Strona główna / Komunikacja w Krakowie / Autobusy / MAN SG242 / MAN SG242 #BM700

MAN SG242 #BM700

«Poprzednie zdjęcie: MAN SG242 #BM700
Następne zdjęcie: MAN SG242 #BM700»

MAN SG242 #BM700

Data zrobienia zdjęcia: 15 marca 2010 roku (poniedziałek)
Opis: Na 300-ne zdjęcie coś specjalnego ;). Zdjęcie dodaję jako ciekawostkę.
Słowa kluczowe: MAN SG242 #BM700 Kraków MPK_Kraków Dobrego_Pasterza ciekawostki_brygadowe linia_128
Data dodania zdjęcia: 15.03.2010 21:06, Wyświetleń: 1573, Pobrań: 40, Wielkość pliku: 304.8 KB
Dodał: Sudi
EXIF Info
Nazwa aparatu: EASTMAN KODAK COMPANY
Model aparatu: KODAK EASYSHARE Z1012 IS Digital Camera
Czas ekspozycji: 1/125 sec(s)
Wartość przysłony: F/4.8
Wartość ISO: 100
Data utworzenia: 15.03.2010 15:31:39
Długość ogniskowej: 70.2mm

Ostatnie komentarze

PE 099
Użytkownik

Komentarzy: 559
15.03.2010 21:58
jako ciekawostkę = wyłączone z oceniania?

a czemu to zwykłe zdjęcie, zwykłego autobusu na zwykłej brygadzie z jego (autobusu) rodzimej zajezdni w zwykłym kadrze ma jakąś specjalną wartość mieć?
Offline PE 099
Voith
Gość

15.03.2010 22:06
bo dla Sudiego to ciekawostka że MAN wyjechał na 128...
 
thomas_
Administrator

Komentarzy: 6529
15.03.2010 22:09
Dla mnie również. Jakieś ale??
Offline thomas_
Dominiak
Użytkownik

Komentarzy: 3735
15.03.2010 22:11
Dla mnie to też niecodzienna ciekawostka i nie mam ale.
Offline Dominiakdwlodarczyk2 at gmail.comhttp://niezaleznytransportowy.blogspot.com/
Voith
Gość

15.03.2010 22:14
thomas_ napisał(a):
Dla mnie również. Jakieś ale??



Dobrze no, przepraszam. W końcu nie każdy mieszka w Hucie lub na Ruczaju, żeby widywać BM700 na 128.
 
Wypalacz Rafał
Użytkownik

Komentarzy: 4819
15.03.2010 22:29
Ja mieszkam przy Dietla - i też go za często nie widuję na "128"...
Właściwie to prawie nigdy go na tej linii nie widuję.
Offline Wypalacz Rafał
Sudi
Użytkownik

Komentarzy: 3340
15.03.2010 22:34
Voith napisał(a):
W końcu nie każdy mieszka w Hucie lub na Ruczaju, żeby widywać BM700 na 128.

Nie wiem kiedy go mogłeś widzieć na 128, ale na pewno nie w ciągu ostatnich kilku lat. Chyba, że widziałeś sobie go w zajezdni z tym numerem na wyświetlaczu :lol: .
Offline Sudi
Voith
Gość

15.03.2010 22:39
No dobrze już. Dla mnie ciekawostką brygadową jest na przykład Vero na linii typowo przegubowej, a nie 18-metrowiec na linii gdzie jeżdżą 18-metrowce. Dziadek ma dopuszczenie na wszystkie brygady przegubowe i jak jakiś nowszy łamaniec niespodziewanie wypadnie na parę dni to się w różnych miejscach pojawia. Może to i jest ciekawoska z jego życia, ale czy brygadowa?
 
Słońce
Użytkownik

Komentarzy: 487
15.03.2010 22:39
Oto dowód, że się mylisz kolego Sudi - zdjęcie ze strony PSMKMS, z 1.11.2006
Offline Słońce
Voith
Gość

15.03.2010 22:40
Sudi napisał(a):

Nie wiem kiedy go mogłeś widzieć na 128, ale na pewno nie w ciągu ostatnich kilku lat. Chyba, że widziałeś sobie go w zajezdni z tym numerem na wyświetlaczu :lol: .



Jeśli w ciągu ostatnich kilku lat Ty go nie widziałeś to się nie dziwię, bo majac lat 7 oglądałeś się raczej za wiaderkami w piaskownicy ;P
 
tophie
Użytkownik

Komentarzy: 390
15.03.2010 22:41
Gdybym go zobaczył w tym miejscu, byłbym przekonany, że to '132' dopóki nie odczytałbym wyświetlacza. ;)
Offline tophie
tophie
Użytkownik

Komentarzy: 390
15.03.2010 22:42
Pewna zasada rozdziału brygad istnieje, choć na pewno nie jest to jakaś odgórna reguła.
Offline tophie
Voith
Gość

15.03.2010 22:45
tophie napisał(a):
Pewna zasada rozdziału brygad istnieje, choć na pewno nie jest to jakaś odgórna reguła.


Nie jest to przymus. Priorytety mają wyjazdy w ogóle.
 
PE 099
Użytkownik

Komentarzy: 559
15.03.2010 23:08
widać ja i Voith mamy nieco inne pojęcie ciekawostki taborowo-brygadowej...
Offline PE 099
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4497
16.03.2010 06:21
thomas_ napisał(a):
Dla mnie również. Jakieś ale??


Owszem, bo już jest w galerii znacznie bardziej udane zdjęcie tej ciekawostki :p
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl
ZdzichuCegielka
Użytkownik

Komentarzy: 33
16.03.2010 08:48
A jakie jest prawdopodobieństwo że przybędzie na ruczaj jeszcze w tym miesiącu?
Offline ZdzichuCegielkadedek96 at o2.pl
Wiroos
Administrator

Komentarzy: 3794
16.03.2010 09:29
Jest to pewna ciekawostka, bo jak by nie patrzeć to ten MANik to taki nieco upośledzony przegub i raczej nie jest kierowany na linie o największym obciążeniu. Zazwyczaj trafia na nie w wyniku podmiany, kiedy braknie sprawnego U18 czy NG313.

Ciekawszą ciekawostką miało być w którąś niedzielę U12 na 111 (146-01B), które trafiło tam też po podmianie. Jednak ze względu na brak drogi w Wyciążu doszło do zamiany aut na 111-01 i 146-01 i Solaris do końca jeździł na 146. Można jednak powiedzieć, że był duży tabor na 111-01 ;)
Offline Wiroos
kuba203
Użytkownik

Komentarzy: 4497
16.03.2010 09:59
ZdzichuCegielka napisał(a):
A jakie jest prawdopodobieństwo że przybędzie na ruczaj jeszcze w tym miesiącu?


Spytaj wróżki :p
Offline kuba203kuba203 at gazeta.pl