na schodach na dworcu i przy wsiadaniu do Pesy.
|
|
![]() ![]() |
||
szubak Administrator Komentarzy: 1694 04.05.2010 22:53 |
pavlack napisał(a): Ale co ma do tego wysokość stawki? Załącznik do umowy dokładnie określa wielkość pracy przewozowej na dany rok i zdaje się, że wielkość taboru też powinien określać. No właśnie o to mi chodzi. A wysokość stawki ma do tego to, ze jeśli chcesz wysłać więcej wozów na miasto, to przewoźnikowi będzie się opłacało wysłać wozy mniejsze. 😛 Więc mówienie w takiej sytuacji, że organizator dopłaci za wzkm, więc wyjedzie 18m wcale prawdą nie jest😉 Uśrednijcie sobie stawkę w Mobilisie i już widzę, jak za tą średnią stawkę wyślecie na miasto więcej 18m, nawet jeśli zikit wam tą średnią stawkę będzie chciał zapłacić.😉 |
|
![]() ![]() |
||
pavlack Użytkownik Komentarzy: 392 05.05.2010 08:12 |
No ok, tu się zgadzam że gdyby nagle ZIKiT chciał załóżmy zmienić tabor na którejś linii na przeguby to się MPK nie będzie opłacało i będą marudzić. Ale mnie raczej chodziło o sytuacje, gdy na przegubowych liniach zdarzają się sporadycznie krótkie wozy - tutaj już jest wyłączna wina przewoźnika i w takim kontekście odebrałem to "marnowanie przeguba" które jest na początku.
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
szubak Administrator Komentarzy: 1694 05.05.2010 09:06 |
No ja to właśnie w takim kontekście zrozumiałem, że przegub się marnuje, a mógłby dodatkowo obsłużyć którąś z brygad 12m😉 Przynajmniej wypowiedź Kaczora, że "jak zikit zapłaci, to przeguby będą"😉
|
|
![]() ![]() |
||
M_Szymkowiak Użytkownik Komentarzy: 4229 05.05.2010 11:08 |
A solówki ostatni się zdarzają na 159 172 501... w tym kontekście miałem na myśli to marnowanie 😉 a 169 to już inna bajka...
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
szubak Administrator Komentarzy: 1694 05.05.2010 11:21 |
No ja się odniosłem do wypowiedzi Kaczora. Natomiast jeśli solówka jest na brygadzie, która ma być obsadzona 18m to jest to tak jak napisał Pavlack wina przewoźnika.🙂
|
|
![]() ![]() |
||
Unrealgod Użytkownik Komentarzy: 5520 05.05.2010 12:28 |
Na lotnisku zawsze chyba przegubowce jeździły. No i są tam potrzebne, jak się zdarzy że akurat kilka rejsów jednocześnie kończy odprawę do dwa kursy pod rząd do szynobusu są pełne ludzi z tobołami. Ewentualnie można by dać mniejszy autobus ale zwiększyć częstotliwość przejazdów. Żeby 4 razy na godzinę jeździł.
|
|
![]() ![]() ![]() |
||
M_Szymkowiak Użytkownik Komentarzy: 4229 05.05.2010 12:39 |
Tak jak jeździła MPK-01 krótką omnią 😉 http://fotozajezdnia.pl/details.php?image_id=14702
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() |