Strona główna» Komunikacja w Krakowie» Tramwaje» SGP/Lohner E1+c3» E1 #162

E1 #162

«Poprzednie zdjęcie: E1 #147
Następne zdjęcie: E1 #166»

E1 #162

Data zrobienia zdjęcia: 25 kwietnia 2010 roku (niedziela)
Opis: Kraków, ulica Igołomska.
Ostatnie z serii "łukowej".
Słowa kluczowe: Lohner E1 #162 linia_15 zmiana_trasy remont MPK_Kraków Kraków Igołomska wiosna
Data dodania zdjęcia: 02.05.2010 21:03, Wyświetleń: 1412, Pobrań: 6, Wielkość pliku: 248.8 KB
Dodał: Wypalacz Rafał
EXIF Info
Nazwa aparatu: PENTAX Corporation
Model aparatu: PENTAX K100D Super
Czas ekspozycji: 1/350 sec(s)
Wartość przysłony: F/8
Wartość ISO: 200
Data utworzenia: 25.04.2010 09:33:39
Długość ogniskowej: 63mm

Ostatnie komentarze

UIC60
Użytkownik

Komentarzy: 230
02.05.2010 22:19
Jejciu...ale tłucznia, widać,że jesteście blisko gór..🙂)).Przydała by się jakaś ZTU....Jakie podkłady tam leżą ?.Jeśli drzewo to długo nie pociągna.
Offline UIC60bryziu57 at gmail.com
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 5000
03.05.2010 08:38
Dlaczego? Jak tylko są dobrze zaimpregnowane (a nie na odwal się) to mogą wytrzymać spokojnie kilkadziesiąt lat.
Offline Wypalacz Rafał
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4498
03.05.2010 14:27
No i kilkadziesiąt lat właśnie minęło 😛
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
Rewizor
Użytkownik

Komentarzy: 55
03.05.2010 14:35
Mam może sklerozę, ale chyba na tym odcinku dali na tym lub innym łuku trochę betonowych elementów a na reszcie te same zbutwiałe belki. Taka sama fuszerka jest na Aleji Solidarności i na Aleji Jan Pawła II od Placu Centralnego do Tytoniów.
Offline Rewizor
UIC60
Użytkownik

Komentarzy: 230
04.05.2010 20:41
Dobrze impregnowali Niemcy i to przed wojną....Teraz impregnat wsiąka w podkład do głębokości 2-3 cm i to w zależności od wysuszenia drzewa.Tak wiec jest to zupełnie powierzchowny zabieg.Tłuczeń na drewnianym podkładzie, jest czynnikiem przyspieszającym procesy gnilne / kumuluje wilgoć,ograniczony dostęp powietrza,słońca,wiatru itd/no i uniemożliwia diagnostykę przytwierdzeń i samego podkładu.Natomiast w przypadku "betonu" powoduje jego korozję.
Offline UIC60bryziu57 at gmail.com